@LaQueen ja daar is hij dan!! Gefeliciteerd met jullie zoon! Benieuwd naar je verhaal. @GroeneBomen hopelijk mag jij vandaag dan toch ook!! Succes in ieder geval als het zo ver is!!
Gefeliciteerd @LaQueen ! Voor het weekend lekker thuis! @GroeneBomen succes vandaag! Hopelijk komt gauw jullie kindje!
Ik heb ondertussen wel 's ochtends het idee van: wat zal ik vandaag eens gaan doen om de dag door te komen tv kijken heb ik wel gehad, alles is gewassen en schoon, lezen komt me ondertussen ook m'n strot uit. Haha... Heb nu maar bedacht dat ik even naar de stad ga. Een rondje winkels doe, een lunch meepak daar en dan weer naar huis ga..
@LaQueen, gefeliciteerd met M! @GroeneBomen toi toi toi vandaag! Hopelijk heb je nu meer ontsluiting gekregen en kunnen ze je inleiden! @Dame09, klinkt als een lekker plan. Op den duur ga je zo wachten he. Ben je zwanger van jullie eerste kindje? Bij mijn eerste had ik dit ook heel erg. Vond het ook echt niet fijn dat ik niet meer ver van huis kon. Familie en vrienden wonen namelijk een stuk verderop. Een voordeel is wel dat je uitgerust aan je bevalling begint.
Ja, dit is de eerste. Dus het is nu inderdaad gewoon afwachten totdat hij zin heeft om te komen. De eerste weken verlof had ik nog wel genoeg te doen, maar klusjes drogen op... Dus nu is het meer uitzitten
Nu is het lange wachten echt begonnen Hopelijk kom je de dagen een beetje door. Het is dan even geleden voor mij, maar ik vond het echt wel vervelend. En ik mocht ook nog eens wachten tot 41+5. Hopelijk heb jij snel je handen vol! Ik ben toen wel opzoek gegaan naar een hobby voor op de bank. Heb veel gekleurd, normaal heb ik daar de rust niet voor.
@Dame09 Heel herkenbaar. Al heb ik dat nu pas bij de 4de. Ik mag heel veel niet, maar doe het toch stiekem af en toe. Ik merk vooral dat ik moeite heb om de drukte (en het altijd ad hoc bezig zijn) van mijn werk los te laten. Normaal vliegen de dagen voorbij en nu zit ik me rot te vervelen op de bank om 2 uur smiddags.
Ja dat lijkt me erg lastig hoor die laatste weken, zeker als alles al gedaan is. Gelukkig is hier altijd wel wat te doen met de beesten.
Ik zit me hier beneden ook wel wat te vervelen. Vriend heeft nachtdienst en ik wil boven eigenlijk ook aan de slag, maar wil m niet wakker maken Haha. Dan zegt ie wel, gewoon doen wat je wilt doen, maar toch houdt t me tegen.