Zo ervaar ik het wel. Heb de hele zwangerschap al last van m’n bekken. 10 weken gesport bij de fysio en het is in ieder geval wel wat beter geworden. Maar nu die zware buik. En in bed draaien is een hel. Niet meer leuk op het laatst.
Ow vervelend die bekken klachten...ja dan kun je ook nog eens weinig. Nee logisch ook, hopelijk komt het kindje toch echt snel kun je weer enigszins beter slapen. Tenminste als baby dat wil
Ik snap je helemaal. Al last van bekken sinds 15 weken zwanger. Vooral en wisselen van houden in bed of op de bank rampzalig. Ik moet wel zeggen nu ik niet meer werk en baby mooi met zijn hoofdje in mijn bekken ligt heb ik wel minder last. Nu meer last van een enorme buik die in de weg zit. De trucjes die ik had om bijvoorbeeld me schoenen aan te krijgen met bekkenklachten werken nu niet meer met die buik in de weg hahaha. Nog even volhouden!
Nog steeds niet inleidbaar... Ballon was er wel uitgevallen, hoofdje kon ze aanraken maar met 1 vinger IPV 2. Nu gel ingebracht en opgenomen Hele hele hele diepe zucht
@GroeneBomen Hopelijk gaat de gel werken! Wel vervelend hoor dat je lichaam zo tegenwerkt ook zo vermoeiend. Vermaak je wel een beetje?
herkenbaar! Ik kan nauwelijks een kant op in bed. Draaien is een hele onderneming en doet gewoon ontzettende pijn.
ja en helaas geen slippertijd nu... Ik ben wel blij met mijn zoon van 5 die nu leert veters strikken. Die kan me mooi helpen