Heb schoenen met een rits, scheelt soms ook wel alleen als meneer zijn hoofd helemaal in mijn ribben heeft dan wil dat ook niet echt makkelijk aan haha...
Ik heb schoenen met elastiek. Nog makkelijker, gewoon inschuiven en dan achterlangs even m'n hak erin haken met m'n vinger..
Oh dat draaien in bed is echt kut, en dan bedenk ik me dat ik nog 2 maanden moet en het zo ongeveer per week erger gaat worden
Hopelijk komt je kleine ook gauw @GroeneBomen lieve dames er zijn er nog meer bevallen ondertussen van harte gefeliciteerd ik heb gewoon geen tijd om te reageren door alle drukte zorg baby en peuter, flesvoeding en borstvoeding... ik probeer wel te lezen en “leef achter de schermen” met jullie mee dat iedereen snel mag bevallen van hun baby, ik gun het jullie, echt! mijn bevalling: Zondagavond 5-1 opgenomen voor een ballon. Bij het toucheren bleek ik al 2cm te hebben, ze probeerde een ballon te doen maar deze viel direct uit, had dus geen zin. Vervolg werd een cytotec pil. Na die pil urenlang weeen gehad tussen de 5-3 min. Ze werden langzamerhand heftiger. Toen even naar wc en kwam bloed uit was 2 u in de nacht. Verpleegkundige gebeld vanaf dat moment werden weeen vreselijk zwaar dus ik vragen om ruggenprik, kwam na 15-20 Min eerst de verloskundige voelen. Wel week, nogsteeds 2cm, pijnstilling akkoord. Nog 15 min verder was de anastesist. Kreeg ik terwijl ik wanhopig en trillend de weeen probeerde op te vangen de ruggenprik. ervan genieten van was korte duur. Mijn baby vond dat niet leuk en haar hartslag zag er opeens slecht uit. Gyn werd geroepen op verzoek verloskundige. Ze broken vervolgens de vliezen. En vanaf dat moment geen steun gehad aan mijn ruggenprik want moest op zij liggen. De weeen waren vreselijk. Maar 30 min na het breken van de vliezen ging ik van 4cm tot 10cm. Voor het breken van de vliezen was ik 4cm. de hartslag van de baby normaliseerde weer gelukkig. Na 3 persbeurten (In 4 min) is ze geboren. Ik vond het vooral een pijnlijke, spannende en snelle bevalling met gelukkig een goede afloop. Mijn paniek was groot toen ik hoorde foetale nood. Maar ze is er, ze is zo lief en mooi.
@iez Dat snap ik dat je dan schrikt helemaal na jullie verleden. Fijn dat alles goed is gegaan en dan nu alles goed gaat en dat jullie lekker als gezinnetje van elkaar mogen genieten! Dat is jullie gegund ❤️
Hallo dames! Sorry dat ik een aantal dagen niet heb gereageerd, maar onze dochter werd afgelopen maandag na een turbobevalling geboren! Sindsdien is het vooral veel voedingen geven, (proberen te) slapen en aandacht verdelen. Dus.. Geboren, maandag 6 januari om 8:28 uur met een geboortegewicht van 3860 gram en een lengte van 52 cm: Elena! Zoals ik zei, de bevalling ging echt supersnel! Om 2:27 braken opeens m'n vliezen. Vk gebeld omdat we twijfelden of ze wel goed was ingedaald. Die kwam meteen langs en ze was toch heel goed ingedaald. Ik verloor behoorlijk wat vruchtwater, dus het advies was om even lekker te douchen en een kraamverband in te doen en nog gaan slapen. Ik had nog geen weeën en we hebben afgesproken dat de vk tussen half 10 en half 11 's morgens terug zou komen. Ik had toen 2 cm ontsluiting. Na even gedoucht te hebben ben ik weer terug in bed gegaan, maar ik kon de slaap niet vatten. Een uurtje later lag ik over de salontafel heen Het gekke was dat ik dus niet door had dat ik al weeën had, omdat ze alleen in m'n onderbuik zaten. Ik verloor behoorlijk wat bloed met stolsels dus m'n vriend heeft toen de vk weer gebeld, die kwam wederom meteen. Zij zei 'nou, het lijkt er toch op dat je al behoorlijk in de weeën zit'. Oh Om 5 uur is m'n oudste opgehaald (ze deed het supergoed en was héél erg lief!). De weeën kwamen erg snel achter elkaar, maar ik moest eerst nog kleren aan. De vk en vriend hebben toen een onderonsje gehad hoorde ik achteraf, want we moesten écht naar het ziekenhuis (het is nog 20 minuten rijden daar heen). Vriend zei op dat moment 'sorry schat, dan vind je me maar even een klootzak, maar je moet nu echt even omkleden'. Vervolgens moest ik nog naar beneden (we wonen op de 3e verdieping) dus dat was ook nog een uitdaging. De auto in en gaan! Om vijf voor half 8 waren we in de verloskamer van het ziekenhuis. Ik had toen 6 cm ontsluiting! En persdrang. Jemig, wat verschrikkelijk pijnlijk. Het werd steeds erger tot ik het echt niet meer weg kon puffen. Toen ging de vk als een razende al haar spullen klaar leggen, want ze zag het hoofdje al! Ik raakte een beetje in paniek want ik had op dat moment nog een randje staan (9,5 cm). Vriend heeft me er echt super doorheen geholpen. Ik kon het echt niet meer tegenhouden, maar toen mocht ik dan ook eindelijk persen! Godzijdank, ik mocht eindelijk écht wat doen En ik.was ervan overtuigd dat ik compleet was uitgescheurd, wat ik toen ook zei Het hoofdje is heel rustig geboren onder de zeer kundige begeleiding van de vk. Het ene schoudertje kwam ook heel rustig en toen heb ik haar eruit gelanceerd Uiteindelijk heb ik maar 1 hechting gekregen! Dat komt wss doordat dat andere schoudertje te snel kwam. Maar ik neem het voor lief. Verder gaat het echt supergoed, ik heb geen last van de hechting. M'n oudste is echt een supertrotse grote zus
Hahaha, ik kom niet meer bij van de salontafel, dat zie ik dus al helemaal voor me Nou die ene hechting kom je ook wel weer overheen lekker genieten nu
@RachelleNM Klinkt als een mooie bevalling hoor! Ondanks de lancering haha! Lekker genieten nu samen!
@RachelleNM gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een leuke naam! En wat een verhaal ook echt de salontafel geniet er lekker van!