@RachelleNM gefeliciteerd! Toevallig zeiden mn vriend en ik vanmiddag tegen elkaar ' Elena das ook wel een mooie naam'
@LaQueen gefeliciteerd met jullie zoon. Hopelijk blijft alles goed gaan en mogen jullie snel weer naar huis.
@iez dacht dat ik snel was met persen. Ik heb er 5 minuutjes over gedaan en ging ook binnen een half uur van 4 naar 10cm ontsluiting @RachelleNM gefeliciteerd met jullie kleine meid. Fijn dat je oudste het ook super leuk vind.
Ook zo’n speedy bevalling dus....ik heb veel last van naweeën gehad. @RachelleNM van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Mooie naam en de namen passen mooi bij elkaar.
tweede gift gel gister waarna continu weeën volgde + goede nacht (pethidine gekregen) hebben succes gehad. Ze hebben een uur geleden mijn vliezen gebroken
@Loveischocola Heb er een hele hoop. Heb maat 40 meer cup E (bij de borstvoeding) en heb maat L. Die zitten nu ook goed ondanks de buik.
Meneer is gedraaid naar stuit! De versie is dus voor niks geweest en alle stress die ik er van had. We konden kiezen uit 3 opties: 1- nu gelijk weer draaien, maar meneer heeft nog te veel ruimte 2- geplande keizersnede afwachten of dat het vanzelf begint en dan nog kans op een keizersnede. 3- in week 38 draaien en gelijk een ballon plaatsen en dan vliezen breken. We hebben voor optie 3 gekozen omdat ik heel graag natuurlijk wil bevallen. Maar mogen altijd bellen en afzeggen. En als hij uit zichzelf toch weer goed draait, wordt de inleiding geannuleerd. Dan geven we hem zelf de tijd. Bloeddruk is ook iets aan het stijgen, maar nogniet zorgelijk. Wel bloed geprikt en in een potjegeplast ivm de symptomen.
Ik heb je verhaal hiervoor niet helemaal gevolgd, maar ik begrijp dat je een versie hebt gehad en dat ie dus weer terug is gedraaid Jemig, dat is ook niet fijn! Balen zeg! De kans is niet zo groot dat ze nu nog draaien, maar hij is nu al flink dwars zo te horen. Ik snap heel goed dat je voor optie 3 kiest.