De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AnnevandePol, 8 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.973
    1.191
    113
    Ik ben vanmiddag bevallen van onze derde dochter. Ik ben ingeleid omdat ze dachten dat de groei afboog. Gelukkig bleek dat heel erg mee te vallen! We zijn inmiddels ook weer thuis.

2de leg, Cupcake01, Amaranthas en 10 anderen vinden dit leuk.
  2. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.379
    28.666
    113
    Gefeliciteerd!

3. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd alle kersverse mama’s en papa’s natuurlijk. Geniet van jullie dochters en/of zonen.
    Krijg geen meldingen meer steeds, erg irritant:(

4. Maaike87

Maaike87 Actief lid

23 sep 2015
    490
    496
    63
    @Amaranthas hahaha ja herkenbaar!! Ik moet soms ook echt snel naar de wc, vooral als ik al een tijdje wakker lig omdat ik eigenlijk moet plassen maar nog geen zin heb om op te staan :|

@Marlau gefeliciteerd!! Fijn dat jullie inmiddels ook alweer thuis zijn.

Hier weer vanaf 5 uur eruit, opzich niet eens zo slecht geslapen. Ennn 30 weken vandaag!! Gisteren deed ik de deur van de babykamer open, die komt steeds voller en voller te staan.. :eek: Gelukkig gaan we hem over 2 weken helemaal klaar maken. Blijf voorlopig nog maar lekker zitten!

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Oh dat gedoe snachts, breek me de bek niet open... Standaard na 1 uur slaap mega nodig plassen, echt kramp in mijn blaas. Precies een uur later nog een keer. En dan daarna vaak wakker door omdraaien of baby... Zucht.
    Gister bleek de baby eindelijk gedraaid. Ik! Want er werd alweer een scenario geschetst van draaipogingen en keizersnede. En ik wil gewoon (weer) thuis bevallen. Daarvoor heb ik nu gelukkig weer groen licht.

6. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    wat fijn dat de kleine goed is gaan liggen!!

7. Maaike87

Maaike87 Actief lid

23 sep 2015
    490
    496
    63
    @betties wat fijn! En ook fijn dat je dus weer thuis kan bevallen!

Vandaag een gesprek gehad met mijn leidinggevende en vanaf nu 2 uur minder werken per dag. Even wennen hoor maar wel fijn, want die bekken gaan alleen maar meer pijn doen. Nog maar 4 weken werken!

8. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    @Marlau Gefeliciteerd!

Ik ben gebroken. Vandaag zijn we de hele dag in een binnenspeeltuin geweest met de kinderen. Ze hebben zich opperbest vermaakt maar jeetje wat druk. Mijn zoon was gewoon kletsnat van het zweten met een dikke rode kop haha. Vanavond maar eens goed in het sop zetten.

Ook word ik gek van jeukende tepels sinds een dag of 2. En natuurlijk mijn arm die zeer doet van de kinkhoestprik gister. Ben een beetje zielig vandaag :roflmao::oops:

9. AI76

AI76 Actief lid

9 aug 2019
    125
    135
    43
    Vrouw
    Ik meld mij ook hier.
    Vandaag 29+4 zwanger.
    Voor ons toch een spannende zwangerschap tot nu toe, deze zwangerschap was ook een gelukje/onverwacht :). Ik ben 43 en onze jongste dochter heeft trisomie 21.
    Nu hebben we meerdere GUO's achter de rug en de verwachting is dat deze baby geen grote afwijkingen heeft. NIPT hebben we niet gedaan, dus opnieuw een kindje met Down Syndroom is nooit helemaal uit te sluiten.
    Bij de groeiecho van maandag bleek wel dat de beentjes een week achterlopen in groei. Nu was de VK daar niet meteen van in de stress, maar het moet wel in de gaten gehouden worden ( kan een kenmerk van trisomie zijn, maar ze verdenkt een minder goed werkende placenta.)
    Dus over 1,5 weer een groeiecho en dan kijken we verder.
    We hobbelen gewoon verder en zien wel waar het schip strandt.

10. mamamilou

mamamilou Niet meer actief

11. mamamilou

Vandaag mijn laatste werkdag!!

KleineLai, Allerliefste1, MolliMuis en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

14 apr 2017
    516
    425
    63
    @Marlau gefeliciteerd! Gelukkig viel het mee met de afbuigende groei. Is de inleiding meegevallen?

@mamamilou succes!

13. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Het is tijd
    De hoogste tijd..:p

Hoop toch dit weekend op baby nieuws vanuit hier:rolleyes:
    Behalve de rugpijn hele dagen door. En kraampjes , voorweeen nog steeds rustig.. hoe gaat het met jullie? Al wat voorwerk of alles rustig?

14. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.379
    28.666
    113
    Spannend :D

Of het hier voorwerk is of gewoon kwaaltjes vind ik lastig te stellen. Maar ik heb heel veel harde buiken, soms pijnlijk. Krampjes, steken, een algemeen heel zwaar gevoel in de onderbuik alsof hij nu al te zwaar is. Hij moet nog een maand (2 weken minimaal) :rolleyes:

Bij mijn eerste had ik nauwelijks voorwerk/kwaaltjes. Pas vanaf week 41 kreeg ik het idee richting het einde van de zwangerschap te gaan. Nu heb ik dat idee nu al maar geen idee of dat wat betekent.. ik probeer gewoon uit te gaan van 40 of 41 weken dan kan het altijd meevallen of zo..

MamaSelina vindt dit leuk.
  15. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Spannend voor jullie dus weer.. gelukkig wordt alles goed in de gaten gehouden en hopen op goede echo's en een gezonde baby

16. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Hier voel ik me helemaal niet lekker.. misselijk, diarree.. blegh! Als het een teken is dat de bevalling er snel spontaan aan komt, heb ik het er voor over!:roflmao:

17. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.379
    28.666
    113
    Zou kunnen :D Spannend!

18. mamamilou

Ik heb wel vaker gehoord dat diaree een voorteken van de bevalling kan zijn. Je lichaam is dan aan het opschonen. (maar het kan ook een buikgriepje zijn)

19. mamamilou

Hebben jullie al een luiertas? Ik zag vandaag bij Kleertjes.com leuke luiertassen in de aanbieding. Ik denk dat ik er 1 ga bestellen. Dan hou ik die ik nu heb als reserve.

Deze kost maar 31,- :) Kan ik niet laten liggen.

Schermafdruk 2020-01-31 11.43.08.png

Mississippi, MamaSelina en KleineLai vinden dit leuk.
  20. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.379
    28.666
    113
    Ik heb deze van Béaba nog van mijn zoontje.
    Stevige tas, past alles in :)

Screenshot_20200131-115128_Chrome.jpg

mamamilou en MamaSelina vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina