De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AnnevandePol, 8 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamilou

mamamilou Niet meer actief

Deze vind ik ook leuk. Pauze is bijna afgelopen :oops:
    Schermafdruk 2020-01-31 12.47.01.png
    Schermafdruk 2020-01-31 12.47.27.png

MamaSelina vindt dit leuk.
  2. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    Een tip die bij mij helpt; op de spier tikken met je hand, blijven tikken. Dan tikt de kramp eruit.

3. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Dat is waar maar klinkt of leest wel als voorwerk idd, en omdat je er vanuit gaat tot week 40 te lopen kan de baby zich zomaar eerder aankondigen. Mijn dochtertje was er met 37.3 nu toch al stukje verder haha. Spannend die natuur...:rolleyes:

KleineLai vindt dit leuk.
  4. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Ik heb een simpele zwarte luiertas van stokke. :roflmao: Maar die printjes zijn ook zoo mooi.
    Screenshot_20200131-151201_Samsung Internet.jpg

KleineLai en mamamilou vinden dit leuk.
  5. AI76

AI76 Actief lid

9 aug 2019
    125
    135
    43
    Vrouw
    Nee had ik nog niet! Wat een leuke, thanks!

mamamilou vindt dit leuk.
  6. mamamilou

Meiden, het is zover.
    IK BEN MET VERLOF!!!! :D

Vogelmeisje, Maritiem, Marlau en 9 anderen vinden dit leuk.
  7. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Lekker van genieten !!!

8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.374
    28.655
    113
    Yeahh :D

9. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.374
    28.655
    113
    Jeetje meiden , ik wil niet zoveel klagen hoor maar sinds een week ben ik er fysiek gewoon helemaal klaar mee. Ik heb geen ernstige klachten als bekkeninstabiliteit of hoge bloeddruk of zo , maar al die kleine kwaaltjes bij elkaar. Pff... kunnen we februari niet overslaan en meteen doorgaan naar maart? :confused:

Mississippi vindt dit leuk.
  10. mamamilou

@KleineLai Wat vervelend dat je je zo voelt. Ook die kleine klachtjes bij elkaar zijn irritant. Je bent nu hoog zwanger en al een peutertje dat rondloopt, dus niet zo gek dat je er soms klaar mee bent.

Enne, maart..... Prima hoor! :thumup:

KleineLai vindt dit leuk.
  11. mamamilou

12. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Nee helaas nog niet:roflmao:
    Maar de avond is nog lang , haha

Mississippi vindt dit leuk.
  13. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Nou wat ik dacht gister misschien wel begin van een bevalling zou kunnen zijn.. is een heuse 1daagse buikgriep geworden:confused: ik hield niks binnen.. vannacht last van uitdrogingsverschijnselen, maar gelukkig vandaag al wat beter.. thee en beschuitje bleef binnen vanmorgen en voel me nu gewoon weer goed:thumup:

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Goh ik ga toch ook eens opletten en meer schrijven!

Hoe gaat het met jullie??
    Hier wel oké.. Soms rot dagen. Ik denk dat ik alles kan maar soms valt dat tegen en kennelijk kan ik daar niet aan wennen.. haha

Hoe zijn jullie kamertjes?? Ben benieuwd.

15. Maaike87

Maaike87 Actief lid

23 sep 2015
    490
    496
    63
    Hier nog een soort opslagkamer :rolleyes: Over 2 weken gaan we er echt aan beginnen!

Lastig wel he dat niet alles meer lukt. Ik vind deze zwangerschap echt pittig, kan niet wachten tot ik weer gewoon alles kan wat ik normaal ook kan!

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    hahaha dat was hier ook lang , wat een bende! Maar redelijk ‘af’ als in alles staat qua meubels / vloer en stuc werk alleen nog aankleden. Ik wou dat geregeld hebben omdat mijn vriend deze maanden veel weg is voor werk. Nu 8 dagen en dan nog een keer 17 dagen. Aankleding is niet zo ramp.

Ik heb er zo lang over gedaan om dit te bereiken maar dacht echt een super zwangerschap dan te krijgen, nou dat hoeft echt niet hahaha. Behalve de beweging vind ik er niet zoveel aan hoor, ben super super dankbaar dat sowieso!

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Beetje de basis.. kast staat dan aan de andere kant van de muur. Gordijnen komen later en luxaflex heb ik besteld op maat en die word komende weken ergens geleverd.

Bijgevoegde bestanden:

Mississippi, melliejzzz en MamaSelina vinden dit leuk.
  18. MolliMuis

MolliMuis Niet meer actief

@Tess27 mooi kamertje hoor! Begint wat te worden.

Hier is de babykamer al af, maar ligt mijn zoontje er nog in. Die gaan we over een paar weken naar zijn grote kamer verhuizen. Dus daarna kan ik de babykamer inruimen.

Tess27 vindt dit leuk.
  19. Maaike87

Maaike87 Actief lid

23 sep 2015
    490
    496
    63
    Mooi @Tess27! En heel herkenbaar hoor, vind dat getrappel in mijn buik en gezellig en bijzonder (behalve soms ‘s nachts als ik er niet door kan slapen o_O) maar verder is zwanger zijn echt niets voor mij.
    Wil ook niet te veel zeuren want ik ben superblij dat het ons gegund is, maar vind het echt niet makkelijk.

20. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Goedemorgen Dames, ik lees hier al vanaf het begin mee. Vind het heerlijk om jullie verhalen te lezen. Ik heb nu dus ook de 100 dagen aan getikt. En kan nu ook gezellig mee kletsen. Ik ben Cindy en ben waarschijnlijk de oldie hier ;) 44. Ontzettend dankbaar dat wij dit nog mogen meemaken en er een mooi wondertje onderweg is. Ik heb een dochter uit een vorige relatie ze is bijna 14 ze heeft een chromosomen afwijking 22q11. Dagelijks veel uitdagingen maar niks wat we niet aan kunnen. Ze is nu al trots als grote zus. Ik geniet volop van het zwanger zijn vind het echt heerlijk. Merk wel dat ik op tijd rust moet nemen wat soms lastig is met onze dochter en de zorg die daar bij komt kijken.

Deel Deze Pagina