@KleineLai mijn dochtertje had niet bijzonder veel haar toen ze geboren, maar op de groeiecho van de week was er een flinke bos haar te zien al. Ben erg benieuwd! Ik werk ook als verpleegkundige in het ziekenhuis, vind het ook pittig.. Nu wel 2 uur minder per dag maar de laatste paar diensten liep ik de laatste 2 uurtjes met een keiharde buik en pijnlijke bekken. Moet nog 9 diensten werken en hoop het wel vol te houden, zo stom maar het voelt toch als een soort falen als het niet lukt.. Slaat helemaal nergens op maar vind het echt heel moeilijk om aan te geven dat ik eigenlijk echt veel last heb.
Hier precies het zelfde, naar wat mijn vk zij en meer mensen om mij heen. Straks kun je helemaal niks meer doordat je maar door gaat of stel dat het de kans op vroeg geboorte vergroot, dan kun je je zeld wel voor je kop slaan. Ik heb mij daarom nu ook even ziek gemeld om uit te rusten en hopelijk gaan de klachten dan weer even over.
Het word idd zwaarder dames!! Ik weet nog steeds niet zo goed wat een harde buik nou is, ja soms is mijn buik wel strakker vooral na eten dus ongemakkelijk maar denk dan niet dat ik dat nog ken ? Ik had vanmiddag met lopen in de stad wel ineens dat ik tegen mijn vriend zei STOP!! Kreeg ineens een steek of drukkend gevoel op mijn blaas, was ook zo weg hoor maar met lopen is het net een gevoel van ‘wel / niet plassen’ terwijl blaas dan leeg is. Lekker irritant haha. Morgen is mijn vriend 2,5 week weg voor werk, hoop dat alles gewoon goed gaat verder dan, natuurlijk helemaal voor hem met die uren die die maakt maar het is gewoon ff wennen weer, zeker nu. Moeten jullie nog veel kopen voor de baby? Hier wat aankleding nog (ben niet zo creatief) en kleding wel genoeg gok ik. Heb ook 50-56 maar grotere maten niet, dan zien we dan wel ook qua weer want je kan dan alle kanten op in mei/ juni met hitte of niet.
Ik heb ook alleen maat 50, 50/56 en 56 gekocht. Geen idee hoe snel een kindje groeit en hoe groot het is bij de geboorte. Denk dat het snel genoeg gekocht is. (lang leve online shoppen!) En in mei en juni kan het al heel mooi weer zijn, maar ook nog fris. Een lastige periode om kleding vooruit te kopen.
Ik heb eigenlijk alles al in huis, maar komt ook omdat ik alles van nummer 1 hergebruik. Wel wat nieuwe kleertjes gekocht, maar inderdaad het weer en de groei is niet echt te voorspellen. En bijkopen is zo gedaan Zijn jullie er al uit wat het eerste setje wordt?
Geen idee eigenlijk. Kan je dat op een echo al zien dan? Mijn verloskundige heeft niks over haartjes gezegd, zal dus wel een kale baby zijn.
let op jezelf hoor! Hier ook vpk en ik ben al met 23 weken vervangend werk gaan doen omdat ik zoveel last had van mijn bekken en rug. Op mijn afdeling loopt bijna geen enkele zwangere helemaal door in zorg tot het verlof. joepie nog 40 dagen! Ik ga vandaag mijn vluchttas inpakken. Altijd een bijzondere klus.
@Anniek88 wat fijn dat je vervangend werk kon gaan doen! Ik doe eigenlijk vooral dingen als medicijnen delen en controles doen, moet er zelf gewoon een beetje voor zorgen dat ik genoeg rust neem tussendoor. Vandaag stond zwemmen op de planning, maar ik pas mijn zwempak niet meer helemaal niet over nagedacht ook dus mijn vriend is nu met onze dochter naar het zwembad en ik lig op de bank te netflixen. Geen straf eigenlijk Ik heb al het e.e.a. gekregen aan kleertjes maar we moeten nog wel wat dingen kopen. Eerste pakje enzo.. Koop er 1 in maat 50 en 1 in maat 56, verder ga ik nog teveel kopen denk ik. Weet ook niet hoe lang en of hij in maat 50 past.
Ik heb geen idee voor een eerste pakje. Vind t sowieso lastiger voor een jongen haha.. Dus als jullie foto’s hebben!! Van harte welkom. Heb wel genoeg hoor maar geen idee wat te doen.. Foto draait weer helaas
Hier al wel het eea verzameld en nu de meubels op z’n plek staan kan ik de boel eens gaan uitzoeken. Nog wel kleine dingen zoals flesjes geen idee wat handig is, wil bv proberen.
Ik heb deze voor ons zoontje straks zowel in 50 als 56 gekocht https://www.noppies.com/nl-nl/babykleding/noppies-b-playsuit-jrsy-quin-navy-67351-c166.html?gclid=CjwKCAiAvonyBRB7EiwAadauqQHlSyseG1xNW3luqkOaPdJE50bAU-hO8ralby1K7k4V1s6YsbJaohoCntYQAvD_BwE Dochter had hem in het roze als eerste pakje. Dus wilde deze perse voor hem ook hebben. @Maaike87 ja controles en medicijnen dat moet misschien nog wel lukken. Maar nadat ik een paar keer toch wat acute dingen had gedaan en over m’n grens ging moest ik helaas echt stoppen.
Bekijk bijlage 641716 Dit wordt hier het eerste pakje. Bij zoontje had ik ook een setje klaarliggen, maar dat is toen na de bevalling het toch niet geworden. Moest halverwege bevalling naar het ziekenhuis en zijn eerste pakje was al klaargelegd op de commode en niet meegenomen helaas.
ooh die eerste pakjes. Ik heb ook al een idee maar ergens ben ik bang dat het te klein is. Maat 46/50. Mijn broertje kocht het met een groot hart maar heeft geen idee van maten, de schat. Ik neem het sowieso mee denk ik. En haartjes? Stiekem hoop ik dat ze een giga bos haar heeft, en dan mooi donker bruin. Maar ze zal, net als haar broer, wel op papa lijken en blond worden haha. Ach al is ze kaal, dan nog maakt het niet uit maar een mooie bos haar zal wel leuk zijn.
Ik denk dat dit het eerste setje wordt: Ik twijfel of ik nog een echt jongens- en een meisjes setje zal kopen. 1 setje zal niet gedragen gaan worden! Daarbij vind ik unisex erg mooi.
Hebben jullie de matrasbeschermer al op het matras liggen? Wat een rotding is dat! Het kraakt vreselijk en het is te warm. Niet bevorderlijk voor je nachtrust. Straks moet ik nog 4,5 week.