De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AnnevandePol, 8 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.390
    1.285
    113
    Vrouw
    Ze komt vanmiddag even op huisbezoek voor bloeddrukcontrole etc.

2. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    o fijn! Benieuwd wat ze zeggen.. wel herkenbaar dat getwijfeld als er wat aan de hand is.. ik heb van de week dus voor niks gebeld... maar dat hebben ze toch echt liever dan andersom... hopelijk bij jou ook niks aan de hand...

Paris91 vindt dit leuk.
  3. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.390
    1.285
    113
    Vrouw
    Ze is net geweest. Baarmoeder voelt verder soepel, bloeddruk was goed. Ga vanavond al een nachtje in het ziekenhuis slapen, dan krijg ik zo’n injectie. Hopelijk knap ik na een goede nacht weer op.

4. Maaike87

Maaike87 Actief lid

23 sep 2015
    490
    496
    63
    @Paris91 fijn dat ze even gecheckt heeft! Geeft dat een beetje rust? Hoop dat je een goede nacht hebt vannacht!

Net de kinkhoest vaccinatie gehaald, ben benieuwd of ik er last van krijg, voel nu gelukkig niets.
    Verder lekker even in de keuken gestaan vandaag, ik maak voor mijn dochters verjaardag een Indisch buffet en ben alvast begonnen met de gerechten die ik in kan vriezen zodat ik het lekker kan verspreiden en niet te lang in de keuken hoef te staan. Hou echt heel erg van koken maar met die bekken gaat dat steeds minder helaas :(

Snoepjes en Paris91 vinden dit leuk.
  5. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    fijn dat alles goed was! Hopelijk helpt een nachtje goed slapen!

6. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.390
    1.285
    113
    Vrouw
    Goed idee! Altijd handig om wat in de vriezer te hebben. Hier had ik 2 dagen een zere arm. Begon de nacht na de prik.

Ja, wel wat meer gerustgesteld, maar wel raar om alleen te slapen en alleen wakker te worden in een ziekenhuis.

7. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    @Paris91 fijn dat alles goed was en hopelijk knap je wat op na een nachtje ziekenhuis!

@Maaike87 ik heb toevallig eergister de kinkhoestvaccinatie gehaald. Voelt nu nog wat als spierpijn maar heb weinig last gehad.

Paris91 vindt dit leuk.
  8. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Paris91 vindt dit leuk.
  9. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hier nu aftellen naar 10 maart. Dan krijg ik een inwendig onderzoek en word de datum dat ik ingeleid wordt bepaald.
    Het klinkt zo gek, maar nog maar 3 weekjes voelt zoooo onwerkelijk.
    Heb best een onrustige start gehad. Moest nog even bijkomen van de onrustige mmm, psychisch zat het helemaal niet lekker ook op andere gebieden. Toen dat rustig was begon het lichamelijk te rommelen. En nu.. De laatste weken, wat voor andere mensen de laatste loodjes zijn, voelt voor mij als een verademing.
    Ik ben stabiel, zowel emotioneel als lichamelijk....Geniet van de baby. Ze beweegt goed... Nog mega mobiel...
    Echt in geniet-modus nu....
    De inleiding op 38 weken blijft wel staan omdat mijn glucose blijft schommelen. Maar zowel de baby als ik doen het prima naar omstandigheden!

Lisa890, paula1984, Paris91 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Maaike87

Maaike87 Actief lid

23 sep 2015
    490
    496
    63
    Ik heb denk toch iets teveel gedaan vandaag, heb nu al een paar uur een enorm strak bandgevoel rond mijn onderbuik die gewoon niet meer weggaat. Mijn bekken zijn ook niet echt blij o_O Nu met een kruik op de bank, ga maar niet te laat naar bed en hopen dat het morgen over is..

11. Maaike87

Maaike87 Actief lid

23 sep 2015
    490
    496
    63
    Klinkt heerlijk, superfijn! Lekker genieten de laatste weken :D

12. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Beterschapjes! Hoop met je mee dat het morgen beter gaat!

13. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.390
    1.285
    113
    Vrouw
    Oh wat fijn! Dat is het al bijna. En heerlijk dat je er nu juist zo van kan genieten.

@Maaike87
    Beterschap! Hopelijk knap je wat op.

Hier gaat zo’n spuitje toch wat anders dan verwacht. Ik moest eerst urine inleveren, toen een half uur aan een ctg, net nog bloedprikken en moet nu nog wachten op de spuit. Val al bijna om haha.
    Had er geen idee van dat ik allerlei controles zou krijgen.

14. mamamilou

mamamilou Niet meer actief

Bijna maart :rolleyes: Ik denk dat ik het wel ga halen. :p

Paris91 en Maaike87 vinden dit leuk.
  15. mamamilou

mamamilou Niet meer actief

16. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.998
    2.696
    113
    Vrouw
    @mamamilou of een schrikkelkindje! dat zou leuk zijn.

Maart hopelijk ook de maand dat onze zoon geboren gaat worden :D Hoewel ik ook nog wel in april zou kunnen bevallen (hell no).

Paris91 vindt dit leuk.
  17. MolliMuis

MolliMuis Niet meer actief

@Paris91 En goed kunnen slapen in het ziekenhuis?

@mamamilou een schrikkelkindje is ook wel leuk! Ik hoop zelf april niet te halen, maar ben bang dat het dat toch wordt.

Paris91 vindt dit leuk.
  18. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.375
    28.662
    113
    Nopeeeee haha

19. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.390
    1.285
    113
    Vrouw
    Zou wel leuk zijn om echt op de uitgerekende datum te bevallen :p

Heb heerlijk geslapen in het ziekenhuis. Bij die injectie zit er naast een slaapmiddel ook een pijnstiller bij in, dus ik heb voor het eerst mij kunnen omdraaien in bed zonder dat ik verging van de pijn :eek:.
    Wel jammer dat het lang duurde. Moest mij 9u melden en uiteindelijk pas half 11 de prik gehad. Ben vandaag nog wel een beetje suf, hopelijk werkt dat in mijn voordeel vanavond haha

20. Maaike87

Maaike87 Actief lid

23 sep 2015
    490
    496
    63
    @Paris91 wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad!

Hier ook lekker geslapen, vriend was op de bank gaan slapen, ben maar 2x wakker geweest. Heerlijk!
    Vandaag weer even wat aan het kamertje doen en mijn vriend wil graag al beginnen met het inpakken van de vluchttas.
    Ik wil graag thuis bevallen maar we slapen op de tweede verdieping, dat mag niet van de verloskundige :| optie is nu nog een opklapbed van hun lenen zodat ik in de woonkamer kan bevallen. Ik twijfel nu een beetje, want weet niet hoe groot dat ding is haha en weet niet waar we hem moeten neer zetten tot ik ga bevallen..
    Zijn er meer mensen die thuis willen bevallen?

Deel Deze Pagina