De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AnnevandePol, 8 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Spannend allemaal dames!! Ik hoop dat het gerommel niet welen lang door gaat zo!

Wij zijn vandaag begonnen om toch nog “even” ons huis te verbouwen. Een week of 5 werk (als het meezit). Of het af is voor de baby komt geen idee. De andere 3 waten er met 3 a 4 week... dus die kans zit er wel weer in.... we gaan het beleven...

2. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    Wat is de precies de reden dat je dan met 38 weken wordt ingeleid? ik heb precies het zelfde namelijk de kleine is al ingedaald, alles zit op het gemiddelde en het buikje zit aan de grote kant, heb geen suiker en ben daar ook op getest, dus vroeg mij af wat de aanleiding dan is bij jou:)

3. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Super gefeliciteerd @mamamilou

Ooo ik ben nerveus.... morgen hoor ik wanneer de datum van inleiden wordt gepland!!

mamamilou vindt dit leuk.
  4. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Het zou bij mij toch suiker kunnen zijn zeiden ze. Ik zat de vorige keer op het randje qua waardes en de gyn vertelde dat je soms ziet dat de laatste weken de suiker toch opeens omhoog gaat. Mocht bij de laatste groeiecho het buikje groter of gelijk zijn willen ze inleiden omdat ze niet willen dat de baby te groot gaat worden. Het buikje stak echt flink boven de bovenste lijn uit nu namelijk.

5. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Laatste (groei) echo gehad voor de bevalling. Alles gaat goed daar binnen. Baby weegt nu 2.2 kilo en als het dezelfde groei blijft aanhouden gaat het richting 4 kilo met een groot hoofd. Net als de vader
    En de placenta ligt gelukkig ook niet meer voor de uitgang yeah.

Lisa890, Loeki82, Paris91 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. MolliMuis

MolliMuis Niet meer actief

@Lalalaura spannend om morgen een datum te hebben!

En @Cinsam fijn dat de placenta goed weggegroeid is :)

Cinsam vindt dit leuk.
  7. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Baby lag ook al mooi laag in het bekken. De gyn verwacht niet meer dat dat nog gaat veranderen.

Lisa890, Snoepjes, Loeki82 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.390
    1.285
    113
    Vrouw
    Echt minimaal, bevalling begon met gebroken vliezen, maar zat maar op 2cm en bleef daar op steken, dat mijn uiteindelijke bevalling vanaf de eerste echte weeën wel 25u duurde -.-

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere

Het gaat dankzij de zakjes movicolon al met al beter en met die zalf (daar mee gestopt) maar wat jij zei ga ik ook proberen!

Hoop dat t helpt voor jou! Tabletten of zalf ?

10. mamamilou

mamamilou Niet meer actief

Spannende dag voor jou. Gek idee eigenlijk dat je vandaag al weet wat de verjaardag van je kindje gaat worden.

11. mamamilou

Ik heb tabletten en zalf. Dan zou het sneller werken. Tot nu toe merk ik nog geen verschil.
    Movicolon is toch om de ontlasting zachter te maken? Dat heb ik niet gekregen.

12. mamamilou

Pff en dat al een tijd voorweeën. Een tweede bevalling gaat meestal toch makkelijker? De weg is al eerder klaargemaakt zeg maar.

13. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

14 apr 2017
    516
    425
    63
    Bluh, mijn bloeddruk wordt langzaam steeds wat hoger. Het gaat nog niet zo snel en ben sowieso nu al veel langer zwanger dan ik bij mijn dochter ooit was. Maar baal er van, zeker de combi met vocht in mijn benen is niet wat ik wilde :( Morgen een extra controle en vrijdag weer een “gewone” afspraak bij de gyn. De keizersnede is nu ook officieel ingepland, maar denk dat ik op deze manier die datum niet ga halen helaas.

Vannacht wakker gelegen van 3 tot half 6 en om 7 uur ging helaas de wekker alweer. Voelt alsof ik een mega kater heb.

wat overigens ook frustrerend is: ik zit bij zo’n zwangerschapsclubje en daarvan zijn er al 4 bevallen en Nr. 5 kwam ik toevallig gister tegen op de afdeling in ziekenhuis want haar vliezen waren gebroken. En ik ben nr. 6 en de laatste dus uit de groep en ik moet nog “zooo lang”.

einde klaagzang. Nu maar weer verder met fotoboeken maken, dan is dat misschien toch op orde voor de bevalling

14. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Wij hebben gisteravond een 3D echo laten maken van ons ventje. Zo bijzonder weer! Hij was uiteraard wel wat dwars, daar heeft ie vaker last van als we een fotootje willen :roflmao: Maar uiteindelijk toch gelukt. Lekkere bolle toet en volle lippen. Verliefd!

Maritiem vindt dit leuk.
  15. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.998
    2.696
    113
    Vrouw
    Ik heb vannacht 8 uur geslapen (!!!) man ik weet niet wat ik meemaak. Hoe langer zwanger hoe beter het gaat haha.

@LolaLisa pittig hè die laatste weken. En mensen kunnen 100x zeggen geef jezelf er aan over. Maar hoog zwanger kan het zo uitzichtloos voelen en lijken. Veel afleiding zoeken maar en jezelf verwennen.

Dinpin en LolaLisa vinden dit leuk.
  16. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    @LolaLisa hoe hoog is je bloeddruk nu het oploopt? Hier gaat het ook al richting de 90 heb dus ook niet veel vertrouwen de 40 weken te halen. Morgen weer controle ben benieuwd wat het deze keer is. Of die stiekem misschien toch weer wat gedaald is...

17. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

14 apr 2017
    516
    425
    63
    Hij was gisteren bij eerste meting 140/90 en na half uurtje ctg was die teruggezakt naar 130/82. Ze hadden ook eiwitten gecheckt en die waren negatief gelukkig. Alleen mijn thuismetingen beginnen ook erg te stijgen zeker vandaag, dus ben toch bang dat ik nu echt naar die 140/90 aan gaan ben... Morgen weer controle op afdeling, dus wacht het maar gewoon af. Maar zou liever nog keer bellen.
    Ik hoop gewoon dat beetje komt door enorm slechte nacht en feit dat ik erg in spanning zit over hele situatie dat het zo hoog is nu...

Hopelijk stijgt bij jou ook niet te ver door. Heb je de vorige keer medicijnen gekregen?

18. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    De 20e word ik ingeleid. Dan dus de ballon, en de baby zal de 21/22e uiterlijk 23e gewoon in onze armen liggen!!!!

Dinpin, Loeki82, Louise11110 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Nu heb je echt een datum om naartoe te leven. Spannend!

Lalalaura vindt dit leuk.
  20. MolliMuis

MolliMuis Niet meer actief

Gek idee dat je gewoon weet wanneer je je baby vast hebt! En snel ook, nog maar anderhalve week :)

Lalalaura vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina