@Lalalaura bijna jaloersmakend dat je gewoon weet wanneer je je baby in je armen hebt! Volgens mij ben ik de eerste die is uitgerekend die nu meeschrijven of niet? Mijn massage was heerlijk! Merk wel dat ik af en toe denk, hmmm ik wil toch wel heel graag bevallen en de baby ontmoeten. Begin het wel een beetje zat te worden dat gebroed en verveel
Haha @Anniek88 kan ik me helemaal voorstellen. Ik net weer een heerlijke acupunctuur sessie gehad. Het geeft me zoveel rust echt heel fijn. Had ik niet verwacht want ik ben van mezelf nogal gehaast en vluchtig. Maar het doet me echt goed. Gisteravond een masterclass borstvoeding gehad was een zeer fijne informatieve avond, ik heb er alle vertrouwen in dat ondanks de borstverkleining het mij/ons gaat lukken.
Fijn zo’n masterclass @Cinsam , hopelijk lukt de bv. Bij je oudste ook gedaan? Ik ga voor kv dus voor mij geen masterclass nodig @Lalalaura ik wilde nog vragen wanneer je van je oudste bevallen was maar lees nu je onderschrift pas goed, wat bijzonder zo. bij mijn dochter beviel ik precies met 40 weken, zou toch een stunt zijn als dat nu weer gebeurt
Nee omdat de arts toen zo stellig was dat het niet zou kunnen. Maar bleek dat er toch wel wat zat. Onder de douche spoot het er uit en ook flinke stuwing. Maar toen verder niet geprobeerd.( ze is al bijna 14)
@Lalalaura wat fijn dat je een datum hebt! Nu kan je écht gaan aftellen, spannend hoor. @LolaLisa balen dat je bloeddruk stijgt, hopelijk is hij weer wat gedaald morgen. Hier rustig aan gedaan vandaag, vanmorgen echt zo’n pijn aan mijn bekken, baal er echt van. Was met mijn dochter vrij vandaag en voel me toch rot dat ik niet zoveel met haar kan doen. Hebben jullie nog gekke cravings trouwens? Ik ben de laatste tijd echt verslaafd aan ijsklontjes, doe ze even in water en dan als ze iets gesmolten zijn lekker opeten.. Zou volgens mij zo een bak met crushed ijs kunnen opeten
Haha ja @anniek ons zoontje heeft wel dezelfde donor maar is gedragen door mijn vrouw inderdaad... Ben zoooo benieuwd of ze straks op elkaar lijken...
Wat is het stil hier! Gaat het goed met iedereen? Vandaag gaat mijn dochter voor het laatst naar de gastouder, morgen is ze jarig en wordt ze alweer 4.. En 36 weken alweer vandaag! Gek idee dat hij vanaf volgende week al mag komen, maar kijk er echt zo naar uit!
Ja heel stil! ik ben gisteren weer goedgekeurd door de vk. Ze wil volgende week vrijdag proberen te strippen met 39/5. Heel blij mee, officieel pas rond 41 normaal. Maar ben er zo klaar mee. Gisteravond wel hard gevallen, in de douche op m’n billen. Gelukkig niet m’n buik maar wel enorm schrikken. Op zulke momenten ben ik er zo klaar mee, dat enorme lijf wat zo weinig nog kan.
Ik ben ook meer een meelezer dan een reageerder Maar ik zal eens even wat typen! @Maaike87 wat gaat de tijd snel hé! 4 jaar alweer. Is ze al gaan wennen op school? Lukt het nog om te bewegen met je 36 weken buik? @Anniek88 wat vervelend dag je gevallen bent! Kwam je nog wel overeind? Ik ga blij zijn als de douchestoel er is want ik houdt ervan km te zitten onder de douche maar ik kom bijna niet meer overeind Fijn dat de verloskundige je met 39+5 wil strippen. Meestal gaat dat makkelijker met een 2de kindje toch? Ik ben enorm blij dat ik nog maar 2 dagen in de week werk. Mijn ijzerwaardes in het bloed zijn en blijven laag dus ik ben snel enorm moe. Na 6 uur werken ben ik er dan ook echt klaar mee. Ik kan nu wel veel voor mijn opleiding doen op werk dus dat is fijn. Ook voor de patiënten is dat prettig. Wij moeten opzoek naar ene nieuw wiegje. De kraamzorg vond het niet goed dat de zijkanten dicht waren Nou zit ik te denken aan een cosleeper. Ons bed is 65 cm hoog dus ik kan niet zo goed een hoge vinden. Iemand tips?
Inderdaad stil hier! Al is er hier ook niet echt iets spannends gebeurd. Zelfde verhaal als iedere dag... nachten blijven slecht gaan, wordt helaas veel wakker. Maar morgen 38 weken, dus komt steeds dichterbij @Anniek88 ai wat naar dat je gevallen bent! Hopelijk heb je er niet te veel last van nog. Ik zweer inderdaad ook bij mijn douchestoel. Hebben thuis geen bad, dus kan ik toch lekker mijn benen ontspannen als ik douche @Louise11110 zelf geen ervaring mee, 1e sliep meteen in ledikant op eigen kamer en dat gaan we met de 2e weer doen. Maar is het een ouder wiegje dat je hebt? Want als je het niet zo lang geleden gekocht hebt dan zal het toch wel veilig zijn?
@MolliMuis morgen 38 weken! Tijd gaat snel hé? Wel heel vervelend dat je zo slecht slaapt. Kan je overdag wel slapen? Ik heb inderdaad een oud wiegje gekregen van een vriendin. Die heeft haar kindje er we in gehad anderhalf jaar geleden. Dus misschien houden we hem wel gewoon. Moet even kijken.
Hmm ja lastig dan met het wiegje. Ik zou inderdaad even uitzoeken of het wel of niet veilig is om te gebruiken. Slapen overdag zou in principe wel kunnen omdat mijn zoontje een lange middag dut doet. Helaas werkt mijn hoofd niet zo. Dus overdag kan ik niet slapen. Ene nacht gaat beter dan de andere en probeer overdag gewoon wel genoeg rust te nemen, dat helpt gelukkig.
Ik ben al een tijdje een stille meelezen. Ben nu 29 weken zwanger van mijn 3de kindje. Mijn oudste is nu 6, en mijn 2de is 2 jaar. We zijn druk bezig in huis om ruimte te maken voor een extra kamer. Ik wil alles klaar hebben voordat ik 36 weken ben. Dus nog enkele weken flink doorwerken en dan rust(hopelijk) Even over wiegje ik heb mijn eigen wieg van vroeger voor overdag en een co-sleeper voor de nacht. Wij hebben ook een hoog bed maar als je wat zoekt op google kom je veel tips tegen hoe je het bedje op de goede hoogte kan maken.
@Louise11110 o echt. Wij hebben ook een dichte.. aan de andere kant ze liggen ook in de kinderbak die is toch ook dicht? Wij zijn druk met verbouwen. We hebben eindelijk toestemming van de gemeente en vandaag gaat ons dak eraf... we gaan zien hoe ver we nog komen voor de baby komt...
Wow @Maritiem dat is nog eventjes een pittige verbouwing. Zelfs het dak eraf! Ik hoop dat jullie een eind komen. vandaag gelukkig niet super veel last van het vallen gisteren. Ik ben vooral op m’n zitvlees terecht gekomen waardoor het voelt alsof ik nu al bevallen ben Nog 10 dagen tot de uitgerekende datum. Ik ben echt aan het aftellen.
@Louise11110 nou de buik is wel al flink, maar heb vooral last van mijn bekken Ik wil ook een co-sleeper, ga hem huren want ik vind ze zo duur.. En dit is de laatste zwangerschap dus dan zitten we er daarna ook niet mee. Je hebt ze wel in verschillende hoogtes volgens mij! Mijn dochter is vanaf januari al 2 ochtendjes aan het wennen en ze vindt het gelukkig erg leuk! @Anniek88 wat vervelend dat je gevallen bent, wel even schrikken! @Maritiem jeetje, dat is echt nog een flinke verbouwing ben je er gestresst van? Hopelijk komen jullie een heel eind voordat de baby komt. Vandaag een tijd in de keuken gestaan voor de verjaardag van mijn dochter, nu net klaar met het huis versieren. Word nu een beetje afgestraft ze wilde het weer zonder luier proberen (vorige keer ging het mis en lag ze om 24.00 uur in een nat bed te huilen), dus maak haar straks nog even wakker om te plassen. Fingers crossed
Wij hebben ook een boxspring van 65 cm hoog. Petit Amelie heeft een co sleeper die precies past. Het heet Lilly co sleeper