De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AnnevandePol, 8 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MolliMuis

    MolliMuis Niet meer actief

    @Maaike87 hoop dat het doorzet!

    @Anniek88 een week alweer, gaat snel he!

    Hier ook helemaal aan het genieten. Ze doet het super goed en drink ook al goed aan de borst. Voel mezelf ook goed, dus tot nu toe is alles echt helemaal zoals ik hoopte. Alleen geen kraambezoek vanwege corona...
     
    Sammetje83, Maritiem en Louise11110 vinden dit leuk.
  2. Maaike87

    Maaike87 Actief lid

    23 sep 2015
    490
    496
    63
    @MolliMuis wat fijn dat alles goed gaat! Wel jammer van het kraambezoek inderdaad :(

    Hier af en toe een pittige voorwee maar niet zo vaak als gister. Ben wel mijn slijmprop verloren o_O maar las dat dat ook niet heel veel zegt over wanneer de bevalling gaat beginnen.
    Voel me niet heel lekker, beetje hoofdpijn ook.

    Hoe gaat het met jullie?
     
  3. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.455
    3.799
    113
    37 weken!

    Kom maar op baby, mama wil niet ingeleid worden :p
     
    Sammetje83 vindt dit leuk.
  4. Maaike87

    Maaike87 Actief lid

    23 sep 2015
    490
    496
    63
    Aftellen hè @Amaranthas! Werd je nou met 38 weken ingeleid?

    Hier gebeurd er nog weinig, heb om 9.15 uur gelukkig al een afspraak bij de verloskundige. Ben zo benieuwd of ik al wat meer ontsluiting heb en of het strippen dit keer effect heeft! Mijn dochter gaat naar mijn schoonzus dus dat is fijn, heb ik even voor mezelf.
     
  5. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.455
    3.799
    113
    @Maaike87 ja, aankomende zondag. Natuurlijk hoop ik dat ze zelf komt maarja. Behalve mijn vrouwenmantelthee, mijn zwangerschapsbal en veel vragen "kom je nu kleintje?" kan ik ook niet doen.

    Jij succes, hoop dat het strippen wat doet!
     
    Maaike87 vindt dit leuk.
  6. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Ik kreeg geen meldingen meer, 100 berichten terug gelezen:eek:

    Gefeliciteerd aan alle meuden die inmiddels bevallen zijn.

    Ook ik ben er flink klaar mee en mogen ze van mij vanaf morgen ook wel komen.
    Ben echt zo moe, veel voorweeen en een dwarse kleuter die net als ik baalt dat de school dicht is.
    En ook al ben ik zelf juf, lesgeven aan je eigen kind is hele andere koek.

    Kleine update: vorige week laatste echo en zou dan horen of ik wel of geen keizersnede zou krijgen. Dit omdat baby 1 met benen in bekken lag en baby 2 compleet dwars.
    Gelukkig is nummer 1 nu 180 graden gedraaid en ligt netjes ingedaald. De ander nog steeds dwars, maar schijnt niet zo uit te maken. Meestal draaien ze als 1 eruit is of kan de gynaecoloog hem zelf draaien.
    Het aftellen is begonnen. 7 april wordt er een ballonnetje geplaatst als er geen ontsluiting is. Als er wel ontsluiting is gaan ze mijn vliezen breken:)
     
    Dinpin vindt dit leuk.
  7. Maaike87

    Maaike87 Actief lid

    23 sep 2015
    490
    496
    63
    @Marielle1985 kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Hopelijk doen die voorweeën wel wat! En fijn dat baby 1 netjes is gedraaid!

    Ik had 1-2 cm ontsluiting en ze heeft me opnieuw gestript. Probeer nu een beetje actief te blijven, wel lastig met die bekken maar wil ook niet de hele tijd stil blijven zitten nu. Dus maar een beetje rommelen in huis en hopen dat er wat gaat gebeuren!
     
    Marielle1985 vindt dit leuk.
  8. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Zo Spannend dus bij jullie. Hier nog niet zo spannend vanmorgen snelle lichamelijke controles gehad bij de vk Bloeddruk ok, buik zoals de hele tijd al, aan de ruime kant 38 cm nu. Verder ben ik er ook wel klaar mee, had niet gedacht dat ik dat ooit zou roepen, maar het word wel echt zwaar nu. Zeker omdat mijn linker enkel echt heel pijnlijk is en mijn rechter knie niet echt mee wil werken. Trappen op is enorm zwaar ( wij wonen op een bovenwoning) onder onze woning zit ons kantoor. Kijk echt uit naar de operaties al duurt het nog wel even, eerst maar eens de laatste loodjes en bevallen hahah.
     
  9. Maaike87

    Maaike87 Actief lid

    23 sep 2015
    490
    496
    63
    Mijn vliezen zijn net gebroken :eek: verloskundige komt zo langs, spannend!
     
    Dinpin, Pioenroos92, Mississippi en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    yes! Hopelijk zet het snel door en heb je een voorspoedige bevalling...


    Ik net weer controle gehad. Bloeddruk 140/90 blijft dus iets oplopen. Vrijdag weer heen om het goed in de gaten te houden. Urine gecheckt en dat was allemaal nog goed. Wordt wel spannend zo, je zou zeggen kan niet lang goed meer gaan, tegelijk zegt het helemaal niks...
     
    Maaike87 vindt dit leuk.
  11. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Ooow das super nieuws! Zet hem op!
     
    Maaike87 vindt dit leuk.
  12. Maaike87

    Maaike87 Actief lid

    23 sep 2015
    490
    496
    63
    De verloskundige is net geweest, het is nu afwachten tot de weeën beginnen. Als dat niet voor morgen 11 uur begint word ik medisch, dus hopelijk begint het vanzelf!
    Wel gek, hier had ik me niet echt op voorbereid :roflmao:

    @Maritiem vervelend dat je bloeddruk oploopt, hopelijk blijft het allemaal goed gaan. Gelukkig was je urine goed!

    @Marielle1985 dank je wel!
     
    Chica82, Lisa890 en Louise11110 vinden dit leuk.
  13. MolliMuis

    MolliMuis Niet meer actief

    Ik duim mee dat de weeën snel doorzetten! Succes :thumup:
     
    Maaike87 vindt dit leuk.
  14. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Succes! Spannend!
     
    Maaike87 vindt dit leuk.
  15. AI76

    AI76 Actief lid

    9 aug 2019
    125
    135
    43
    Vrouw
    Maaike87 vindt dit leuk.
  16. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.455
    3.799
    113

    ooh spannend! Je hebt nog tijd genoeg. Bij mijn zoon braken mijn vliezen spontaan om half 5 in de ochtend en mijn eerste wee kwam om half 12 's middags.
    Ik duim voor een soepele en vlotte bevalling!

    Ik zit zelf met smart te wachten op meer activiteit maar helaas. Alleen harde buiken die overigens wel zo vervelend zijn dat ik mijn longen voel samenpersen en zelfs soms wat licht in mijn hoofd kan worden. Kleine draak is wel het tegenover gestelde van mijn zoon.
     
  17. Maaike87

    Maaike87 Actief lid

    23 sep 2015
    490
    496
    63
    Hier nog niets, gisteren wel wat vervelende harde buiken maar dat was het dan ook.. Getsie en gebroken vliezen zijn echt geen pretje, ben al aardig wat onderbroeken verder, gelukkig had ik redelijk wat dikke inleggers in huis :roflmao: Maar soms is het in 1x zoveel dat het erlangs loopt.
    En nu kan ik niet meer slapen, baal ervan.. Want wie weet hoe lang de dag gaat duren.

    @Amaranthas ik begrijp precies wat je bedoelt met die harde buiken en dat lichte gevoel in je hoofd, naar hè! Hopelijk snel wat meer actie.
     
  18. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    o kan me helemaal voorstellen. Raar idee hoor gebroken vliezen en er gebeurt nog niks. Maar vandaag gaan ze dan toch wel een beetje helpen dan? Succes hoop dat het snel doorzet.
     
  19. Maaike87

    Maaike87 Actief lid

    23 sep 2015
    490
    496
    63
    Begreep van de verloskundige dat als er niets gebeurd ik vandaag naar het ziekenhuis moet voor een CTG en om bloed te laten prikken. Als alles goed is moet ik dan weer naar huis verder afwachten.. Dus daar ga ik maar vanuit, kan het alleen maar meevallen. Geen idee hoe lang ze precies wachten voordat ze gaan inleiden.
     
  20. 1Hanneke

    1Hanneke Fanatiek lid

    4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Veel succes @Maaike87, hoop dat je snel goede weeën mag krijgen!
     

Deel Deze Pagina