De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AnnevandePol, 8 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hoop het ook voor je meis! Echt bellen hoor als het niet gaat, ook al is het 3 uur 's nachts!
     
  2. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Baby was net lekker actief, hoor ik opeens een soort 'tik' uit m'n buik komen? Op de plek waar ze me schopte. Keiraar! Herkent iemand dit??
     
  3. Dikkiedikk

    Dikkiedikk Niet meer actief

    Nee ik herken het niet. Zolang je geen pijn hebt en je beebje goed voelt bewegen geen zorgen maken! :)
     
  4. Wizzy5

    Wizzy5 Bekend lid

    27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    Ja herkenbaar!! Mijn oudste zoon had ik dat ook bij tijdens de zwangerschap. Ik had dat toen ook aangegeven bij de artsen, maar die keken mij toen aan alsof ik maar wat brabbelde..:|. Mijn man hoorde dat ook toen.
    Na de bevalling hoorde ik dat nog steeds bij hem...waren zijn heupjes. Heb ik wel even naar laten kijken. Kon geen kwaad verder. Ook eeft hij nooit ergens last van gehad.

    Deze zwangerschap hoor ik het ook heel af en toe. Ga ervan uit dat het niks bijzonders is.:)
     
    RachelleNM vindt dit leuk.
  5. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Haha ik heb allemaal van die gekke dingen :roflmao:
    Sinds gisteravond doet een stukje in mijn borst enorm zeer, kon amper op die kant liggen. Heb nog nooit een ontsteking oid gehad, maar zou dat kunnen? Heb het geprobeerd een beetje te masseren maar dat doet echt pijn. Het is maar een klein stukje, niet heel m'n borst gelukkig. Denk dat ik straks even de vk en/of de ha bel. Weet niet zo goed bij wie ik terecht moet hiermee.
     
  6. Dikkiedikk

    Dikkiedikk Niet meer actief

    @RachelleNM ben er niet bekend mee maar zou idd even de verloskundige erover bellen.

    goodmorning ladies.

    Redelijk goede nacht gehad hier op 1 incident na. Werd midden in de nacht zeiknat wakker. :eek: Heb me schijnbaar kapot gezweet in mijn slaap.. toen ik uit bed ging om toch even daar beneden te controleren had ik het niet eens warm en toch was ik behoorlijk bezweet. :eek:
    Na even met een washandje mezelf schoongemaakt te hebben wou ik het bed weer in. O ja, mijn kant was dus behoorlijk nat en plakkerig. Ieeee... :confused: dus maar even op een handdoek geslapen want ik wou manlief niet wakker maken.

    over een uur ons afspraak in het ziekenhuis. Oeff behoorlijk zenuwachtig met wat ze zometeen gaan zeggen. En zal hij weer behoorlijk gegroeid zijn? Ik zal meteen dat zweten eens aankaarten. Ben ontzettend benieuwd of we nu met een datum naar huis toegaan. :oops:
     
    Wizzy5, iez en RachelleNM vinden dit leuk.
  7. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Ik mag straks voor extra controle naar de verloskundige. Ze willen even opnieuw beoordelen en kijken of het mogelijk toch al het indalen is...
     
    Boordevol, Dikkiedikk en iez vinden dit leuk.
  8. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ah hier heeft de baby voor de tweede keer de hik. Vind dat zo sneu. :o:
     
    Dikkiedikk en Miekje86 vinden dit leuk.
  9. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.599
    10.791
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @RachelleNM, het zou een ontsteking kunnen zijn maar zijn daarvoor gewoon even contact opnemen met je verloskundige of huisarts. Ik heb wel eens een borstontsteking gehad. Wat ik mij kan herinneren is dat mijn hele borst pijn deed maar ik had er last van na de geboorte. Ik moest toen warmte pakken op mijn borst leggen, maar weet niet of dit verstandig voor de bevalling ;)

    @Dikkiedikk als iets smerigs is, is het helemaal bezweet wakker worden. Hopelijk word je niet ziek. Succes straks in het ziekenhuis en hopelijk willen ze even checken hoe het er voor staat.

    Hier een goede nacht gehad en zowaar van morgen al om half 6 uit mijzelf wakker. Ook wel beetje helaas want onze dochter sliep tot 7 uur en ik hoef pas om 13 uur te beginnen met werken. Vanmorgen al wel een aantal harde buiken gehad en een drukkend gevoel van onderen. Hopelijk is onze uk aan het in dalen (en nu hopen dat zijn koppie naar beneden ligt). Donderdag weer controle bij de verloskundige, hopelijk kan zij dit bevestigen
     
    Dikkiedikk vindt dit leuk.
  10. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    @Dikkiedikk Dankje! Ga zo eventjes bellen. Dat zweten is heel normaal hoor, heeft uiteraard weer te maken met je hormonen :thumup:

    @mimi1988 Ben benieuwd!

    @jvsd92 Hier heeft de baby regelmatig de hik! Voel het iedere dag wel een aantal keer. Na een tijdje wordt het wel wat vervelend, maar als ze straks geboren is en ze heeft de hik voelt dat echt enorm bekend!

    @Miekje86 Ja ik ga zeker niet op eigen houtje iets uitproberen! Met bh aan valt het wel mee met de pijn maar dan moet er ook echt niks in porren ofzo :rolleyes:

    Over in borsten porren gesproken... Vanochtend ging ik dochter wakker maken om naar het kdv te gaan. Duwt ze in m'n borsten (auw!!) en vraagt 'mama wat zijn dat eigenlijk?' 'Borsten schatje'. Trekt ze d'r pyjamashirt omhoog, kijkt naar beneden en zegt 'ik heb tampoonen' :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: Ze bedoelde tepels. Ik lag echt in een deuk :D
     
    Miekje86, jvsd92, Loveischocola en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ikke een 32 wkn dansje joepie

    En aan het aftellen nog 2 weken werken en dan verlof....
     
    JosjeM, Wizzy5, LaQueen en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. Dikkiedikk

    Dikkiedikk Niet meer actief

    Net weer een groei echo gehad. Ben nu 37w en 4d en hij word nu al ruim 3700gr geschat. :eek:

    ben nu op mijn afspraak aan het wachten met de gynaecoloog. Ik had verwacht dat hij nu +/- 3500 max zou zijn maar meneer is toch nog ietsjes zwaarder.

    Ik hoop toch echt dat de inleiding ter sprake gaat komen zometeen :oops:
     
    RachelleNM en Buko vinden dit leuk.
  13. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Ben even bij de verloskundige geweest. De druk aan de onderkant komt van het indalen. Baby ligt al wel wat dieper, maar kan er nog wel uit. Ligt niet vast. Wat natuurlijk ook nog wel prima is voor dit termijn. Maar dan weet ik wel waar die pijn vandaan komt.
     
    Dikkiedikk, RachelleNM en iez vinden dit leuk.
  14. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oh wow! Dat is flink. Je zou toch bijna zeggen dat ze dan wel iets gaan doen voor de 40 weken. Ben heel benieuwd!! Succes!
     
  15. Luna87

    Luna87 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.060
    1.297
    113
    Vrouw
    Hier heel erg gedroomd vannacht. Moet ik dan altijd even van bijkomen als ik wakker ben geworden. Verder op het werk een hele drukke ochtend gehad, waardoor ik nu eigenlijk al wel een beetje op ben.. pff!

    Hierna nog 11 dagen werken..
     
  16. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.599
    10.791
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @RachelleNM :roflmao::roflmao: onze dochter kneep vorige week in mijn borsten. Vroeg wat ze aan het doen was. Zegt even kijken of er al melk in zit :roflmao::roflmao: je kon me opvegen

    @Dikkiedikk dat is een flinkert. Hopelijk heb je zo een datum voor de inleiding.

    @mimi1988 wel fijn dat je weet dat het van het in dalen is en niet van iets ernstigs.

    @Luna87 vervelend zijn die dromen. Hopelijk slaap je vannacht beter en ookal druk bezig met aftellen, ik hoef nog maar 6 werkdagen verspreid over 2 weken te werken:D (en nog maar 2 avonddiensten:D). Maar verder tel ik niet af :roflmao::roflmao:
     
    RachelleNM, Dikkiedikk en mimi1988 vinden dit leuk.
  17. Dikkiedikk

    Dikkiedikk Niet meer actief

    Ik heb een datum! :)
    Ze had ook nog even gevoeld maar ik heb nu nog geen ontsluiting. Ze willen hier niet meer te lang mee wachten omdat hij echt aan de grote kant is. Volgende week Maandag krijg ik de ballon katheter. Dan ben ik 38w en 4d.

    Oh wauw nu komt het echt dichtbij! :oops:
     
    iez, Miekje86, Boordevol en 9 anderen vinden dit leuk.
  18. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.947
    12.420
    113
    Vrouw
    Dikkiedikk vindt dit leuk.
  19. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hier vanochtend controle gehad. Alles was weer goed, baby ligt nog niet met hoofd naar beneden, nu in een stuit. HB geprikt, was ook keurig :) over 2 weken weer!
     
    RachelleNM en Dikkiedikk vinden dit leuk.
  20. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oh wat spannend zeg!! Super fijn dat je een datum hebt. Kan je lekker daar naar toe leven en de laatste dingetjes in huis doen enz.
     
    MFE vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina