Opeens ging alles super snel! Van 5cm naar persdrang en volledige ontsluiting in nog geen half uur! Echt een droombevalling! 2 kleine hechtinkjes. En daar is ze dan! Onze Tess ❤️ 3635 gram. Ze heeft al lekker liggen drinken en we mogen zo naar huis! Later meer, eerst zo lekker genieten met onze jongens en hun zusje
@Yaisa gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat fijn dat jullie zo snel al naar huis mogen!
Pff ik voel me even niet zo lekker.. 1.5 uur geleden zag ik ineens erg wazig, sterretjes.. kon niet goed meer lezen.. duizelig erbij, pijn in mn hoofd kwam opzetten.. heeft zo'n 3 kwartier geduurd. Ik zou bijna de vk bellen, maar het zakte gelukkig daarna af. Nu alleen nog wat slapjes en drukkend gevoel in hoofd. Net al wat gegeten, helpt nog niet echt.. zometeen nog maar wat eten.. Morgen op het werk maar even bloeddruk meten.. en als ik me weer zo voel toch de verloskundige even bellen. Meer van jullie die zo iets wel eens heeft gehad?
Van harte gefeliciteerd @Yaisa wat heerlijk zo vlot bevallen en zo vlot naar huis. Geniet van de komende tijd! En fijn dat je ons zo op de hoogte hield.
Haha ja, dat heb ik ook echt gezegd tegen mijn man. Toen ze eerst moeilijk deden om überhaupt f te checken met 40 weken. ‘Ik blijf daar net zolang tot ze even checken.’