De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AnnevandePol, 8 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Gefeliciteerd met jullie dochter, hoe reageerde de grote broers op der? Geniet lekker van je gezinnetje

2. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier even zwaar (en gezwicht :() Mijn lichaam schreeuwt om suiker en de zak met Sint schuimpjes ligt open :(:(. Heb er daar een aantal van gesnaaid. Op het moment van eten heerlijk en nu.....druk kind en spijt dat ik niet gewoon een mandarijntje heb gepakt is zoveel beter voor mijn suiker ondanks dat er dan te weinig uur tussen mijn maaltijden zitten

(Stiekem krijg ik ook wel hoop, de vorige keer kreeg ik deze drang ongeveer 2 weken voor mijn bevalling)

girlmom1989 vindt dit leuk.
  3. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    @Yaisa gefeliciteerd met de geboorte van Tess! Heerlijk genieten samen!

4. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    iez vindt dit leuk.
  5. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Gefeliciteerd @Yaisa Dat is nog snel gegaan zeg!!

Hier staat de vluchttas helemaal klaar. Ik hoop zo dat m’n vliezen breken vóór de datum van de geplande keizersnede haha

iez en LaQueen vinden dit leuk.
  6. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.973
    1.191
    113
    Gefeliciteerd @Yaisa met de geboorte van jullie dochter! Klinkt als een fijne bevalling! Heerlijk genieten van jullie kleine meid. Ze is er!

7. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Woow! Dat is echt snel gegaan. Fijn dat je het als een mooie bevalling hebt ervaren. Gefeliciteerd met T!

8. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Jaaaaa @Yaisa gefeliciteerd!! Wat een mooie naam!

9. Luna87

Luna87 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.060
    1.297
    113
    Vrouw
    @Yaisa Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat fijn dat het allemaal zo soepel gegaan is!

Hier vandaag weer op controle geweest in het ziekenhuis. Alles goed en volgende week donderdag terug. Dan bespreken we waarschijnlijk de datum van de inleiding! Wel even schakelen dat we nu ineens voor alle controles naar het ziekenhuis moeten, maar als dit het beste is voor de baby, dan graag. Voor nu mocht ik in ieder geval weer lekker mee naar huis!

LaQueen, Buko, iez en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. AapEnOlifant

AapEnOlifant Bekend lid

30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    @Yaisa gefeliciteerd met jullie meisje! Geniet er van met zn 5jes❤️

11. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Yaisa met jullie kleine meisje!

Ik herken dat wel @HHJ. Ben vaak slap en licht in mijn hoofd ineens. Eten helpt dan ook niet echt. Laatst ben ik zelfs bijna flauwgevallen. Het werd helemaal zwart voor mijn ogen en mijn oren gingen dicht. De vk zei dat dit vaker voorkomt bij zwangere vrouwen en het niet iets is waar ik me druk om hoefde te maken voor nu. Het kan komen doordat je meer bloed hebt en je aderen nu wijder staan. Hopelijk trekt het snel weg bij jou!

12. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Hier even een rot avond.. Heb de hele dag niets uitgevoerd en toch zo nu en dan harde buiken. Vanavond kreeg ik er opeens best wel veel in een uur. Ben toen in bad gaan zitten, waardoor de kleine man lekker begon te dansen daarbinnen, waardoor de harde buiken niet afnamen. In de douche gaan staan en het bleef aanhouden. Toch maar even de vk gebeld en zij zei dat ik het even moest gaan timen en als het regelmatig kwam en/of ik buikpijn/bloed of vochtverlies zou hebben, ik direct terug moest bellen. Daarna heeft het nog anderhalf uur aangehouden en nu is het gelukkig gestopt. Net maar lekker een kerstfilmpje gekeken met mijn man en zo maar naar bed.

13. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Bah, ik krijg steeds meer last van vocht in mijn handen en voeten aan het einde vd dag. Wat een rot gevoel zeg. Had niet gehoeven dit kwaaltje. #kommaarzsmbaby :o:

14. girlmom1989

girlmom1989 Bekend lid

21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier blijft me enkel ook dik terwijl ik al 2 dagen niet veel heb gelopen,heb dat bij me andere dochters niet gehad:confused:
    Neefje was op bezoek en eerste wat tie zei bij binnenkomst was tante hoe loopt u zo moeilijk en wat is je gezicht ineens opgezwollen :roflmao:

Wizzy5 vindt dit leuk.
  15. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    @HHJ Hoe is je bloeddruk? Als die laag is, is het niet gek dat je je regelmatig zo voelt. Ik heb een lage bloeddruk en ben ook vrij vaak flauwgevallen. Zou even wat Dextro in je tas stoppen als je zoiets voelt aankomen. En niet te snel opstaan/bukken enzo. Dat soort dingen.

@Want2beAmom Bleh, wat vervelend! Wel fijn dat het nu gestopt is! Lekker rustig aan doen hoor.

@Luna87 Fijn dat je gewoon weer naar huis kon! Dat is toch een stuk relaxter. Zal idd even omschakelen zijn. Wel fijne begeleiding in het zkh?

@Miekje86 Ik duim voor je! Je bent er ook wel een beetje klaar mee merk ik uit je bericht?

Ik lig lekker in m'n bed. Heb net nog een spelletje gespeeld met m'n vriend en een vriend van hem. Die zitten nu nog op de bank een biertje te drinken en gaan straks nog de hort op :roflmao: Nou, veel plezier :thumup:
    Mijn bekken doen behoorlijk zeer. Gelukkig is de baby nu wel even wat rustiger. Heb vanavond niet echt veel kunnen eten helaas, ondanks dat vriend enoooorm lekker had gekookt, omdat die kleine zó ontzettend druk was dat ze steeds in m'n maag zat te trappen :confused:
    Ik hoop op een goede nacht! Trusten dames!

16. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahaha, en bedankt hè! :roflmao: Mijn gezicht valt wel mee denk ik. Heb sowieso een dikker hoofd gekregen. :o:

17. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik merk het al... het wordt weer zo'n nacht... :confused: Dochter werd net huilend half-wakker. Kon d'r plekje even niet meer vinden. Uiteindelijk op d'r buik met knuffel Pip in slaap gevallen, heb nog eventjes over haar rugje gekriebelt. Gelukkig slaapt ze normaal wel goed :thumup: En tsja, ik was toch wel wakker :roflmao:

18. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Hier ook wakker....

Jongste komt tegenwoordig elke nacht, moet nog aan dekbed wennen en raakte deze dan 'kwijt'.Over hem heen leggen en hij slaapt weer verder.

Nu een hele wakkere en actieve baby, die echt een zeurderig gevoel geeft i.c.m. harde buiken. Bleh.. beetje naar word ik er van.

19. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @RachelleNM ja uit het niets ben ik er helemaal klaar mee. Van mij mag die komen, maar denk dat het wel verstandig is dat ie nog even 2 weken blijft zitten. Al mijn energie wat ik binnen krijg gaat naar die kleine, dus puf voor dingen heb ik ook niet echt meer. Hopelijk heb jij nog een beetje kunnen slapen.

@girlmom1989 fijn die eerlijkheid van je neefje :roflmao:. Gelukkig heb ik nog geen last van vocht vasthouden. Hopelijk blijft dat zo.

Hier gelukkig een goeie nacht gehad. Dochter sliep weer eens door, hopelijk zet die lijn weer door. Nu nog hopen dat ze haar tijd van wakker worden nog een beetje verplaatst. Maar ik ben bang dat dit komt door de bouwlui die onze straat opnieuw aan het bestraten zijn. Stipt 7 uur maken ze herrie (lees stenen laten rollen in een ijzerenbak om schoon te maken) maar daarvoor zijn ze vaak al druk in de weer :rolleyes:. Vanmorgen was ze er al om 6.15uur (ik weet het wij zijn verwent maar voor de wintertijd kwam ze vaak pas om half 8/8 uur, deze tijd is dus erg wennen)

20. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ik slaap nog steeds over het algemeen best wel goed. Heb veel energie (als ik genoeg slaap) en *klopt af* bijna geen lichamelijke klachten. Oké ik moet geen uren gaan wandelen of poetsen, maar dat is logisch.. Kortom, ik voel me zo goed dat ik het helemaal niet erg zou vinden om nog een paar weken te moeten. Nu kan ik nog lekker van rust en zoontje genieten.

Bij mijn zoontje had ik zo’n erge bekkeninstabiliteit dat ik vanaf de laatste 10 weken continue door mijn benen zakte en de laatste paar weken bijna alleen maar in bed heb gelegen. Je snapt wel dat ik dus echt in m’n vingers knijp!

En goed nieuws, de baby is goed gedraaid en ligt beweeglijk in mijn bekken. Mocht ze toch draaien, contact opnemen. Mocht de bevalling beginnen dan is er in ons ziekenhuis altijd iemand aanwezig die kan en mag draaien.

Ze is alleen nog steeds zó druk. Vooral savonds in bed. Ik heb het idee dat ze probeert te draaien maar dat het niet meer lukt. Ofja, ze draait wel continue om haar as heen. Mijn buik is nu ook weer helemaal beurs van haar feestje gisteren :p

LaQueen, RoseMurphy en girlmom1989 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina