De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AnnevandePol, 8 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @Miekje86 het is ook wel erg spannend allemaal haha! Ik weet nog dat ik vroeger ‘s ochtends met mijn ogen dicht langs mijn gezette schoen liep in de woonkamer om aan mijn ouders (die toen aan de andere kant sliepen) te vragen of ik in mijn schoen mocht kijken of er iets in zat:)

Gister fotoshoot gehad en ik vond het zowaar leuk en vond dat ik best leuk op de foto’s stond die ze liet zien, dat heb ik niet zo snel met mezelf. Effect van de baby denk ik.

Vandaag lekker relaxed. Wel even vluchttas inpakken, haha. Het meeste staat klaar maar wordt nu toch wel tijd de tas echt in te pakken. Wat wasjes draaien en vanavond lekker met mijn man uit eten. Verder niks denk ik.

Fijne zondag allemaal!

iez en girlmom1989 vinden dit leuk.
  2. mamamilou

mamamilou Niet meer actief

@Yaisa Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooie naam heeft zij gekregen. Hoe is het nu met jullie? Wat vinden haar grote broers van haar?

3. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Zijn er dames die ervaring hebben met de Caulophyllum Thalictroides D6 tabletjes van VSM? De vk vond het prima dat ik deze ging gebruiken vorige week. Gebruik ze nu dus dagelijks. Ben benieuwd of er iemand is die dit ook heeft gebruikt en waar het ook echt allemaal wat sneller ging. :o:

girlmom1989 vindt dit leuk.
  4. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    Yeaah 33 weken dansje! En lekker actieve baby. Nadeel dat hoofdje in me ribben is soms zooo pijnlijk.. vandaag eventjes voor trolley kijken voor mee na zhuis te nemen. En alvast wat klaar maken...

girlmom1989 en Dame09 vinden dit leuk.
  5. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @RoseMurphy het is zeker ook spannend wat ik me van vroeger kan herinneren :roflmao:. Onze dochter is 3.5 jaar en begint het net allemaal te snappen. Afgelopen 2 keer met schoen zetten had ze het niet door maar deze keer wel :roflmao:, ze was gisteravond laat al een keer wakker geweest met de vraag of sinterklaas langs was geweest.

LaQueen en RoseMurphy vinden dit leuk.
  6. girlmom1989

girlmom1989 Bekend lid

21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Goedemorgen,

@Mell0408 @RachelleNM & @Want2beAmom Zal ff mijn kleine meid vragen als ze de eigenwijsjes wil tonen hoe ze de uitgang moeten vinden:roflmao:
    Die is sinds de versie tot nu goed blijven liggen en schuift alleen met kontje heen en weer om verder te zakken.

Heb hier al sinds vrijdag geen harde buiken maar krampen en rugpijn die af en toe toch niet zo fijn voelen, als ik ga douchen is het daarna niet fijn om te zitten zeg maar had ik bij me jongste ook met 36 weken dit gevoel en met 37 weken al 3cm ontsluiting hoop stiekem dat ze ook met voorwerk bezig is:rolleyes:

Gisteren een groot gedeelte van de dag alleen geweest kinderen waren tot 21:30 op het sintfeest bij schoonfamilie en vriend heeft tot 17:00 gewerkt.
    Heb zelf een parkwandeling gedaan en wat werkte dat ontspannend nadat ik een avond vol krampen had.

Fijne zondag

7. girlmom1989

girlmom1989 Bekend lid

21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Geen ervaring mee wat zijn dat voor tabletten?

8. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Haha ja doe maar. Volgens mij is dit meisje echt zo eigenwijs, gaat nog wat worden dan. Ze is ook echt zo gigantisch druk. o_O

De harde buiken en voorweeen zakken bij mij sinds een paar dagen gelukkig ook wat af. Wel vervelend die pijn in je rug. Had je de vorige keer dan rugweeen of niet?

girlmom1989 vindt dit leuk.
  9. AapEnOlifant

AapEnOlifant Bekend lid

30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Ook hier een hoofd in de ribben, echt niet chill nee haha.

Ben nu met oefeningen begonnen om 'm te proberen te laten draaien... lag vanmorgen al ondersteboven op de strijkplank:roflmao:.

Marlau vindt dit leuk.
  10. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    hahahaha en dat helpt? Jij hebt ook een schotje ertussen toch? Ik ook... dus de kans word steeds kleiner dat ze uit hun zelf draaien.. maar wel lekker met hun kont willen indalen! Aaaaahhh

11. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Heb je jezelf al eens verdiept in moxa therapie? In mijn omgeving veel positieve verhalen over gehoord. Bij drie vriendinnen zijn de baby’s vanuit stuit goed gaan liggen met 36/37wkn.

AapEnOlifant vindt dit leuk.
  12. AapEnOlifant

AapEnOlifant Bekend lid

30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Hij begon in ieder geval te bewegen haha, dus het deed in ieder geval iets :o:. Verder weten ze niet precies welke vorm mijn baarmoeder nou heeft... ze begonnen met bicornis, toen veranderde het naar septum en die konden ze de laatste echo ook niet meer vinden haha, dus het is even onduidelijk:p. Hij had nog wel genoeg ruimte vorige keer in ieder geval.

13. AapEnOlifant

AapEnOlifant Bekend lid

30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Ja heb toevallig net zo'n pakket besteld! Dus dat gaan we ook maar proberen haha.

Buko vindt dit leuk.
  14. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Oeh nou hopelijk werkt het!!

AapEnOlifant vindt dit leuk.
  15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.722
    27.368
    113
    Vrouw
    Hier bewust geen trolley, man moet rolstoel duwen op de terugweg en trolley leek mij onpraktisch.

16. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Hij kan ook eerst de koffer wegbrengen en dan jou samen met de baby ophalen, toch? Zo heeft mijn vriend dat de vorige keer wel gedaan.

17. girlmom1989

girlmom1989 Bekend lid

21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat zal het wel zijn! doordat ze nog zo druk is neemt ze steeds haar favoriete positie aan:roflmao:
    Van mij mogen de krampen ook wel afnemen wordt er onrustig van omdat ik niet stil kan zitten.
    Bij me oudste had ik rug weeën en de jongste bij me middelste buik weeën.

18. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Hebben wij ook gedaan. En de maxi cosi op het onderstel geklikt. Vriend duwde mij in de rolstoel en ik het onderstel van de kinderwagen met de maxi cosi er op. zeker na een keizersnede erg fijn.

LaQueen vindt dit leuk.
  19. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.722
    27.368
    113
    Vrouw
    Bij nr 1 was dat geen punt, parkeergarage op aaiafstand van ziekenhuis. Nu zit parkeergarage bij ziekenhuis 2 een heel stuk verder. Dus man wil liever in 1 keer alles mee sjouwen

20. Irene2

Irene2 Actief lid

21 mrt 2019
    375
    610
    93
    Vrouw
    #1240 Irene2, 1 dec 2019
    Laatst bewerkt: 1 dec 2019
    Ik helemaal blij vanochtend, we gingen eindelijk de plankjes enzo op de babykamer ophangen! Heeft lang geduurd maar m'n vriend wilde er eindelijk mee aan de slag. En ze hangen nu ook echt, ben er echt blij mee. Staat toch een stuk gezelliger.

Daarna wilde we ook de lamp ophangen, dat bleek helaas wat ingewikkelder. Is helaas ook niet gelukt uiteindelijk, dus we doen binnenkort een nieuwe poging. Best wel balen dus, maar het was maar even zo.

Daarna het bevalbad wat van de week is binnen gekomen open gemaakt en op proef vast een keer opblazen. Gelukkig maar, want hij blijkt lek! Van dee bovenste rand is het ventiel lek, en we kunnen het met de bijgeleverde spullen helaas niet repareren. Dus maar gemaild naar het bedrijf, hopen dat ik snel een oplossing te horen krijg. Baal er echt van. Vanaf woensdag mag ik thuis bevallen dus voor mijn gemoedsrust zou het heel goed zijn als het dan opgelost is.

Maar goed, de planken hangen dus kan in ieder geval het wat gezelliger maken. Nu hopen dat de volgende keer de lamp wel lukt, we zullen er helaas voor moeten boren en daar hadden we geen zin meer in.

Over logistiek van welke tassen handig zijn met het naar de auto terug komen heb ik echt niet nagedacht, maar de parkeerplaats is in ons geval ook dichtbij. En ik hoop eigenlijk helemaal niet in het ziekenhuis te komen... Ik heb 2 tassen en nog een losse toilettas. 1 trolley met spullen voor mij en m'n vriend(ook wat te eten/drinken, je weet maar nooit :roflmao:) en de luierrugtas met spullen voor de baby. De trolley is echt super vol, de babytas heeft flink ruimte over. Daar kan die toilettas dus nog prima bij. Maar goed, ik hoop dus dat ik het gewoon voor niks heb ingepakt.

LaQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina