De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AnnevandePol, 8 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkertjekwak

Kikkertjekwak Fanatiek lid

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Lekker 7 weken vrij voor je man! Haha die dromen ook echt!

Ik heb het nu niet (meer) zo maar mijn man kwam vorige week dus met een droom die hij zo echt vond. Ik lag echt in een deuk:

Hij droomde dus dat ik ging bevallen. Met een zuchtje vloog ze eruit. Zo groot als een regenworm, en ook de vorm van een wormpje. Hij kon alleen maar denken: we hebben geen kleertjes die zo klein zijn! :roflmao:. We mochten haar wel mee naar huis nemen en daar hadden we haar maar op 't aanrecht gelegd :roflmao:.

Zo stom dat zulke dingen normaal kunnen lijken in je droom, en dat je je dan "druk maakt" om kleding haha

Dinpin, AapEnOlifant en RoseMurphy vinden dit leuk.
  2. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik lag me kapot om jullie dromen. Zo grappig dat je die dingen kunt dromen in je zwangerschap, heb ze zelf ook wel Haha.

Wie heeft er al pakjesavond gevierd? Wie doet het morgen? En wie nog aankomend weekend?
    Wij doen het zaterdagavond. Vriendlief heeft avonddienst en vind het niet nodig dat ie daarvoor vrij gaat nemen.
    Ik schrok er nog van wat er boven op zolder lag aan cadeaus :eek:

LaQueen, girlmom1989 en RoseMurphy vinden dit leuk.
  3. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    haha inderdaad waar je je dan druk om maakt. Mijn man droomde laatst dat ik hoogzwanger besloot om bij hem weg te gaan zonder uitleg of wat dan ook en hij droomde ook precies waar ik ging wonen enzo:’) Gelukkig had hij meteen toen hij wakker werd zoiets van: dat sloeg nergens op.

Wij vieren geen pakjesavond! Al jaren eigenlijk alleen kerst. Misschien wordt het volgend jaar/de komende jaren anders.. maargoed. Ben benieuwd of we met kerst een extra familie lid “aan tafel” hebben.. Hoop het wel :)

Kikkertjekwak, LaQueen en girlmom1989 vinden dit leuk.
  4. girlmom1989

girlmom1989 Bekend lid

21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heb ze beide in huis gehaald maat 0 2 pakken en maat 1 nu 6 pakken.

5. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik heb ook 1 pakje maat 0, you never know. Maat 1 heb ik er een stuk of 4/5..? Keertje gekocht met zo’n actie.

6. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @girlmom1989 vervelend dat je niet zo lekker ben. Hopelijk is jullie kleine vrijdag gewoon goed gegroeid. Is ze verder wel gewoon goed levendig?

@AapEnOlifant ik heb alleen maar maat 1 in huis. Wij verwachten een lange slanke man en dat was onze dochter ook. Maatje 1 paste haar prima dus nu maar weer ingeslagen. Heb al een beetje veel staan :oops:

@Lalaatje90 wij hebben afgelopen zondag al pakjesavond gevierd en lekker gegourmet met elkaar (en mijn ouders, zusje en zwager). Onze dochter is ook schandalig verwent. Dinsdag had onze dochter sinterklaasviering op de opvang en daarna hebben wij hem al heerlijk het land uitgeschopt. Merkte dat ze toch wel erg nerveus en teveel prikkels kreeg van die man

Hier even een off day. Onze dochter is op de zeurtour en niks is goed :rolleyes:. Kan niks aan mijn taakjes doen en dat frustreert op het moment enorm. Nu merkt onze dochter denk ik echt wel dat de kleine er bijna aankomt want opeens wil ze mij weer overal voor en ze ziet natuurlijk een box staan (waar baby born in moet slapen met het muziekje van de muziekmobiel), wiegje staat ook nu op onze kamer en ze merkt dat ik steeds minder mobiel ben. Hebben deze spullen ookal neer gezet vanwege de katten. De vorige keer zagen ze dit als ideale slaapplek tot dat onze dochter geboren werd:roflmao: maar weten ze volgens mij al dat daar een jankende kind in komt te liggen dus ze komen niet in buurt van die spullen :roflmao:

7. girlmom1989

girlmom1989 Bekend lid

21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier geen pakjesavond meer de oudste 2 weten al hoe het zit dus heb ze sinds hij in het land was elke zaterdag een cadeautje gegeven.
    Afgelopen weekend hebben ze het wel uitgebreid bij me schoonfamilie gevierd(doen ze elk jaar met alle kinderen uit de familie) en de week daarvoor bij opa op ze werk gaven ze een sinterklaasfeest met een kikker en vriendjes voorstelling op de programma vonden ze geweldig.

8. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    Ik heb 1 pak in maat 0 van de kruidvat, zat in die tas die je kreeg maat 1 was niet op voorraad maar ik mag hem altijd ruilen voor andere maat! En verder in maat 1.

Morgen eventjes nog wat dingetjes voor in de wieg halen.. maar eerst morgen ochtend na de gyn. Vind best wel spannend, had ook met man over maar komt ook omdat de keer hiervoor zwanger was daar met 9 weken goeie echo dag erna bij de vk leefde ons kindje niet meer.
    Daarna nog wel geweest voor afspraak maken curretage/controle ect maar toch is “beladen” iets ofzo niet dat ze er wat aan kon doen van de MA. Iets met hormonen nu die me gek maken haha..Morgen hopelijk meer duidelijkheid over de ruimte die de man nog heeft, en stuitligging ect.. stiekem hoop ik op een datum voor keizersnee hihi.. want denk niet dat deze man nog gaat draaien

9. Ansj84

Ansj84 Actief lid

10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    @AapEnOlifant wij hebben alleen maat 1 in huis (van kruidvat pakket en pampers). Vorige keer toen we thuis waren wel maat 0 vd kruidvat gehaald want zoon was/is erg slank (3350 bij 52cm) Maar is toch zo gehaald/besteld? Hier moest mij man toch elke dag naar het winkelcentrum om voor mij filet american en rosbief te halen :roflmao:.

AapEnOlifant en Isabella2020 vinden dit leuk.
  10. girlmom1989

girlmom1989 Bekend lid

21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Jah daar ga ik wel vanuit ze zal vast niet kleiner zijn dan me andere Kids.
    Ze is niet zo actief als ik gewend ben vandaar dat ik de afgelopen weken vaker een ctg had om het in de gaten te houden.

11. girlmom1989

girlmom1989 Bekend lid

21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Succes bij je afspraak zo, duim mee dat hij inmiddels ingedaald is :thumup:

12. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Het komt vast wel goed, maar is wel een beetje dubbel gevoel zo hè?hopelijk morgen meer duidelijkheid ;)

Loveischocola vindt dit leuk.
  13. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Wij vieren morgenmiddag met zn viertjes pakjesmiddag, dochter heeft continuerooster tot 14 uur. Kunnen ze er daarna lekker meespelen en 's avonds gourmetten.

Vrijdagmiddag/-avond met schoonfamilie. De hele bups komt bij ons, cadeautjes voor de kinderen (voor €25,-) en lootjes voor de volwassenen + gedicht. We eten patat.

Met mijn familie vieren we het Tweede Kerstdag, met pakjes onder de boom en een gedicht, omdat dichten zo leuk is! :)

girlmom1989, Loveischocola en Lalaatje90 vinden dit leuk.
  14. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Nu weer last van een opgezette buik, baby die vaak uitzet en ik zit niet lekker op een stoel. M’n bekken zijn ook wat gevoeliger geworden.
    Net wiegmatras binnen gekregen.
    Wat kleertjes gestreken. Ben die buik zo zat!

girlmom1989 en Loveischocola vinden dit leuk.
  15. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Wat kan je soms uitzien naar zoiets hè als filet of rosbief! Ik heb dat met zalm!

AapEnOlifant vindt dit leuk.
  16. Ansj84

Ansj84 Actief lid

10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    Zalm heb ik ook maar heel soms krijg ik dat nu van mij man van de visboer.... (kan het zelf ook kopen maar vind het eigenlijk te duur)

17. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    Sushi, black pepper beef, zalm pokebowl.. mmmm ik kijk er na uit!

18. Dame09

Dame09 Fanatiek lid

6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Een baby die vaak uitzet herken ik helemaal. Zijn kont is vaak hetgeen hij uitsteekt. Die kun je dan echt rondom voelen :roflmao: hopelijk krijgt hij net zo'n lekkere kont als z'n vader :p

Lalaatje90 vindt dit leuk.
  19. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Yeaaaaaah, de kramp van maandag waren indalingsweeen. Hij ligt inmiddels lekker ingedaald en vast.

Nu nog even wachtte in de wachtkamer. Zijn hartslag was verhoogd. Nu werd hij super druk tijdens het voelen, dus hopelijk is deze zo weer gedaald. Anders moet ik voor een ctg. :o:

LaQueen, girlmom1989, Miekje86 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Zalm eet ik hier wel nog regelmatig, maar dan wel heel goed gebakken. Tegen het droge aan :roflmao:

Sint: afgelopen weekend met schoonfamilie gevierd. Kids cadeautjes en met de volwassenen hadden we lootjes getrokken.
    Komende zondag nog bij mijn moeder thuis met broer, schoonzus en kids.
    Morgen komt hij op het kdv van zoontje en vrijdag zwaaien wij hem altijd uit met het hele dorp. Ben blij als het voorbij is. Zoontje is er wel hyper van merk ik ...

Deel Deze Pagina