De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AnnevandePol, 8 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hartslag was uiteindelijk ook weer gedaald. Snap dat het schrikken is als iemand je ineens bij je hoofd pakt. :roflmao: Top! Mega blij mee dat hij toch nog naar beneden gekomen is.

Kikkertjekwak, RM1996, Miekje86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hallo dames! Ik was erg moe, dus even wat minder online geweest.

Gisteravond nog een spelletje gespeeld met m'n vriend en nog verder gehaakt aan de deken voor de baby (m'n oudste heeft er ook 1, slaapt ze nog steeds mee :D). Heb lekker geslapen van 00:30 tot 8:00 :thumup: Geen enkele keer wakker geweest!
    Vandaag zijn we eerst even langs m'n schoonmoeder geweest en daarna bij de oma van m'n vriend, die wonen in dezelfde straat. Toen nog langs de stad, want de feestjurk die ik voor m'n dochter had gekocht was nét aan te klein. Geruild voor een maatje groter. Nog even gezondigd bij de Bakker Bart met een kaasbroodje :o: En bij de Action nog stickers gekocht van Paw Patrol. Dochter heeft toen we thuis kwamen heerlijk geplakt en gestempeld en zit nu uitgeteld tv te kijken.

Heb al 2 dagen geen last van krampen of harde buiken :thumup:

LaQueen, Dinpin en girlmom1989 vinden dit leuk.
  3. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Heel fijn dat hij gezakt is! Ligt hij nu volledig ingedaald? Ik zeg, baby kom maar op! O nee, nog 2 nachtjes wachten :roflmao:

girlmom1989 vindt dit leuk.
  4. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Jaaaa! Ze heeft het 3 keer gecheckt. Nou, heel eerlijk; ik vind Sinterklaas minder erg dan kerst. Dus als hij eruit wil, kom maar hoor!!

5. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    @jvsd92 Wat fijn!! Ik hoop ook enorm dat de mijne inmiddels goed is ingedaald, maar heb er een hard hoofd in. Heb regelmatig het idee dat ik haar schuin voel liggen... Wel met d'r voetjes naar boven, die zijn duidelijk te voelen :roflmao:

Ik heb gisteren trouwens nog wat cadeaus besteld bij Bol.com... Ik kon het gewoon echt niet laten. Voor dochter een dokterssetje (kostte nog geen 12 euro :thumup:) en een Paw Patrol rugzak. Dus dan krijgt ze 4 cadeautjes (ook de Baby Born en een Boer Boris boek)! Vind ik eigenlijk echt wel méér dan voldoende.
    Voor vriend een magnetisch messenblok en nieuwe (wat duurdere) fitness/bokshandschoentjes. Zijn oude stinken echt enorm en beginnen te rafelen :roflmao:
    Verder nog 3 navullingen voor de Tommee Tippee luieremmer. Kunnen we even mee vooruit. Daarover gesproken: we hebben een klein pakje luiers maat 0 van de Kruidvat en 2 grote pakken luiers (in totaal 144 stuks) Pampers maat 1.

LaQueen en jvsd92 vinden dit leuk.
  6. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Fijn dat de baby helemaal is ingedaald! Ik vind Sinterklaas ook niet zo erg hoor. Ik heb sinds gisteren zo’n onrustige buik... al hele tijd misselijk en sinds een paar uur ook af en toe scherpe krampen (niet lang genoeg voor een wee) en mijn buik is enorm opgezet, lijkt wel alsof ze ineens een kilo zwaarder is :roflmao:

girlmom1989 en jvsd92 vinden dit leuk.
  7. AapEnOlifant

AapEnOlifant Bekend lid

30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    @jvsd92 fijn dat ie is ingedaald!!

Ik heb dus net op een verjaardag een kopje soep, 2 broodjes knak en een stukje taart op. Ik heb het gevoel of ik echt 3 pizza's naar binnen heb gestopt :eek:. Echt zo misselijk nu hahaha

Want2beAmom, LaQueen en jvsd92 vinden dit leuk.
  8. Irene2

Irene2 Actief lid

21 mrt 2019
    375
    610
    93
    Vrouw
    Hier 37 weken vandaag! Kom maar op met die baby! :p

Vanochtend gezellig een vriendin op de koffie gehad, had haar al lang niet gezien dus was erg leuk! Vanmiddag nog een stuk gewandeld, half uurtje. Was erg lekker, toch nog een beetje beweging. Vanochtend ook nog appel kaneel cupcakes gebakken. Ze zijn al bijna op. :|

Net voor het eten samen met m'n vriend het bed omhoog gezet, op bierkratten. Vind het wel een beetje spannend, en hij nog meer. We hebben plankjes tussen de poten en de kratten maar daardoor zou het bed eraf kunnen schuiven. Zonder plankjes durven we niet omdat we bang zijn dat de poten er doorheen zakken. Nou ja, maar eens kijken hoe het in de praktijk gaat.

Verder rustig aan gedaan, gister een beetje te veel gedaan en dat merkte ik toch wel. Vandaag ook af en toe harde buiken, soms ook kort op elkaar. Ze doen (nog) geen pijn, maar echt prettig is het niet. Verder met vlagen een drukke baby in m'n buik, daar geniet ik toch nog wel erg van hoor!

Zo nog even lekker in bad en dan hopen dat ik vannacht wat beter slaap dan afgelopen nacht. Paar keer wakker geweest en ook wat langer een keer. Nog steeds niet echt slecht geslapen hoor, maar fijn is anders.

LaQueen en girlmom1989 vinden dit leuk.
  9. girlmom1989

girlmom1989 Bekend lid

21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Fijn dat ze hartslag goed is en hij klaar ligt voor de bevalling !! Mocht er nu wat gebeuren hoef je niet plat te gaan liggen.

jvsd92 vindt dit leuk.
  10. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Precies! Super fijn. Nu zijn we er helemaal klaar voor. Kom maar op baby. :D

LaQueen en girlmom1989 vinden dit leuk.
  11. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    @Irene2 Hmm, wij moeten het bed ook nog ophogen.. Maar klossen passen idd niet. Kraamzorg gaf ook aan op bierkratjes, maar dat ziet vriend niet zitten want dat vindt 'ie geen porum :roflmao: Tsja, voor die paar weken... :rolleyes: Dus hij moet zelf maar met een oplossing komen. Maar het liefst wel deze week.

Dochter ligt al op bed, luisterde van geen meter meer en was duidelijk enorm moe. Denk dat de spanningen haar allemaal een beetje veel worden. Sinterklaas, baby, allerlei dingen doen en ze kan ook van geen meter stilzitten. Morgen denk ik maar een beetje rustig aan :thumup:

12. girlmom1989

girlmom1989 Bekend lid

21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Eindelijk een rustige buik en een slapende peuter die had ineens energie voor 100 na het eten:roflmao:

Vriend is ff naar me schoonvader lig zelf op de bank te genieten van een warme kop thee en een milka oreo chocolade:rolleyes:

Dinpin, RachelleNM en jvsd92 vinden dit leuk.
  13. Irene2

Irene2 Actief lid

21 mrt 2019
    375
    610
    93
    Vrouw
    Hier ook geen gezicht hoor, al zijn ze wel mooi Heineken/kerst groen. Misschien maar een rode strik eromheen doen. :roflmao:

RachelleNM en LaQueen vinden dit leuk.
  14. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Luiers - Dochter had in het begin maat 0 en aangezien dit kindje op de P8-lijn wordt geschat, vermoed ik dat ook voor hem maat 1 te groot zal zijn.

Sint - Vieren wij morgen! Alleen cadeautjes voor dochter. Samen met mijn ouders en schoonmoeder met haar man.

RachelleNM vindt dit leuk.
  15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier eindelijk weer eens een rustige avond gehad. Dochter heeft besloten om direct te gaan slapen ipv een uur te lopen zeuren om niks en uk was ook rustig die sliep denk ik ook. Einde middag is hij vrij druk geweest tot het irritante aan toe.

Mijn suiker was net na het avondeten opeens weer te hoog, natuurlijk meteen weer in de stress van onee we gaan niet weer beginnen, maar gelukkig was hij net weer mooi omlaag. Dus hoop nu dat het gewoon een toeval treffer was.

Morgen gezellig dagje kerstshoppen met mijn moeder en dochter. Hopelijk is onze dochter in een mee werkende bui en kan ik een paar leuke foto's van der maken voor als facebook/insta kerstkaart. Dat is namelijk de enige kerstkaart die de familie dit jaar krijgt van ons. Ik hoop stiekem dat wij snel de geboortekaartjes kunnen gaan versturen.

16. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Moest daar even hardop om lachen. Erg herkenbaar. Al moet ik zeggen dat dochter, als ze in bed ligt, ook meteen gaat slapen :thumup: Dat was een halfjaar geleden wel anders, toen speelde ze nog rustig door tot half 11 :rolleyes:

Miekje86 vindt dit leuk.
  17. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hahahaha, ik zei al tegen m'n vriend 'maar dan pak ik ze toch gewoon in?!' Keileuk :roflmao:

jvsd92 vindt dit leuk.
  18. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Net helemaal blij dat ik al 2 dagen geen last had van krampen of harde buiken... Helaas, nu weer last van krampen :rolleyes:

19. Kikkertjekwak

Kikkertjekwak Fanatiek lid

5 jan 2017
    1.035
    966
    113

Fijn dat ze uit de buurt blijven! Hier mijn normaal o zo lieve kat piste gelijk over de nieuwe kinderwagen heen (gelukkig onderstel niet bekleding gedeelte).
    Nu liggen ze allebei in de box maar daar hebben we express eerst plastic en daarna hun eigen kleed ingelegd zodat ze er niet ook in gaan piesen. (1 kat piest oppeeens, echt heel irritant), volgens de dierenarts is het verandering en dat kan kloppen want de kattenkamer is echt veranderd naar een babykamer. Waar ze niet in kunnen. Allemaal nieuwe meubels en veranderingen. Arm beest. Maar lief is die wel. Mits die op z'n bak gaat piesen

20. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Niks zo vervelend als plassende katten in huis. Stress doet veel bij die beestjes. 1 van onze katten heeft al snel last van stress (gaat gelukkig niet plassen maar kruipt weg) die staat nu al op de cbd olie voor alle veranderingen. Staat er nu een ruime maand op en heb hem nog nooit zo chill gezien. Hij laat zit zelfs aaien door onze dochter wat hij eerst niet toe liet.

Waar maak je de plekken mee schoon? Advies is om groene biotex te gebruiken omdat dit de enzymen afbreekt. Misschien doen je dat al en is tip voor niks en misschien heb je er wat aan. Neem in ieder geval aan dat de urine gecheckt is ;)

Deel Deze Pagina