Wij zijn onderweg naar t zkh. Voel al 2 dagen duidelijk minder leven en minder sterke bewegingen... ook vrij veel harde buiken. Mochten gelukkig in Den Bosch ipv dat we naar Nijmegen moesten rijden. Pfff
@jvsd92 herkenbaar. Ik moet zo ook nog op pad. Avondeten halen voor vanavond. Totaal geen zin in met dit weer. Hier ligt onze straat ook open dus ook nog eens een bkubberzooi waar ik door heen moet. @Mell0408 fijn dat ze zo alert zijn en dat de controles goed zijn. Hopelijk zo de bloeduitslag ook. Hopelijk kan ze je woensdag strippen en kom @AapEnOlifant hopelijk zijn de controles goed. Is altijd schrikken als je ze niet goed voelt. Hier in de ochtend lekker bezig geweest. Zo dadelijk alleen nog beginnen aan de vluchtkoffer en boodschappen halen. Vanmiddag ook met mijn man eindelijk de muursticker ophangen. Kan de commode ook weer op zijn plek en ik normaal de kamer in
@Mell0408 Fijn dat ze nog ff extra controleren! @AapEnOlifant Hopelijk valt het allemaal mee en ligt hij nu gewoon anders.
Zo, ik ben thuis! Bloed en urine waren goed. Alleen mijn bloeddruk was dus op het randje. Van de 6 metingen waren er 5 tussen 120/91 en 130/95. Een was ineens 105/68. Dat kan de duizelingen veroorzaken. Na overleg met de arts moet ik maandag terugkomen voor ctg + een afspraak bij de gynaecoloog om te een ‘behandelplan’ te bespreken. Ben benieuwd. Tot die tijd moet ik meteen verloskamers bellen als mijn klachten wel verergeren. Heb dus toch niet voor niks gebeld. Nu lekker netflixen en rustig aan doen..
CTG was goed en echo ook gelukkig! Hij ligt met zn voeten tegen de placenta dus daardoor kan ik schopjes wat minder voelen. Verder had ze geen verklaring dat hij rustiger is dan normaal.. Tegen de CTG begon die in ieder geval lekker aan te duwen, dus dat was fijn om te voelen❤.
Toen was je onderdruk dan toch ook best al hoog? Hier ligt mijn onderdruk telkens tussen de 65 en 78, dan is tussen de 86 en 98 denk ik gewoon hoog? Gewoon bellen hoor! Helemaal met veel vage klachten! Maar misschien heb je dat inmiddels gedaan.
Echo gehad en controle voor nu wordt het een inleiding tenzij ze zich voor die tijd aankondigt. Zit nu bijna een uur aan de ctg en dat wordt nu om de 2 dagen herhaalt , die van nu is niet goed genoeg want ze zegt net dat ik morgen weer moet komen inplaats van zondag om het te vergelijken.
Ohw nou daar ben je dan lekker zoet mee zeg!! Fijn dat ze je goed in de gaten houden, dat wel. Wat is er niet goed? En heb je al een datum voor de inleiding?
De baby ligt met zijn voetjes richting zijn hoofd, het ligt waarschijnlijk lekker haha.. de gyn zei ook als geboren word dat best kan zijn dat hij nog paar dagen zo blijft liggen omdat hij al zolang zo ligt.. zooo schattig idee vind ik dat hihi! volgende controle is weer gewoon bij de vk. En dan kijken hoe die dan ligt. Ligt hij nog steeds zo die kans is nog steeds groot, dan met de gyn bespreken wat te doen. Stuitbevalling als hij gunstig ligt, of keizersnee. Afwegen wat het veiligste is. Ligt hij per toeval toch wel goed, dan is het alleen een telefonisch gesprek met richtlijnen. Baarmoederhals was nog mooi lang, en baarmoedermond nog gesloten dus dat is wel fijn..
Inderdaad plan dan gewoon een spoedinleiding als het toch niet verbetert is maar ze willen dat ze meer in gewicht aankomt komende dagen zodat ze een goede startgewicht heeft. Te weinig activiteit van de baby en hartslag was pas aan het einde goed als het morgen weer zo is hoor ik meer en anders woensdag de datum voor die week.
Het wordt spannend hier! Hopelijk gaat het allemaal goed en hebben we binnenkort babynieuws Spannend hoor. Vanochtend een heerlijke massage gehad. Er was toevallig een massage afgezegd omdat die vrouw bevallen was, dat was het enige plekje dat ze nog had voor de feestdagen, dus echt mazzel. En vanmiddag nagels laten doen. Baby is lekker aan het zakken, goede steken down under. Vanavond lekker bankhangen en tv kijken. Morgen eigenlijk alleen even een cadeautje halen voor een vriendin en verder geen plannen. Zondag nog een babyshower van een vriendin. Lekker weekend Ohja: 38 weken dansje
Ha dames! Het heeft niet doorgezet. Wel al de hele dag een enórm drukke baby. Heb echt de hele dag op de bank gehangen, heb nog eventjes 2 uurtjes geslapen. Vriend heeft heel goed voor me gezorgd. Toen ik wakker werd lag ik opeens onder een deken en had 'ie m'n bril af gedaan Superlief. We zijn samen om boodschappen geweest en daarna dochter opgehaald. Lekker gekookt en gegeten. Heb dochter op bed gelegd en zit nu alleen op de bank. Vriend is naar een goede vriend van hem, die is vandaag jarig. Hij wilde eerst niet gaan, maar er is niks aan de hand en als dat wel zo is, is 'ie binnen een kwartiertje thuis.
Hier ook alleen op de bank met de hond! Man is ook naar een vriend, helemaal prima. Wij vermaken ons wel hoor. Het huis is ook weer helemaaaaal spik en span. Kan ik zo van genieten hè als ik dan op de bank zit. Lekker kaarsjes aan, gezellig. Ik krijg een steeds zwaarder gevoel in mijn bekken en down under. Kom amper overeind zeg jeetje! Tijd om te komen baby boy.
Hier vanmiddag een verjaardag gehad, maar ik zat niet lekker! M’n buik werd op een gegeven moment steeds harder en strakker. En na het eten al helemaal. Was blij om weer thuis te zijn. Zoontje op bed gebracht en nu lekker op de bank. Buik is alweer wat afgezakt. Wat zijn jullie plannen het weekend? Wij morgen naar de bieb. Daarna even niks. Zondag weer verjaardag. Waarom gaan die weekenden zo snel?
Ik heb morgen 1 van mijn laatste sociale gezellige bezoekjes buiten huis. Ga bij goede vriendin en haar vriend eten, samen met man. Kind eet bij zijn grootouders dus wij zijn even lekker onder de volwassenen Zondag komt mijn zus over (nee niet met vliegtuig maar t is wel even heen en weer in totaal ruim 4 uur), wel heel erg tof. Ze wil mij nog even zwanger zien Zij was diegene die mij het hardste ervan probeerde te overtuigen dat ik niet zwanger moest worden meer (ivm mijn lijf) en diegene die zoooo blij en mij overlaadde met cadeautjes toen ze hoorde dat alles goed was met deze zwangerschap en mij vaak belt hoe alles gaat. De oudste van haar is volwassen en komt ook mee (nee ze was geen tiener moeder haha, zit een hele puberteit leeftijdsverschil tussen zus en mij) @RachelleNM o die voorweeen brrr. Zal nog wel vaker gebeuren vrees ik.
@GroeneBomen Ja dat denk ik ook wel! Ben allang blij dat het nu pas is. Met mijn oudste al vanaf week 33 incl. dreigende vroeggeboorte toen. Nu gewoon vervelend. Kwestie van afwachten. Merk nu ook wel weer dat ik wat last heb van harde buiken.
Bij zoon 1 had ik t ook zo lang pff meer dan 24 uur, elk kwartier. En t resultaat? Wel 2 cm ontsluiting, kon er alsnog een ballon geplaatst worden grr. Hoop dit keer op voorweeen en dat ik geen ballon hoef... Vond dat zo teleurstellend dat na al die voorweeen er alsnog zo weinig gebeurde
Zou zo maar nog eens druk kunnen worden met baby's hier volgende week! Ik heb vandaag een relatief goede dag. Dit weekend verder weinig plannen. Ben zo benieuwd wat ze dinsdag gaan zeggen als datum voor de inleiding! Zelf wil ik denk ik het liefste wachten tot volgend weekend om zo dicht mogelijk bij de 38 weken uit te komen. Maar goed, daar moet het ziekenhuis het ook mee eens zijn natuurlijk. Ik moet met een ballon katheter wel in het ziekenhuis blijven ivm mijn bloeddruk. Da's wel jammer. Maar als dat het beste is, doen we dat. Voor nu eerst maar eens naar bed en lekker slapen hopelijk!