O ik meld me aan hoor, voor volgende week! Ik roep al heel lang dat ik 12/12 denk, dus die is bezet dames
Oh verschrikkelijk! Dat geeft nou niet echt goede moed voor de rest Hier bleef ik met 33 weken steken op 1 cm, daarna al die weken voorwerk gehad. Toen ze me met 39.1 stripte had ik 2 cm Gelukkig ging het daarna wat sneller... Binnen 10 uurtjes was ze er
Zo'n desillusie he? Hahaha al die tijd dat voorwerk en denk je: nou dat scheelt en..... Nope. Ik kon nog genieten van nog een keer 24 uur voorweeen maar dan met die ballon. En dan horen dat je wel 3 cm hebt. 1 cm erbij in 24 uur. Gelukkig konden ze vliezen breken en bevallen in 10 uur. Maar voor mijn gevoel had ik echt meer ontsluiting verdiend
De arts zei ook: precies volgens het boekje qua tijd haha Mijn man wil Netflix meenemen op de tablet, want de vorige keer vond hij het zo saai (kon hem wel een mep geven haha)
Ja zei ik ook hahaha Oke ik snap ook wel dat t niet heel spannend is de eerste 9,5 dat je vrouw maar stil ligt in zichzelf gekeerd en snauwt dat ie niet mag plassen, eten of drinken als enige interactie haha Maar saai is tenminste niet pijnlijk!
Ik meld me ook aan voor volgende week! Een vriendin en mijn zusje zeggen 14/12. Dus we gaan het meemaken. Wij hebben het hier net even gezellig gehad. In de hoop dat er wat gaat gebeuren haha. Het enigste wat ik er aan over heb gehouden is een lekkende borst. Dus het is ergens wel goed gegaan want er zijn wat hormonen getriggerd blijkt. Nu maar proberen te slapen met die regen en harde wind op de achtergrond. Kan daar altijd erg slecht tegen.
Na enige stilte, zeg ik 'Goedenavond'. Druk en vol dagje gehad en ging vanavond na een gezellige pakjesavond met familie afgepeigerd naar bed. Maar, slapen.. dat lijkt me niet gegund. De baby is zó actief! Krampen, steken van onder, zere rug.. lig al bijna 2 uur op bed te draaien om een fijne positie te vinden en te hopen dat het kindje slapen gaat. Zo frustrerend dit. Of, dat die krampen doorzetten in weeën, dat mag ook, dan is het tenminste nog ergens goed voor dat ik wakker lig..
Ik ben benieuwd.... iets doorgezet?? Hier nu ineens weer wakker omdat ik super misselijk ben, lag op m’n rechterzijde... nu maar even op linkerzijde en hopelijk trekt het zo weg..
Nee, niet door gezet, this afgevlakt. De slaap gelukkig wel! Dat van je linker- en rechterzij is zoooo herkenbaar! Ik word op mn rechterzij ook altijd misselijk, ik voel dat al opkomen als ik nog geen 10 sec. zo lig. Maar de hele nacht op links vinden mn armen, heupen, benen niet fijn.
Wauw ik heb echt slecht geslapen zeg. Heb gewoon 2 uur klaar wakker in bed gelegen. Daarvoor en daarna ook van die kleine hazenslaapjes, telkens wakker met omdraaien. Gelukkig hoef ik vandaag niets meer te doen en kan ik de hele dag op de bank chillen..
Hier gelukkig een goeie nacht gehad. Onze dochter word gelukkig weer op der normale tijd wakker. Wilde mij net omdraaien in bed en kreeg een pijnscheut door mijn lies heen. Voelde aan of iemand met een mes er in stak, durf nu allen niet echt meer om te draaien. Gisteren einde van de middag eindelijk de muursticker en lijstjes opgehangen in uk zijn kamer. Eindelijk is die af....of misschien toch nog iets leuks erbij. Hebben jullie nog plannen voor vandaag. Wij hebben een dagje niks, lekker rommelen in huis denk....als dochter daarin mee werkt
Hier de kerstboom al even naar beneden gehaald en zo de laatste keer hypnobirthing cursus. Rest van de dag even kijken, ik ga in ieder geval de kerstboom opzetten en versieren, de rest hangt even af van hoe mij vriend zich voelt. Die is al een paar dagen niet fit dus denk verder rustig aan doen vanmiddag.
Goedemorgen dames Hier een goede nacht gehad van 12 tot 7 toch lijkt het alsof ik niet heb geslapen Vandaag op de planning een ctg om 1 uur en wou daarna nog ff de stad in met vriend en de kindjes. Hij wou alvast een paar kerstcadeaus halen en ik een cadeautje voor me neefje die vandaag jarig is en eentje voor me nichtje die morgen jarig is. Vanaf maandag mag de baby van mij komen heb zo geen zin in nog een inleiding
Precies! Ik beweeg me alleen maar tussen de bank en de keuken vandaag haha. Succes straks met de ctg enz.!
Goed plan! Dankje nu maar eerst een lange douche, me buik en rug zijn zo irritant bezig weer begin er een beetje chagrijnig van te worden merk ik