Goedemorgen! Hier een rotnacht. Had gisterenmiddag 3 uur liggen slapen, maar daardoor kon ik gisteravond niet in slaap komen. En veel gerommel in mijn buik en onderrug, dat helpt ook niet. Van mij mag baby komen, maar rationeel gezien zal het nog wel 1,5 week duren, de andere twee kwamen ook rond 39 weken.
Hier prima geslapen, werd wakker omdat meneer de hik had Vandaag een echte zaterdag, vanmiddag even snel naar de winkel voor kleine boodschappen waaronder neutraal wasmiddel. verder doe ik geen flikker Fijne zaterdag dames!
Hai dames! Hier een redelijke nacht. Wel veel wakker geweest. Nu een dochter die lekker alles doet wat vooral niet mag, wat behoorlijk wat energie kost. We gaan zo eens eventjes wat eten en daarna naar de stad. Vanavond vieren we nog een keer Sinterklaas, alleen dan bij m'n schoonouders. Gaan we met de familie gourmetten en daarna cadeautjes doen (we hadden lootjes getrokken). Heb dochter uitgelegd dat omdat wij geen kindjes meer zijn, geen cadeautjes meer krijgen van Sinterklaas. Maar we vinden het wél erg leuk om cadeautjes te krijgen Dus daarom hebben we maar wat voor elkaar gekocht. Ze vond het prima
Hier rondje bieb gedaan. Van al dat bukken kreeg ik zo’n last, voelde alsof de bevalling elk moment kon beginnen. Daarna nog langs de prenatal, legging en een makkelijke broek/pyjamabroek gekocht. Nu moet ik echt even bijkomen...
Ik heb net even een boxzak opgehaald. Kunnen we mooi alle boxspeeltjes daarin opbergen. Ben lekker op de elektrische fiets gegaan, toch een mooi ritje van 22,5km achter de rug. Prima fietsweertje hier echt van genoten....
Ja omg. Hier zijn er nog nergens in de buurt echt lekkere te krijgen helaas. Alleen zo’n gebakskraam bij de Intratuin die 1,50 (?!) voor een oliebol vraagt en niet eens zo lekker is.
Zorg wel dat je ook iets van een vlekken middel in huis hebt erbij want neutral wasmiddel vond ik van geen meter schoonmaken. ben snel overgestapt, ook al had zoon vreselijke eczeem (maar t werd gelukkig niet erger door ander wasmiddel).
Blegh oliebollen. Maar dat komt door maagzuur en omdat bij de dichtsbijzijnde kraam beide dames vaak staan te roken voor de kraam. Hoef dan gelijk niet meer. Ga dan ff achter je kraam staan, uit t zicht.
Dat is inderdaad vies. Kleine moeite om uit het zicht te staan.. Maagzuur had ik last van, nu met omeprazol kan ik alles weer eten.
Pfff hen zojuist dochter en man naar buiten geschopt onder het mom van ga maar rondje lopen kan dochter der energie kwijt. Eigenlijk werd ik gewoon gek van beide. Man chagrijnige op de bank in zijn telefoon. Dochter aan het zeure en miepen dat ze der zin niet krijgt (ze krijgt van papa altijd heel snel der zin, dus als hij in de buurt is gaat ze snel over in de zeurmodus) . Ik lig nu lekker op de bank en even niks doen, al word ik ook gek op de puinzooi die er nu is in huis , misschien zo toch maar even ruimen in huis
Okeee, ik ben ineens klaar met mijn verlof zonder baby. Heb nu the blacklist af, 5 Seizoenen en ook echt geen zin meer in tv kijken. Ik verveel me gewoon. Zoontje is bij opa en oma, vriend slaapt ivm nachtdienst.... net maar even wasje en vloer gedaan.... kan ik mijn baby bestellen? Ik blijf overigens hoofdpijn houden maar ziekenhuis zei dat ik moest bellen als de klachten erger worden. Hoofdpijn is niet perse erger. Vannacht wel misselijk wakker geworden maar dat is ook weer weg. Dus wacht het maar even af. Maandag sowieso afspraak en controle in zkh ivm hoge bloeddruk. Dus....... als de vloer zo droog is maar een puzzel uit de kast toveren