Ik heb helemaal geen 1 voorwee.. Maakt me een beetje zenuwachtig wel. Ik ben vandaag echt super emo merk ik. Net ook even flink zitten huilen uit het niets. Ik ben er zoooo klaar mee. Morgen controle bij de vk, maar goed die doet waarschijnlijk niets ga ik alvast maar vanuit.. Sowieso wel maandag een poging tot strippen gepland staan. Maar please, laat dat asjeblieft niet nodig zijn en kom gewoon baby.
Aahhw ik herken het zo! Wel fijn dat ze je eerder willen strippen dan 40 wkn (begreep soms pas met 41 wkn). Wachten duurt lang. Ik hoop dan maar 1 van die vrouwen te zijn en die dan opstaat en denkt hee me vliezen zijn gebroken! En dat de vk komt en ze zegt.. Potverdikkie al 8 cm
O en dan nog even een vraag, hoe weten ze hoeveel ontsluiting je hebt? 1 vinger is 1 cm las ik ergens op internet maar ze gaan toch niet op den duur kijken met 2 handen of het 10 vingers breed is
Voorweeën zeggen niks het kan ineens van start gaan en goed doorzetten tot het einde. Heb bij alle zwangerschappen voorweeën gehad maar me lichaam stopt automatisch bij 3/4 cm lijkt wel.
Gelukkig niet hier gewoon met de vingers gekeken tot 6/7 cm en ineens zat ik elke volgende check al op 10 cm. Hoe ze dat weten bij 10cm weet ik dus ook niet
Ik heb weer enkels en smalle voetjes sinds vanochtend nu nog me gezicht en handen Heb een vraag heb vanochtend rare slijmverlies gehad leek op taaie snot en daarna kwam er de waterige snotvariant uit heb dit namelijk nooit gehad dus herkende het niet. Gisteren en daarna was het weer droog van onder weet iemand wat het kan zijn. Geen gezellige dagen gehad dus weet nou niet wat ik ervan moet denken, heb geen jeuk of opgezette onderkant dus denk niet dat het een schimmel is.
Ja de afspraak is eigenlijk gemaakt dat ze het met 40 weken zouden checken of het lukte. Ben de 19de 40 weken. Maar heb de afspraak op de 16de gemaakt. 19 hadden ze geen plek meer. Sorry not sorry.
Ik ook niet! En pas sinds vorige week ofzo af en toe wat ik denk dat harde buiken zijn. Misschien begint het gewoon uit het niets bij ons.. Ik heb afgelopen weekend gehuild om Harry Potter 4 (dat de vader van Cedric Diggory aan het eind z’n dode zoon ziet liggen) terwijl ik die film zo’n 100x eerder heb gezien. Ook gehuild omdat er een feniks doodging in een animatie serie op Netflix die mijn man aan het kijken was. Een feniks hè.. dus die komt na doodgaan weer tot leven Ik duim voor je (ons.. ) dat het snel baby knuffel tijd is !
Hahaha och het is wat met die hormonen zeg. Heb er vandaag in ieder geval echt behoooorlijk last van. Net mijn man even gebeld, die dacht dat het eindelijk gebeurde. Helaas schat, ik ben gewoon emo en moet even uithuilen.
Ik weet het eigenlijk niet.. zelf alleen meer afscheiding maar dat is wit/doorzichtig en lijkt niet taai zegmaar. Misschien wel gewoon afscheiding? Of een deel van de slijmprop maar ik begreep dat daar meestal iets van bloed bij zit (geen ervaring mee nog..)
Haha dat is gewoon even nodig soms. Ik belde mijn man ook gister, over iets met de parkeerapp dus het eerste wat ik zei toen hij opnam was; er is niks met baby hoor
Al sla je me dood heb er nooit eentje gezien bij me andere zwangerschappen Gezellig maken zou wel kunnen als ik hem kon uitstaan Het liefst blijft tie gewoon lekker uit me buurt de komende dagen
Jah dat zei me zus dus ook heb geen bloed gezien vandaag, gisteren wat roze stukjes op me wc papier bij het afvegen maar niet de hele rode bloedslierten die ze omschreef. Me afscheiding is ook normaal wit bij opdrogen.