Net terug van controle. Een ingedaalde baby hier! Woehoe, echt blij mee. Waren die krampjes en pijn van het weekend niet voor niets. Verder alles weer gemiddeld zoals het hoorde met dit termijn. Top!
@jvsd92 Ah, fijn zeg! Ja dan is dat zere gedoe niet voor niks Is toch fijn om te weten. Ik moet stil zijn want vriend is klanten aan het bellen We hebben a.s. donderdagochtend een groeiecho! Verloskundige zei meteen 'ik snap dat je je zorgen maakt dus ik wil je direct een echo laten maken, het liefst deze week als dat kan'. Toppie!!
@Want2beAmom Ja zeker, echt een heel fijne praktijk! Met mijn oudste zat ik bij een andere praktijk. Ook heel fijn en reageerden steeds adequaat op mijn bloedverlies toen, maar ze werkten met wat meer vk'en. Vind het nu nog persoonlijker. Uiteindelijk dochter vanmorgen wel naar de opvang gebracht, wilde ze zelf graag. Dus heb het er daar even over gehad en ze zouden me uiteraard bellen als ze toch last zou krijgen. Niet gebeld. Leidster gaf aan dat ze dochter niet heeft gehoord over haar oor. Wel was ze erg moe (wat niet zo gek is ) dus ze hebben d'r nog anderhalf uur laten slapen vanmiddag. Helemaal prima natuurlijk. Ze heeft met het avondeten gelukkig goed gegeten en gedronken en zonder drama's tanden gepoetst enzo. Ik moest zelfs een beetje doorlezen omdat ze zo graag naar bed wilde Ik hoop dat ze lekker blijft slapen vannacht. Morgen naar de kapper... Ik ben er nu al zenuwachtig om. Is echt al lang geleden dat we daar zijn geweest. Heb haar al wel een beetje proberen voor te bereiden (stil zitten enzo) maar als jullie nog tips hebben zijn die meer dan welkom! Ik duik nu lekker m'n bedje in. 4 Uurtjes slaap gehad afgelopen nacht dus m'n ogen vallen zowat dicht
Hier weer eens een waardeloze nacht. Totaal niet meer moe en het voelt aan alsof mijn buik op springen staat. ik vond dit plaatje net via het internet. Ik kan mezelf nu op het moment niet beter omschrijven als de kat op de foto.
Hier ook een shit nacht... lig al een half uur klaarwakker te zijn. Baby ligt al ingedaald en had net het gevoel alsof ze zich om haar as aan het omdraaien was, geen fijn gevoel. En honger... dus toch maar even een boterham gesmeerd. Hopelijk val ik zo weer even in slaap.
Hahaha moest wel om het plaatje lachen @Dikkiedikk Lijkt me een heel naar gevoel als de baby al is ingedaald en er zo omgedraaid wordt @Yaisa Hier ook geen geweldige nacht. Word vaak gewoon zomaar wakker, of hoor mijn katten op de gang met iets spelen waar ik normaal door zou slapen.. En dan ga ik er maar uit om te plassen elke keer, maar dat is ZO koud brr.
Hallo buikgriep hele nacht wc-pot geknuffeld Mijn man gaat later werken zodat hij kan zorgen dat de kinderen op school komen gelukkig, dus ik blijf liggen
@Yaisa wij kunnen elkaar de hand schudden. Ik had ook ineens zoveel honger dat ik ook maar besloten had om wat te gaan eten. Bakje honingpops met melk it was klaarwakker op de bank gaan liggen met netflix op. Kon daarna gelukkig toch nog eventjes een uurtje slapen. @kwebbelsnoes oh verschrikkelijk! Heel veel beterschap! Kan er ook nog wel even bij! nu even maar niks eten aangezien ik toenstraks al gegeten had. Nu alleen een bakkie thee en wachten tot mijn vader met hun hond aanloopt manlief komt alleen vandaag nog laat thuis. Hij heeft een etentje met de mannen die samen met hem de nijmeegse 4daagse hebben gelopen. Telkens werd het etentje verschoven omdat niet iedereen kon. Kreeg dus ook vaker te horen deze week: ik hoop echt dat de baby pas NA woensdag komt maar toen die net naar zijn werk toe vertrok kreeg ik terwijl ik nog half slapend op de bank lag een kusje met een opmerking dat als er wat is ik meteen moet bellen. Zo’n schat is het toch. Vanavond eet ik dus bij mijn schoonouders. Word lekker opgehaald vanavond. Voor de rest geen plannen. Misschien boven weer even overal stofzuigen
@kwebbelsnoes getsie wat vervelend! Daar zit je normaal gesproken al niet op te wachten, maar hoogzwanger is dat helemaal naar! Wel fijn dat je man de kinderen nog even naar school kan brengen. Beterschap!
Hier als een blok geslapen en had zelfs de wekker niet gehoord. Het is dat mijn man mij wakker maakte Vandaag nog wat dingen oppakken op mijn werk zodat ik wat relaxed die laatste 2 weken in kan gaan en zeker weet dat ik alles af ga krijgen. Dan vanmiddag gelukkig weer naar de bekkentherapeut. Heb weer zo'n last van mijn schaambenen/bekken. Vanavond even lekker niks doen en samen met man een film kijken ofzo. Morgen weer een suikertest.. verheug ik me niet heel erg op
Hier niet fantastisch geslapen. Heb constant kramp in mijn tenen. Wordt er helemaal gek van! En nu overdag ook. Snachts ga ik er dan maar uit, even lopen helpt vaak wel. Vandaag maar even warme sokken halen voor in bed, misschien dat dat helpt. @Luna87 waarom krijg jij zo laat nog een suikertest als ik vragen mag? Ik dacht dat zwamgerschapsdiabetes zich tot 28w kan ontwikkelen en daarna niet meer? Maar dat zal ik dan wel verkeerd begrepen hebben.
Hier gelukkig ook weer als een blok geslapen. Gelukkig geen hoest aanval gehad. Gisteren weer een heerlijke yogales gehad nu maar hopen op geen spierpijn Pfff dochter was vanmorgen om half 7 al wakker, Gelukkig Heeft mijn man der nog even een uurtje overgenomen. Zit ze nu te zeuren dat ze zo moe is . Mijn antwoord daarop tja moet je maar niet zo vroeg uit bed komen Vandaag maar een relax dagje houden, alleen even de handdoeken was weg werken anders kunnen we niet meer afdrogen
Wow wat hebben er veel slecht geslapen. Hier ook eentje haha. Werd elk uur wakker en weer een half uur later in slaap te vallen. Mijn man had er ook last van ik had erg veel pijn in de rug en bekken helaas De baby heeft de hele nacht alvast de 33 weken dans gedaan. Heb ik nu geen energie meer voor.. Sjonge wat druk was ze. Heb dat nog niet eerder gehad.
Hier ook een die niet goed sliep. Kwam vooral omdat dochterlief nachtmerrie had, hard huilen en dan moet papa een logeerbed uitklappen en naast haar ledikant gaan slapen anders blijft ze overstuur. Dit gebeurd regelmatig afgelopen 3 weken. Dan lig ik klaarwakker. Plus al die plasmomenten in de nacht. Het is dan zo zwaar om zo moe verlangend naar mijn bed met werkdag af te maken...gelukkig ben ik thuis maar toch is het moeilijk door de vermoeidheid. Het liefst slaap ik een dag bij... Zo dat was weer mijn klaagzang van de nacht. Ik verheug me erop als ik op mijn banner minder dan 50 dagen nog moet tot de geboorte. Lekker aftellen. Toch vind ik sinds week 30 dat de tijd heeeeeel langzaam voorbij gaat.
@Dikkiedikk whahahaha die kat @kwebbelsnoes He bah, dat meen je niet! Hopelijk knap je gauw op. Beterschap! @Heather Wellicht dat magnesiumtabletten helpen tegen die krampen? Hier een goede nacht gehad! Vriend was de hele tijd aan het hoesten dus die is uit eigen beweging op de bank gaan slapen Ik had er eigenlijk niet zo veel last van. Nu ligt 'ie weer terug en is hij vet kinderachtig bezig (met keihoog volume van die stomme filmpjes kijken op z'n telefoon) omdat ik geen zin heb om te knuffelen. Laat me gewoon lekker met rust Onderburen begonnen om half 9 ook weer met verbouwen. Daar word ik echt chagrijnig van. Ze hebben zichzelf niet eens voorgesteld, geen heads up van 'sorry we gaan dan en dan lawaai maken' en dan iedere dag (ook op zaterdag) zo vroeg beginnen. Andere buurvrouw was ook niet zo happy want die draait veel avond/nachtdiensten. Nouja, straks met dochter naar de kapper en om 1 uur gaat ze naar m'n moeder om even te spelen. Vriend moet vandaag een echo laten maken van z'n enkel in het ziekenhuis.
Ik heb ook prima geslapen! Ben wel wakker geworden met echt een zwaar drukkend gevoel down under. Voel nu echt dat de baby is ingedaald. Gek gevoel wel. Ook hier is de baby elke nacht tussen 4 en half 5 megaaaaa druk. Vannacht was het ook weer feest. Gelukkig gaat hij na een paar keer draaien wel weer slapen. Vandaag niet echt plannen. Wou eigenlijk gaan schoonmaken, maar morgen komen de klossen enz. Dus doe het dan liever, direct stofzuigen onder het bed enz.
Voor de afwisseling, ik heb wel goed geslapen. Alleen wakker om om te draaien en een keer plassen/drinken maar sliep meteen weer verder! Om 12.00 komt de kraamzorg voor de intake. Ben benieuwd! Verder rustig wat huishouden doen, nog wat was opvouwen enzo en vooral genieten van m'n eerste dag verlof natuurlijk! O, en 34 weken dansje hier vandaag! Baby is die ook al goed aan het doen!
@RachelleNM helaas helpt dat niet. Maar ik ben er sowieso bekend mee, het is alleen einde zwangerschap erger. Maar kan nu ook komen door de kou. Heb net huis sokken gehaald, hele dikke. Die doe ik dan aan voordat ik naar bed ga en die hou ik aan de hele nacht, dan ontspannen m’n voeten beter en heb ik er minder last van (totdat ik me per ongeluk strek, dan schiet de kramp er overal in )