Wat een plaatje @Mell0408! En wat een draak dat ze last minute nog even weer was gedraaid. Heel fijn dat ze er is! Gefeliciteerd!
@Mell0408 Waaaaauw! Gefeliciteerd! Geniet er heerlijk van. Hier zit ik klaar voor het bezoekje aan de vk. Geen zin in.
Yes it was me van de slijmverlies, benieuwd wat ze zo zeggen bij de gynaecoloog als ze tenminste gaan spieken.
Pfff hier vanmorgen een uurtje ongeveer de hele tijd menstrutiekrampen en harde buiken. Mijn buik deed ook pijn iedere keer als mijn dochter er aan zat (terwijl ze het nu lief bedoelde). Het zit nou nog niet lekker in mijn buik, gelukkig beweegt uk wel goed. Hoe graag ik ook wil dat hij geboren word, wil ik het liever vandaag niet. Nog 1 dag volhouden en dan mag hij los barsten en er uitkomen. Volgens mijn dochter hoef je alleen maar een flesje te maken en dan komt hij er uit
geweldig die kinderlogica Sterkte met je buik zou lekker een warme douche nemen al maak dat het hier niet beter als ik ze heb
Goedemorgen dames Benieuwd wie de volgende is met bevallen. @Kikkertjekwak is aan de beurt en denk dat @kwebbelsnoes ook nog voorgaat vandaag of morgen. Me dochters zeggen dat die van mij vrijdag komt omdat ze dan vrij zijn, heb maar niks gezegd zou je net zien dat het uitkomt net als me zwangerschap die ze al een maand aankondigde voor me positieve test.
Nou dames, ik heb uiteindelijk goed geslapen en dus niks doorgezet. Blijft wel wat rommelen, maar niks serieus. Dus denk niet dat ik ga voorpiepen hoor
Ja heerlijk die logica. Moest proberen mijn lach in te houden . Douche word nu lastig met onze dochter die dan ook meteen mee wil en er is geen ruimte meer voor ons samen onder de douche . Zit nu wel lekker met mijn kersenpittenkussen op de bank. Vind uk ook altijd lekker. Hij gaat er tegen aan liggen