Klinkt alsof het flink zwaar geworden is voor je de afgelopen 2 weken. Hopelijk haal je idd de 37 weken en komt de baby daarna snel. Ik vind het het belangrijkste dat een baby spontaan komt, want dan zijn ze er klaar voor. Of dat nu met 37 weken of 41 weken is. Oudste was met 38w5d echt een kleintje, maar kwam spontaan. Hij was er klaar voor en had een goede start. Jongste ingeleid met 37 weken en was in verhouding niet eens zo klein, maar had een hele moeilijke start omdat hij er niet klaar voor was. Deze 3e baby wacht duidelijk tot hij/zij er klaar voor is @Dreamer29: denk dat ze veel kunnen zien aan mama en baby. Bij de oudste wist de gyn dat het na de controle van 38w1d niet lang meer ging duren. Had al delen van mijn slijmprop verloren en mijn bloeddruk liep iets op. Onderdruk was altijd rond 75 en die was toen 85. Niet te hoog dus, maar aan het eind van de zwangerschap schijnt het idd wat op te lopen. 4 dagen later was hij er. Deze keer zei de verloskundige ook dat mijn bloeddruk nog mooi laag was en dat baby nog ruim voldoende vruchtwater had. Zij dacht dan ook dat ik de afspraak van morgen wel zou halen.
Haha dat zei mijn moeder destijds ook bij de oudste, maar met volle maan gebeurde er niks hoor. Hij kwam een week later
Ik denk als we bij de 1e hadden gewacht tot hij er klaar voor was, dat hij nu nog had gezeten hahahahaha. Maar een heel klein beetje hulp gehad (strippen met 41+2) dus in principe kwam hij wel spontaan, al vind ik het niet hetzelfde als dat het vanzelf op gang komt. Zou het wel leuk vinden als deze baby écht spontaan komt zo rond de uitgerekende datum
Ja sommige baby's vinden het zo gezellig in de buik dat ze een klein zetje nodig hebben . Ik bedoel meer vroege inleiding. Een baby die spontaan komt met 37 weken is heel anders dan een baby die ingeleid wordt met 37 weken. Als ik het nogmaals over had moeten doen, had ik niet ingestemd met inleiden en was ik nog langer met gebroken vliezen blijven liggen. Maar als ik idd de 41 weken deze keer bereik, dan zou ik ook zeker een zetje laten geven.
Jij gaat echt voor oktober volgens mij @Yesera ?! Lukt het jullie nog een beetje in beweging te blijven zo op het einde? T herfstbos lonkt hier om de hoek, maar die 500 meter ofzo is eigenlijk al te ver. Wel jammer, want vind dat altijd zo mooi! Net nog een blokje om gedaan, maar dan is t echt maar een blokje. Ik voel het dan al snel in mijn rug of liezen. Überhaupt waggel ik rond als een pinguïn. Maar wil een beetje voorkomen dat ik echt alleen maar op de bank hang en in huis rond scharrel. Wel voor t eerst aan Netflix begonnen vandaag , toch handig als t lijstje dan eigenlijk klaar is en dochter naar de gastouder
Bij mij hetzelfde, een uitje naar t dorp lukt nog net, maar langere eindjes lopen is niet meer te doen. Heb ook meer last van bekken erna dus maar beter van niet. Een klein blokje om voor de beweging probeer ik nog wel. Ik wilde eigenlijk zwemmen maar dat gaat me niet meer lukken denk ik, het aan- en uitkleden alleen al
Yes! Het gaat goed hier hoor, vrees alleen wel dat ik weer over de datum zal gaan. De vorige had er ook niet zo'n haast mee haha. Vandaag de laatste aankopen gedaan super leuk! Bij babypark waren echt leuke dingetjes flink afgeprijsd nu. En hoe gaat het met jou ?? @Dreamer29 Heb je ook dat je je ene dag fit voelt en denkt weer alles aan te kunnen? En dan de volgende dag weer niks kunt. Ik heb dat wel heel erg... gister veel op de bank gelegen, vandaag juist weer heel veel kunnen doen!
Ja nog 8 uur overbruggen @Dreamer29 . Helemaal zeker van oktober zijn we dus nog niet , maar totaal nog geen tekenen van actie. Zou het wel echt heel gek vinden om de 41 weken te bereiken hoor, maar je weet het nooit! Jij nog last van krampen? Ik loop ook zover niet meer hoor. Mijn ouders wonen 650m lopend verderop, maar merkte vorige week al dat dat toch wel wat ver wordt. Hangt ook van de dag af. Ene dag wat meer last dan de andere. Qua autorijden kijk ik nog even aan hoe lang ik me daar goed bij voel. Mijn man heeft geen rijbewijs, dus moet zelf rijden. Maar mijn vader heeft al aangeboden ons naar de controles in het ziekenhuis te rijden als ik het niet meer trek. Lekker een dagje relaxen zonder dochter!
Zwemmen heb ik toevallig tot vorige week nog gedaan. Maar vooral dat aan en uitkleden werd steeds zwaarder Plus dat t in t water wel fijn was, maar na afloop voelde ik t dan de rest vd dag nog aan mijn lijf. @Mila1988 : ik merk t vooral qua energie. De ene dag kan ik dat nog redelijk hebben, de andere dag ineens moe, moe, moe! Maar grote fysieke inspanningen moet ik niet meer doen. Man doet ook flink wat qua huishouden nu, ik alleen nog kleinere klusjes. Haha, dan moet t ineens snel gaan nog @Yesera Zou inderdaad gek zijn als je nu ineens de 41 weken haalt! Benieuwd of je daar dan relaxed onder blijft of t op een gegeven moment wel echt gehad hebt. Ik kan soms wat menstruatie achtige krampen hebben wel, en steken ook, maar niks waarvan ik echt denk dat t actie betekent. Baby beweegt ook nog volop in mijn buik. Dus die lijkt t nog prima te vinden daar. En dat vind ik ook nog wel eigenlijk. Fijn wel die herkenning qua lopen en inspanning. Auto rijden doe ik ook nog steeds wel. Gastouder is net iets te ver voor op de fiets namelijk. Wel met inmiddels zo’n matje op de stoel. Dat gaat nog prima. Man rijdt wel vaker nu naar controles.
Je banner staat nu wel goed hoor! Waarschijnlijk gewoon een ander tijdstip op de dag waarop hij goed springt. Jij dus wel wat voorwerk. Ben benieuwd wie er eerder gaat bevallen . Ik denk dat mijn man het eerder zat is dan ik. Die staat al sinds dit weekend te popelen op de komst van de kleine . Dat waggelen heb ik trouwens niet, zou dat komen omdat kleine nog niet ingedaald is? @Mila1988: jouw banner loopt dan ook nog achter . Maar jij gaat er dus vanuit dat je overtijd zal gaan?
Mijn man vindt het ook al wel tijd dat de baby komt trouwens, maar hij is nog geduldig gelukkig. Haha! Geen idee of waggelen samenhangt met wel/niet indalen. Ik vind t op zich wel logisch klinken eigenlijk.
Baby is trouwens even actief momenteel. Die lijkt te proberen dwars door mijn buik heen uit te breken op het moment