Het zijn volgens mij echt de ZP banners zelf die dat doen. Nog meer reden om daar een hekel aan te hebben. Vind ze al behoorlijk lelijk. Maar als ze dan ook nog eens niet goed overspringen én voor iedereen anders... Hopelijk zien jullie mijn banner wel allemaal op 30+2
Er probeert er hier een uit te breken. Moet haar nog maar eens vertellen dat ze nog eventjes moet wachten. En dan liever ook niet via mijn navel
@Yesera Oh gek bij mij zelf klopt het wel de banner. Ja, denk het wel .. af en toe wat krampen maar heb een heel groot vermoeden dat dat gewoon mijn darmen zijn. En bij jou ? Jij bent 2 dagen verder of reken ik nu verkeerd.
Heb sinds gisteren veel harde buiken, ( vandaag precies 34 weken) maar geen blaasontsteking gelukkig vandaag urine ingeleverd bij de huisarts. Vermoed indalingsweeen, voelt idd alsof ze uit wil breken.
Ja ik ben 6 oktober uitgerekend . Hier een baby die vandaag ook flink aan het draaien en duwen was. Ligt nu volgens mij weer met de billetjes aan de rechterkant en geeft me steken aan de linker zijkant . Verder alles rustig. Geen weeën en vliezen nog intact. Wordt dus echt een oktober baby, yay!! Morgen eerst maar eens horen of baby nu al ingedaald is of niet.
Gaat hier goed @Mila1988, laatste twee weken vind ik altijd erg zwaar, met name vanwege de harde buiken en voorweeëen waardoor je veel bezig bent met 'wanneer begint het'. Maar we houden de moed erin we zijn er bijna. Volgende week met 39+2 heeft de VK beloofd te gaan voelen of er al wat actie is, omdat ik zoveel last heb van jeuk en daardoor slecht slaap. Hier ook zo eentje die via de zijkant uit wil breken. Telkens een voetje of knietje wat uitpuilt, en aan de andere kant de billen. Ik kreeg die banner überhaupt al niet voor elkaar.
Wat fijn dat ze gaan kijken en dat het goed gaat. Dan weet je alvast hoe het ervoor staat! Zou ik ook wel willen weten maar hier voelen ze niks voor de 40 wkn vind ik niet erg. Ja, kan me voorstellen dat je dan steeds denkt dat het gaat beginnen spannend hoor. Dat jeuk hebben is ook balen zeg, ik had dat begin zwangerschap heel erg bij m'n enkels. En slecht slapen...... ik ben dus nu wakker. Elk uur naar de wc pff hou op hou op. Slapen lukt echt niet meer fatsoenlijk. Zie dat mn banner weer niet klopt. Hoort vandaag 39 wkn te zijn.
Wat die banner er ook van maakt... ik doe vandaag een 39 weken dansje! Benieuwd wanneer de eerste oktober baby zich aan dient!
Heb echt heel lang wakker gelegen vannacht echt heel slecht geslapen. Voel me ook echt niet lekker nu. Vanmiddag controle.
@Mila1988: vervelend dat je zo slecht geslapen hebt! Ik las jouw bericht ook om 4:30 uur . Niet dat ik wakker was vanwege de baby in mijn buik, maar de (nu nog) jongste was aan het spoken. Is van 3:00 tot 5:15 uur wakker geweest . Yay jij en @Dreamer29 een 39 weken dansje! Ik heb vanmiddag ook controle. Baby ligt sinds gisteravond echt anders, dus ben benieuwd of dat ook ingedaald betekent.