Hier dus ook medisch (+ ingeleid, dus ook infuus en CTG). In mijn vorige ziekenhuis kon het daarom niet, maar hier mag het dus - tot mijn verbazing - wel. Ik dacht inderdaad hetzelfde: gewoon kamer maar reserveren en dan zie ik het op het moment zelf wel. Maar aan de andere kant: van de 18 kraamsuites is er maar één met bad en wil ‘t ook niet zonder reden reserveren, terwijl er misschien meer vrouwen in bad willen. moeilijk, moeilijk.
Mwah niet echt geholpen. Kan het ook niet plaatsen het is gewoon echt een constante spanning. Baby blijft ook lang erg actief dat doet ook zeer af en toe
Oh wat fijn. Weet niet of het bij ons ook kan. Dacht alleen tijdens weeën, eens informeren. Ben ik dinsdag helemaal vergeten... Nee dat dacht ik ook. Is ook weinig, zoveel kamers met maar 1 bad. Ook rot voor anderen idd. Tja wat is wijsheid he. @Mila1988 hmm vervelend. Misschien toch een teken dat het gaat beginnen....
Hoi allemaal! Sorry voor de late reactie, maar we zijn inderdaad aan het knuffelen met onze prachtige dochter Dinsdag geboren na een snelle en vlotte bevalling. Ondanks haar 3 weekjes te vroeg toch een mooie 47cm (hoezo lange benen? ) en 3kg410. Ik laat sowieso binnenkort nog meer weten!
Ik hoop je dat binnen hele korte tijd te kunnen vertellen. Ik heb nu ( voor het eerst) een bevalbad klaar staan! Ga het proberen, voel me het lekkerst in het water dus hoop dat alles volgens plan gaat
Gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat je een snelle en vlotte bevalling hebt gehad. En heel netjes qua gewicht en lengte!
Ik mag hier nog helemaal niet reageren. Maar wat een heerlijk meeleeftopic is dit Succes allemaal dames!