Wat balen zeg dit. Dit zag je natuurlijk niet aan komen jeetje. Hopelijk komt het vanzelf allemaal goed. In ieder geval fijn dat alles goed is met de baby. Hou je ons op de hoogte?
Fijn als je straks aan de gang kunt gaan met de baby kamer. Als dat klaar is geeft dat ook weer rust he
Ik denk het wel! Kleine man woog van de week (volgens echo dan) al bijna 2000gram. Denk niet dat ik tot 40 weken wil lopen en/of zelfs over tijd gaan. Aan de andere kant had ik heel graag een natuurlijke bevalling gewild.. lastig...
@Yesera jeetje , geen nieuws dat je wilt horen met 40.2! Zo zie je maar weer dat elke bevalling ontzettend verschilt. Hopelijk dat het gewoon spontaan begint een deze dagen!!
Oeh, dat is ook spannend! Heb je al meerdere groeiecho’s gehad tot nu toe? En wat verwachtten ze dan qua grootte? Hier ook een aantal groeiecho’s gehad, maar die waren wat wisselend. Daardoor ook 2 x suikertest moeten doen. Heb jij dat ook gehad? Uiteindelijke conclusie hier dat t wel mee lijkt te vallen en alleen t buikje nog boven gemiddeld was. Wel benieuwd wat voor baby er nu straks uit komt! Fijn die vorderingen vd babykamer, je wilt dat op een gegeven moment ook wel af hebben. Hoewel wij hier uiteindelijk ook vrij laat waren
Hier vanmiddag even lekker in bed gelegen, even bijkomen na afgelopen nacht. Dochter wilde gelukkig ook wel een middagslaapje en ze had t nodig ook! Hopen op een betere nacht komende nacht. Hoop stiekem niet dat de bevalling ineens begint, want een goede nacht voor zowel man als mij is wel welkom
@Yesera Wat een tegenvaller, dat verwacht je nu ook niet meer he. Hopelijk loopt het goed af en gaat de baby weer goed liggen. Ga voor je duimen!! @Dreamer29 Fijn dat je even rust hebt kunnen nemen
ja meerdere groeiecho’s. Zeker 6. Allemaal kwam hij uit op p99,9. Afgelopen week de echo leek het iets gestabiliseerd , maar alsnog p96. Hier ook voornamelijk het buikje dat zijn gemiddelde omhoog neemt en zeer ruim vruchtwater. Suikertest gehad, die was goed. Waar ze hem uiteindelijk op schatten, heb ik eigenlijk niet gevraagd. Maar vast heel flink haha.
Even nog bijtanken voor de kleine komt dus. Hopelijk blijft ie dan vannacht ook braaf zitten! Erg vervelend dat s nachts wakker liggen, wat duurt de nacht dan lang he ...
Jeetje. Dat is niet waar je op hoopt zeg. Eigenwijs kleintje dus. Hopelijk daalt de kleine alsnog snel in en begint de bevalling of snel spontaan, of krijg je snel duidelijkheid wanneer je ingeleid kunt worden.
Het kan wel... ik ben van mijn jongste ingeleid en die zat hoog en totaal niet in gedaald. Heb eerst een ballon gekregen die me 3 cm gaf. Vliezen werden absoluut niet gebroken. Wel kreeg ik een infuus met wee opwekkers. Deze hebben ervoor gezorgd dat de kleine ging zakken. Na een aantal uur konden de Vliezen toen wel gebroken worden. Pomp werd hiervoor uitgezet en daarna kreeg mijn lijf eerst de kans om het zelf op te pakken. Toen dit niet gebeurde de medicatie weer aan.
Sluit ik me helemaal bij aan. Zoo irritant om de uren te zien verstrijken. En waarom je wakker ligt? @Mila1988 bij jou alles nog rustig dan? @Dreamer29 duimen voor een goed nachtje en daarna dan een baby
@Katie88 Hier nog steeds rustig helaas. Alleen wat constant buikpijn, harde buik? Ik begin me echt te vervelen zo.. wat is nou beter.. juist rustig aan doen thuis? Of toch nog actief blijven ? En hoe gaat het met jou ?
Op welke termijn zat je toen? Eerlijk gezegd klinkt dit dus voor mij als horror he. Ben bij de jongste ook ingeleid en heb dat als zo tegennatuurlijk ervaren. Eerst weigerde mijn lichaam de eerste 5 uur te reageren op de medicatie en toen ik weeën kreeg, gaven ze geen ontsluiting. Mijn worst case scenario is echt het feit dat die weeopwekkers weer aan moeten. Ze gaf aan dat hoe de baby nu ligt ze echt niet gingen inleiden. Daarbij heb ik ook een bindweefselziekte met een iets hogere kans op gebroken vliezen, dus dat maakt het nog wat risicovoller. Heb wel nogmaals (geloof wel voor de 5e keer ) laten noteren dat als er inderdaad geen andere optie is dan inleiden met medicatie, dat ik een ruggenprik wil voordat het infuus aangaat. Maar voor nu duim ik heeeeeeeel hard op spontane weeën!
38+2. Ik stond erop dat ik ruggenprik kreeg voordat de opwekkers aan gingen. Hier kreeg ook ik geen weeën. Bleef uren op 3 cm...totdat ik op m'n zij ging liggen...2 ontsluitings weeën en zijn hoofd werd spontaan half geboren. 1 pers wee en meneer was er. Het termijn is in overleg door mij zelf bepaald . Ik begrijp je afkeer na z'n ervaring, dus duim voor spontane weeën.