Die kans schijnt op deze termijn niet zo groot meer te zijn en als ik bedenk met hoeveel geweld ze het nu hebben geprobeerd zonder succes, durf ik daar ook haast niet op te hopen. Al houden we natuurlijk wel stiekem nog een beetje hoop!
Spannend hoor! Neig je al naar het één of het ander op dit moment? Moeilijke keuze lijkt me! Nee, hier echt geen gerommel, niks, nada... volgens mij gaat de baby pas voor 20-10-20 ofzo Nu even slapen, want dochter was weer aan t spoken vannacht met haar verkoudheid. Tussen 4&6 ofzo wakker geweest en daarna snurkende man en dochter naast me in bed
Wat is dat toch met die babys.. waarom willen ze niet komen. wanneer had jij ook alweer een afspraak? En ga jij je laten strippen? Ojee gebroken nachtje tussendoor weer.. hopelijk kun je je rust weer nemen
Dinsdag mag ik weer op controle en wil dan denk ik wel kijken of strippen een mogelijkheid is. Staat in elk geval al genoteerd in mijn dossier!
Hier ook geen actie.... heb een yogapose gevonden die indalen kan bevorderen, dus die doe ik nu regelmatig. Verder wel gemerkt dat ik voor het eerst deze zwangerschap wat melk uit mijn borsten krijg. Hormonen zijn toch iets aan het doen . Maar of het ook voldoende is om een bevalling in gang te zetten . @Dreamer29: haha jij een snurkende man en dochter, ik heb juist mijn man uit bed gejaagd omdat ik zo snurk . Heb door deze zwangerschap echt last van een verstopte neus en snurk daardoor en mijn man wordt er echt gek van .
Ja we houden maar vast aan de gedachte dat er nog nooit eentje is blijven zitten he . Rechtsom of linksom, die kleintjes gaan er binnen nu en 2 weken wel zijn.
Ik zie ff door de bomen het bos niet meer. Ik vind mijn zwangerschap ook hele.aal niet leuk. Mijn lontje kun je inmiddels ook niet kort meer noemen. Zeg maar gerust ik heb geen lontje meer. Huil de afgelopen 3 dagen alleen maar. Mijn bekken willen niet. Verga van de pijn wil zo graag wat leuks doen. Maar niks kan en mag. Ivm de bekken en die klote corona. Voel me zielig en voel me alleen. Bah bah bah. Niks aan. Zo jammer dat ik nog maar op 27 weken zit. Mag om mij wel afgelopen zijn die zwangerschap. Sorry voor mn klaagzang. Kan mn man niet yitstaan.. kan mn dochter niet yitstaan. Die kan ineens niet meer luisteren.. mn man snapt me niet.... lekker tich ff niks doen. Maar ik moet juist iets positiefs hebben. Het is allemaal negatief op het moment. Slaap al nachen niet meer. Mn lichaam is op.
Oh meid @Friezin87 dat klinkt niet fijn. Misschien een idee om even met de verloskundige te bespreken? Want dit is niet goed voor jou of je gezin. Knuffel
@SJD1988 Wat vervelend dat het niet lukt. Sterkte met het maken van een beslissing. @Friezin87 Wat rot dat je je zo voelt. Hopelijk gaat het snel weer beter. Weet niet hoeveel je kunt met je bekken maar plan iets leuks om te doen met je gezin. Ergens waar je kunt zitten op tijd. Zo gaan wij bv morgen ergens ontbijten. Parkeren kan dichtbij. Ben je er toch even uit. Sterkte! Zou het wel aankaarten bij vk ofzo
Haha! Ja, man snurkt als ie op zijn rug ligt, dus die por ik altijd flink zodat is gaat draaien. En dochter door haar volle neus. Die por ik niet, vond ik zo sneu @Friezin87 : dat klinkt echt mega zwaar! Ik zou het ook zeker even met je verloskundige bespreken, want je hebt nog wel even een weg te gaan. Hopelijk kunnen zij iets voor je betekenen! En voor nu misschien kijken naar de kleine dingetjes waar je wel iets positiefs uit kan halen? Even lekker in bad, maskertje nemen, even je verhaal kwijt bij een goede vriendin, lekker keertje eten bestellen, chocola, filmpje, etc.... net wat voor jou fijn en lekker is. Sterkte!
Ik ga vannacht bij mn ouders slapen in de hoop dat ik een goede nacht draai. Niet de extra keren wakker door mn dochter (afgelopen nachten 4 a 5 x er voor haar uit) niet het gewoel naast me van mn man.. en vertroeteld worden door mn mam. En dan morgen ochtend begin middag naar mijn oma en daar waarschijnlijk snert eten. hopelijk kan ikme er dan weer beetje tegen aan. En anders nog maar een nachtje Dinsdag mag ik weer naar de vk.
haha nou mijn man heeft slaapapneu en praat in zijn slaap . Het snurken is een stuk minder geworden sinds hij een MRA (bitje) heeft tegen de slaapapneu. En als hij praat raak ik hem altijd even aan, zodat hij daar weer uitkomt. Maar ik ben niks anders gewend, dus slaap gewoon overal doorheen . Mijn man is dit snurken van mij helemaal niet gewend. Snurk natuurlijk net als andere mensen wel eens als ik verkouden ben, maar dit is echt elke nacht hele oerwouden omzagen
Natuurlijk heeft nog steeds m’n voorkeur, maar heb wel een aantal vragen dus het hangt ook een beetje af van het gesprek met de gyn komende week
Gaan ze het niet nog eens proberen? Of heeft dat geen zin. Lastig hoor.. is een stuit bevalling veilig? Ik voel me echt steeds ellendiger. Absoluut helemaal klaar met zwanger zijn. Krampen worden ook steeds vervelender zeker als de kleine er bij beweegt.
Zou vooral vragen of je bekken eventueel te smal kan zijn. Dat kan namelijk een reden zijn dat een baby in stuit gaat liggen en dan lijkt me een stuitbevalling ook niet mogelijk/veilig.
Spannend! Hopelijk antwoord op je vragen komende week, zodat je een goede keuze kunt maken. Of dat die kleine toch ineens spontaan nog goed gaat liggen!