Gefeliciteerd @Yesera Wat een angstige momenten moeten er zijn geweest. Maar zo te horen doet hij het goed. Succes met je herstel en veel plezier elkaar te leren kennen.
Ja gaat wel door zoals ik het begreep, maar op een geheime locatie dus zonder publiek.. en het wordt uitgezonden op tv
Ik vond je al stilletjes @Yesera .... maar wat fijn dat jullie kleine man er gezond en wel is! Van harte gefeliciteerd!! Wel heftig zeg hoe je bevalling gegaan is. Hopelijk kan je een beetje bijkomen en t genieten lekker beginnen! Hier inmiddels een lekker middagslaapje verder en een negatieve coronatest van mijn man rijker. Dus kom maar baby
Wat een verhaal meid! Maar wat prachtig dat je je kleine kereltje nu lekker kan gaan knuffelen. Gefeliciteerd. Geniet van je prachtige gezin. Veel geluk samen
Las net iets over een "harde lockdown" ook thuis geen visite meer. Is een advies zoals ik het begrijp. Als dat ervan gaat komen dan wordt het geen kraamvisite..
@Yesera gefeliciteerd met de geboorte van jullie derde zoon! Klinkt als een pittige bevalling, fijn dat het uiteindelijk allemaal goed is gegaan. Heel veel succes met je herstel en vooral lekker genieten
Zo @Yesera wat een heftig verhaal zeg. Goed dat je zo dichtbij jezelf bleef! Fijn dat hij het goed doet, lekker bijkomen nu! @Dreamer29 fijn een negatieve test! En nu nog een baby, ik duim voor je. En voor @Mila1988 !
@Dreamer29 , fijn van de negatieve test, wij zijn nog in afwachting.... mijn man moest vanmorgen 9.00 uur. Hier vandaag de KS datum gehoord, aftellen nu
Leef je naar de datum toe? Lijkt me heel apart om vooraf zeker te weten wanneer je je kleintje in armen krijgt, heel fijn
Het is zeker fijn. Je kan opvang voor de andere kids regelen, kraamhulp inlichten. 10.00 is de opname en 12.30 de KS. Alle voorbereidende afspraken worden nu telefonisch gedaan. Alles is goed te plannen zo. Je gaat heel relaxed naar de datum toeleven. (Al kan Corona nog wel wat in de war schoppen, maar voor mij geldt dan dat ze alleen maar eerder gehaald wordt, niet later )
Hopelijk ook negatief voor jullie! Spannend dat je een datum weet. Kan je echt gericht gaan aftellen!