@Yesera gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje! Fijn de negatieve test, hopelijk volgt de rest ook met een negatieve test.
Zou dan misschien de oktober-baby-boom nu alsnog komen? Hier weinig nieuws, behalve dat we flink aan het nadenken zijn over onze opties m.b.t. de bevalling
Hier ook weinig nieuws.. Vanavond weer controle gehad, alles in orde en baby ligt zo goed als ingedaald. Wel wat spanningen voor de bevalling, maar hebben het goed kunnen bespreken. Ik laat het maar weer op me af komen, meer kan ik ook niet doen.
Helaas, nog niet Gaat goed hoor, lichamelijk wel pittiger. De baby bedacht ook eens flink los te gaan vanavond dus m'n buik en bekken hebben het te verduren. Ben doodmoe, eerst maar eens slapen. Hoe is het met jou?
Dat doet pijn he die bewegingen. Vooral als ze ingedaald zijn. Hopelijk ben je nu wat uitgerust. @Spectre Fijn dat je controle goed was. Op je af laten komen zal de beste optie zijn. Uiteindelijk moet t wel want je weet nooit hoe alles gaat verlopen. @SJD1988 Waar ga jij bevallen? Hier blijft het gewoon helaas rustig. Hopelijk kunnen ze eind v.d week wel strippen. Vind het zo echt niet meer leuk het mag echt snel afgelopen zijn.
@Mila1988 sowieso in het ziekenhuis, nu alleen nog “even” kiezen of ik het aandurf om een vaginale stuitbevalling te proberen of dat we voor een geplande keizersnede gaan. Ook een beetje afhankelijk van het gesprek met en advies van de gyn.
Hier alles goed. Controle was ook goed. Baby is ingedaald, steken waren dus niet voor niks. Vk denkt dat het weleens snel zou kunnen gaan. Morgen naar gynaecoloog. Vannacht door geslapen, half 8 wakker, ongelooflijk Nu lag mijn man wakker. @Mila1988 hoop dat het snel begint bij je. Over tijd zijn is niet leuk.
heel begrijpelijk, lijkt me echt heel pittig om overtijd te gaan!! Maar hoe dan ook, je hebt je kleintje bijnaaaa in je armen! Nog eff volhouden!!
Ik twijfel nog héél erg! Maar als ik een voorkeur zou moeten uitspreken neig ik naar een natuurlijke vaginale stuitbevalling, er zijn daar alleen een aantal punten die me heel erg doen twijfelen... sowieso moeten we ook nog even aanhoren/uitzoeken of dat überhaupt zou kunnen. Twijfel punten zijn vooral de “voorkeur” van gynaecologen om je op een dwarsbed te laten bevallen, terwijl ik overal lees dat op handen/knieën of staand bevallen bij een stuit de beste houding is, het preventief (en wellicht onnodig) zetten van een knip en de 50% kans op alsnog een spoed ks. Wat betreft kiezen voor een geplande ks zou het vooral het omzetten van een knop zijn, ik kijk/keek zó uit naar het meemaken van de bevalling, het ervaren van die oerkracht zeg maar (noem me maar gek ), dat ik het daar heel moeilijk mee heb... en ik vind het ook gewoon een beetje eng
Heel begrijpelijk. Lijkt me ook een lastige keuze. Zou het goed bespreken, ook dat je gelezen hebt dat staand beter zou zijn. Kijken wat ze zeggen.
Ja heel begrijpelijk! Weet in ieder geval dat je ook bij gynaecologen altijd een keuze hebt! Maar ik lees al dat je goed voorbereid bent op de voor en nadelen!
Controle bij de verloskundige was weer top! Mooie lage bloeddruk 110/66 de ph waarde van het bloed was 7.7 dus die was ook prachtig. Kleine man ligt al met zijn hoofd naar beneden. Waarschijnlijk daarom zo'n bandenpijn. Hartje was mooi sterk en gelijkmatig. Heb weer even een positieve houvast de komende 3 weken. Dan hebben we een groeiecho. Nu al zin in
Fijn van alle goede controles dames! @Mila1988 : ik doe weer een dagje overtijd met je mee hoor Wat een moeilijke keuze lijkt het me @SJD1988 ! Wanneer heb je het gesprek nog maar met de gynaecoloog? Hopelijk kun je dan na afloop een weloverwogen keuze maken. Heeft jouw partner nog een voorkeur?