De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NienkeB, 29 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila1988

Mila1988 Bekend lid

19 feb 2020
    989
    587
    93
    Vrouw
    Zei het toch!!! haha dat vervelende 41 weken dansje.

Ah, was ze zo vroeg wakker geworden.
    Misschien vanmiddag even bijslapen ?

Hier goed geslapen, maar zoals gewoonlijk geen tekenen.
    Ik denk dat onze babys gewoon in lockdown zitten in de buik.. pfff

Spectre, Lin18 en mum2be2 vinden dit leuk.
  2. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    @Dreamer29 Dat je nog danst! En wat een rot nachtje zo. En boren ook nog. Lekker op deze termijn:confused:. Misschien vindt de baby het ook niet normaal en doet ie er eindelijk wat aan:o:

Hier ook om 5u wakker maar dan door de voorweeën. Niet regelmatig hoor dus niks aan de hand.

@Mila1988 ook zonder cadeautje wakker geworden. Vandaag maar weer een dagje bezighouden en hopen op een beetje schot in de zaak.:thumup:

mum2be2 vindt dit leuk.
  3. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oeehhh je ben me voorbij gestreefd! Onze kleine man kwam uiteindelijk met 40w6d. Spannend hoor! Gaat nu echt niet lang meer duren.

4. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Haha lockdown :roflmao: hoop het niet vior jullie! Want dan word het nog een olifantendracht. Ik moet er sws niet aandenken dat ons manneke tot de 40 weken zit. Doe maar net als ons dochter met 37 weken. Echt waar ik teken er voor.
    Heerlijke dag gehad gister. Heerlijk uit eten. Maar dat heb ik vannacht mogen bekopen met een klote nacht. Zo giga veel maagzuur. Liep mn mond gewoon uit. Dikke hoestbuien als gevolg. En om de haverklap klaarwakker.
    Ben nu al moe. En de dag moet nog al beginnen.

Dat word vanmiddag echt nog even een tukkie

Spectre en mum2be2 vinden dit leuk.
  5. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.616
    996
    113
    Lockdown... haha :roflmao:
    Die baby’s zitten al 41 weken in lockdown, tijd om eruit te komen!

@Katie88 : nou ja dansen... meer een waggeltje :p
    Ben bijna jaloers dat er bij jou op z’n minst iets gebeurd, ook al zijn t dan voorweeen, haha. Benieuwd of jij straks gewoon nog even ergens voor gaat!

Twijfelachtige eer... voorbij gestreefd te zijn! Blijkbaar ben ik een late bevaller... dochter kwam met 41 weken, maar dat was een inleiding ook nog. Benieuwd hoeveel dagen er nog bij komen voor me!
    Hoe gaat het nu met jou? Zijn jullie nog in het ziekenhuis? En hoe doet de kleine man het?

@Friezin87 : balen dat je zo’n heerlijke dag zo hebt moeten bekopen vannacht! Hopelijk kan je vandaag rustig aan doen en een beetje bijkomen/slapen ervan.

mum2be2 vindt dit leuk.
  6. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Meiden jullie zijn nog zo positief met 41 weken, echt respect voor jullie! Ik zou helemaal gek worden...
    Maar ik verwacht van het weekend wel wat baby's hier hoor :D.
    Ik mag nog 26 daagjes wachten, de 10e gaat het gebeuren.... (de KS)

Hier lekker herfstvakantie dus mijn jongens laten me lekker uitslapen en brengen ontbijt op bed, wow! Ik geniet ervan. (Lig wel veel wakker s' nachts maar tussen 6-10 slaap ik heerlijk :p)

Katie88, Maev, Spectre en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Oei 41 weken. Pff hopelijk geen 42w dansje meer.

Nacht was hier wel goed, even wakker om half 4 maar daarna nog ff paar uurtjes geslapen gelukkig.
    Oh nee dat meen je niet grrr... zul je altijd zien he. Nog even relaxen dan voordat ze wakker wordt.

@Katie88 dat hoop ik ook :D
    Na morgenmiddag mag hij komen hihi (niet dat ik er iets over te vertellen heb haha)

Katie88, Dreamer29 en mum2be2 vinden dit leuk.
  8. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Bah dat klinkt niet fijn :(
    Hopelijk straks ff slapen dan.

Hopelijk komt de kleine nu ook weer mooi op tijd dan. Alles qua kamertje wel af?

@Dreamer29 vind ik ook. Tijd om eruit te komen, buiten is ook lockdown dus geen verschil:roflmao:

@mum2be2 wat fijn om een datum te hebben, ook al is het een ks. Zie je er tegen op?
    Wat lief dat ze je laten slapen en ook nog ontbijt op bed. Wat mega lief!
    Hier doet mijn zoon ook altijd zo stil mogelijk hihi. Vanmorgen was hij al naar school toen ik wakker werd.

Friezin87, Dreamer29 en mum2be2 vinden dit leuk.
  9. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Oh dat is ook lief van je zoon!

Ik zie er niet tegenop, heb al 2x eerder een KS gehad (spoed en gepland) ik mag niet normaal bevallen ivm halve baarmoeder ;) (heb 2 halve). Is idd wel fijn om het al te weten.

10. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ja is een lieverd :D

Oh dan heb je al ervaring. Spoed lijkt me wel heftig.
    Wat fijn dat je dan wel gewoon zwanger kunt worden/zijn. Ik had een T vormige baarmoeder, ben hier vorig jaar aan geopereerd. Hebben ze dat weggeschaafd zeg maar. Kwamen ze per toeval achter omdat wij in de mmm zaten.
    Idd fijn om al te weten, kun je er naartoe leven.

mum2be2 vindt dit leuk.
  11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.063
    18.858
    113
    Vrouw
    Dat was vroeg dag bij jou.. Maar spannend, 41 weken. Hopelijk snel baby nieuws :)

Dreamer29 vindt dit leuk.
  12. Mila1988

Mila1988 Bekend lid

19 feb 2020
    989
    587
    93
    Vrouw
    Oh jij ook al... ik werd vannacht ook paar keer wakker door het maagzuur. Is nieuw voor mij.

@Katie88
    Straks ben jij nog als eerste!

Ik krijg zometeen controle. :)

mum2be2, Friezin87 en Lin18 vinden dit leuk.
  13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.063
    18.858
    113
    Vrouw
    Die baby's zullen wel denken; wat een tijd om geboren te worden, midden in een pandemie.. daar heb ik geen zin in :$:$

Maar ik hoop voor jullie dat ze toch snel zullen komen, spontaan :)
    Bij m'n zoontje ook tot 41+2 gelopen en ik vond het vreselijk... hopelijk heeft deze dame meer haast :o::D

mum2be2 en Mama to B vinden dit leuk.
  14. Mila1988

Mila1988 Bekend lid

19 feb 2020
    989
    587
    93
    Vrouw
    Oh dat is ook lang genoeg pff. Maar gelukkig wel voor de 42 weken

mum2be2 vindt dit leuk.
  15. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ja das waar maar ze zullen toch moeten hihi. En thuis is het rustig,veilig en warm hihi ;)

Oh dat is ook laat, hopelijk nu niet dan.

Spectre vindt dit leuk.
  16. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.616
    996
    113
    Dochter kwam met 41 weken, dus ik ben gewend ;) Ach ja, het kan nu echt niet lang meer duren denk ik maar... binnnen nu en een week een baby!

Voor jou fijn een datum te hebben, kan je aftellen. Wat heerlijk ontbijt op bed! Hoe oud zijn je jongens?

Lin18 vindt dit leuk.
  17. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.616
    996
    113
    Vanochtend nieuwe poging tot strippen gehad, maar het kon helaas nog niet. Baarmoedermond wel ietsje verder verweekt, dus dat beschouw ik maar als positief dat er in elk geval iets gebeurd.
    Dit weekend mag ik weer laten strippen.

Nu morgen eerst controle in t ziekenhuis, hopelijk alles goed, want ik wacht nog liever even af dan een inleiding!

Spectre en mum2be2 vinden dit leuk.
  18. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Wat jammer dat het niet kon maar fijn dat er in iedergeval iets gebeurt.

Hopelijk morgen idd ook alles goed. En lukt het dit weekend wel. Inleiden is idd laatste redmiddel (denk ik)

mum2be2 vindt dit leuk.
  19. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden

We hoeven onze dochter pas tegen de avond op te halen. Dus dat is sws al iets meer rust in huis. Manlief is vandaag vrij dus die laat ik lekker lopen. Vanmotgen met schoonmieder de gordijnen voor de babykamer uitgekozen. Heerlijk even om daar mee bezig te zijn. Nu even een aflevering van undercover kijken en daarna lekker mn bed opzoeken

Dreamer29, Lin18 en mum2be2 vinden dit leuk.
  20. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Jeetje 41 weken. Jullie geduld wordt enorm op de proef gesteld zeg!

Hier enigzins wel blij te weten dat ik niet tot dat termijn mag lopen, ivm grote baby.
    Over twee weken met de gyn een plan maken qua inleiden. De week erna een plan maken met de vk om vanaf 37 weken de bevalling spontaan op gang te laten komen (mits dit verantwoord is, ligt aan de volgende groeiecho).
    Voor een controle freak als mij, best fijn hihi.

Spectre, Dreamer29, Lin18 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina