Bij mijn dochter werd ik toen al ingeleid, dus weet ik het niet van. Nu kreeg ik dus te horen dat dit zo gedaan wordt. Ze checken dan uitgebreider op vruchtwater en uitgebreid hartfilmpje om te kijken of baby t nog fijn heeft.
Bedankt !! Ik lees straks even bij, zal me eigen vanavond toch vreselijk gaan vervelen. Ergens anders slaap je nooit zo goed als thuis.
Oké lijkt me wel fijn indd. Bij mijn zoontje helemaal niet gehad. Zou het wel fijn vinden als ze het dit keer wel doen, mocht ik richting 41 weken gaan
@Mila1988 veel succes! Jammer dat het niet loopt zoals je had gehoopt, maar als je eenmaal veilig en wel je beeb in handen hebt, maakt het je toch niet meer uit!!
Ja, volgens mij moet ik dit dan ook om de dag ofzo. Ten minste, begreep ik vandaag uit navraag bij vk. Mocht morgen alles goed zijn, dan waarschijnlijk zondag of maandag weer checken. Maar dat zal ik dan morgen wel verder horen in het ziekenhuis. Man mag trouwens niet mee naar de controle morgen. Baal ik wel van! Vind het toch wel spannend zo op t laatst, stel dat we toch ineens iets niet goed is, zit je daar alleen. Maar ja, niks aan te doen. Hij blijft nu in auto wachten en we gaan video bellen.
Laat je maar goed informeren morgen. Suc6 alvast. Oh wat rot zo op het einde. Dacht ik gister no gv toen ik daar een uur aan de ctg lag.
Jullie maken het echt spannend met z'n allen zo. Balen van de inleiding @Mila1988 maar klinkt wel beter voor de baby zo. Logisch dat je baalt. Hier moet ik in principe ook weer alleen naar controles. Maar zeggen ze wel dat er in overleg nog mogelijkheden zijn. Dus sowieso wil ik mijn vriend mee bij het bespreken van het bevalplan. En zou ik echt zo op het laatst lopen zoals jullie, dan zou ik hem er inderdaad gewoon iedere controle bij willen hebben.
Ik ga het morgen nog wel even proberen ook! Ik belde nu netjes met de secretaresse en die zei natuurlijk nee, maar wie weet vindt de gyn het toch wel goed. Nooit geschoten is altijd mis!
@Mila1988: balen dat het anders loopt dan je gehoopt had! Maar met te weinig vruchtwater is het idd beter dat je kleine komt. Goed dat je je emoties toe hebt gelaten, die mogen er zijn. En zet hem op! Hopelijk lukt het inleiden toch voorspoedig en kun je snel babynieuws melden!
@Dreamer29 Wat balen zeg dat je man niet mee mag. Maar tijdens een bevalplan mag je man toch wel mee? Ik heb dat ergens gelezen. Idd gewoon blijven vragen. @Yesera Dankjewel! Hoe gaat het met jouw zoontje? De ballon zit erin, wat was dat ongemakkelijk zeg zo op die stoel. Pijn deed het gelukkig niet. Nu afwachten.