@Lin18 succes vanavond! Fijn alle goede controles. Hier wat gespannen voor de afspraak bij de kinderarts vanmiddag.
@Lies1611: het kan wel hoor. Mijn moeder vertelt altijd over mijn broer (haar 2e kind) dat hij met 30 weken al ingedaald en vast lag en hij is blijven zitten tot 38w3d @Maev: sterkte bij de kinderarts vandaag! Heb het even gemist denk ik, maar waarvoor moet je kleintje er heen?
Mijn oudste 2 lagen ook voor de 32 weken ingedaald en vast en zijn netjes blijven zitten tot 38 weken Nummer 3 begon ook rond 32 weken met indalen. Bij de controle 2 weken geleden (met 35 weken) lag ze nog niet vast, bij de controle gisteren wel.
Ik weet eigenlijk niet meer precies wanneer iedereen ingedaald lag haha. Dametje ligt wel al ingedaald maar nog niet vast. Net weer allemaal bel afspraken gekregen voor de anesthesie en apothekers assistente. Morgen nog even bloedprikken en dan hebben we weer een gedeelte achter de rug. Vandaag een dag met wederom veel pijn, wel een iets betere nacht gehad dan die daarvoor haha. Ben blij als het vrijdag is en ik weer kan bellen om te slapen
Ze wijkt opnieuw teveel af van haar groei lijntje, en dan met name qua gewicht. Is van -1,6/-1,7 naar -3,3 gegaan terwijl er al aan alle kanten alles aan gedaan wordt om die -1,6/-1,7 vast te houden. Liepen al bij de dietist via de kinderarts hiervoor in combi met kma, maar gaat dus wederom fout en wij hebben geen idee meer hoe we het kunnen keren, de dietist heeft ook geen idee meer wat we verder nog kunnen doen. Ze zit overal al aan de max wat ze mag krijgen en anders zit er koemelk in.
Wat vervelend! Zijn er niet meer allergieën dan alleen koemelk? Het gaat vaak samen met soja en ei is nummer 3 qua allergieën. Onze middelste is allergisch voor koemelk, soja, ei, pinda, hazelnoot, amandel en peulvruchten. Dus ken je worsteling om het gewicht goed te houden. Van te veel aankomen in de eerste maanden vanwege troostdrinken, gingen we naar een telkens dalende lijn. Afgelopen half jaar is hij stabiel geweest, maar het houdt niet over. Hij kwakkelt ook met zijn luchtwegen (voor diagnose astma is hij eigenlijk nog te jong, maar het is al wel genoemd) en zit nu weer aan de ontstekingsremmers. En zonder forlax wordt hij elke nacht wakker van de buikpijn . Soms denk ik wel dat we bij hem ook nog een voedselallergie over het hoofd zien. Ben je een beetje verder gekomen met de kinderarts vandaag?
Mijn oudsten lagen beiden ingedaald en vast rond 35 weken. Bij de middelste braken mijn vliezen zodra hij was ingedaald. 3e kon niet indalen omdat hij de navelstreng zo vaak om zijn nek had. Wat vervelend dat je weer zo'n pijn hebt. Hopelijk is het snel vrijdag!
Alsof collega's en vriendinnen met elkaar afgesproken hebben vandaag.. vanmorgen 2 telefoontjes 1 van vriending em 1 van collega. Rond 12 uur belde er een vriendin of ik vanmiddag thuis was voor een bakkie. Om 4 uur hangt er weer een collega aan de telefoon. Half 5 word ik wederom gebeld. Weer een collega of ik morgen ochtemd tijd voor een bakkie heb en net om 5 uur van 3 verschillemde collega's appjes om te vragen hoe het met me is
Wat leuk en lief zeg! Ik heb sinds ik ziek thuis zit van m'n collega's helemaal niks gehoord (ja als ik belde of langs kwam)
Ik kom na lange tijd weer spieken, ben niet zoveel op t forum geweest de afgelopen tijd en hier bijlezen werd iets teveel Het wordt nu zo langzamerhand wel aftellen. Ik voel me geen moment meer lekker in mn lijf, alles zit te vast, te los of voelt beurs aan. Kan echt een enorme lijst aan zwangerschapsklachten opnoemen, maar ik som het niet op om mezelf niet met de neus op de feiten te drukken. Zal denk ik volgende week eens beginnen met een evt vluchtkoffer. Ik wil wel heel stoer thuis bevallen, maar qua pijn ben ik zo'n mietje.. Ik zie er alleen enorm tegenop om naar t ziekenhuis te moeten gaan met deze coronadrama allemaal.
Hier druk bezig met het uitzoeken van een geboortekaartje wat een keuze, zijn er nog niet uit . Naam ook nog niet helemaal. Hebben Scott en Luca nu hoog op het lijstje. Zijn jullie ook al zo aan het nesteldrangen? Niet alleen voor de baby maar vooral ook in huis. Dingen als andere handdoeken, nieuwe ovenwanten, nieuwe wc borstels, allemaal dat soort onnozele dingen alsof er hoog bezoek komt na de bevalling haha