Ja het zijn echt toppers. Er zijn zelfs collegas bij wat nu maatjes zijn geworden. Voor de corona gingen we zelfs met zn allen stappen. Van sommigen viel dan de mond open. Ben oozich best rustig op de werkvloer. Alleen heb altijd heel veel energie.. dus het leek net of ik adhd had op de dansvloer hahahhahaa wat heb ik gelachen om die koppies
@Vaasje wat zuur zeg. Hopelijk vind je na je zwangerschap iets leukers.. vind het altijd zon teleurstelling als mensen niet voldoen aan je verwachting. Misschien wel lekker dat je nu niet op hoeft te zien tegen reintegreren of terugkeren na je verlof..
Fijn dat je controle ook weer goed was. Voor jou kan het nu ook ieder moment gebeuren in principe. Erg spannend! Wanneer moet je bellen dan? Waar wil je eigenlijk bevallen? Hier wordt de volgende controle ook de controle waar de belinstructies oa besproken worden.
zodra ik merk dat de weeën zijn begonnen en er zo'n 5 min. tussenzit. Hoef niet eerst een uur te wachten, maar gewoon bellen met regelmatige weeën. Naar mijn idee ging het bij de 1e niet echt snel ofzo, maar ze vond toch dat de ontsluitingsfase best snel ging voor een 1e en bij de 2e gaat het vaak nog sneller.. plus ik wil graag in het ziekenhuis bevallen en optie voor pijnstilling.. Bij de 1e waren we pas met 6cm in het ziekenhuis ofzo als ik pijnstilling wil, moeten we toch wat eerder naar het ziekenhuis.
@Friezin87 wat super lief van je collega's!! @Spectre fijn dat de controle goed was! Zo teleurstellend hoe mensen soms kunnen zijn @Vaasje. Ik zou niks meer laten horen. Mijn contract is ook niet verlengd afgelopen maand. Werd me 10 minuten voor tijd gezegd, daarna ook nooit meer wat van m'n collega's gehoord. Terwijl we het toch altijd gezellig hadden met elkaar. Vind dat toch best triest, heb me er maar bij neergelegd en zelf ook niks meer laten horen. Vind het wel prima .
@Lies1611 en @Yesera ze is sinds de meting bij het cb ongeveer 2 weken geleden gelukkig wel wat aangekomen (zat nu op -2,8 maar goed is een vooruitgang) Zijn sindsdien ook weer volledig gestopt met de koemelkproducten, voor nu houden ze het dus wel op de koemelkallergie. De huidige conclusie is dat zodra ze dus koemelk binnen krijgt ze geen tot weinig voedingsstoffen kan opnemen als reactie. Als ze nu amper of niet was aangekomen waren er met spoed wederom allemaal onderzoeken gestart, moeten wel weer wekelijks wegen en over 2 weken wordt dat geëvalueerd met de diëtist als het dan toch nog te weinig is of er een nieuwe dip is dan worden de onderzoeken alsnog met spoed ingezet. Op alle andere vlakken wijkt ze niet af, groei is netjes en qua doen en laten loopt ze enorm voor, met heel veel dingen op het niveau van een 3,5/4 jarige (ze wordt eind volgende maand pas 2 ) Qua voedselallergieen heb ik zelf een kippeneiwit allergie en ik kan zelf ook niet tegen koemelk, heb haar ook geen kippenei gegeven tot uitgesloten was dat ze erop reageerde tot ongenoegen van de vorige kinderarts. Maar hey heb haar toen ook gezegd of ze het zelf haar kind zou geven wanneer ze zelf een anafalactische reactie krijgt ervan en het ook nog eens 1 van de meest voorkomende allergieën is bij kinderen. Soja reageert ze ook niet goed op overigens, pinda en kippenei wel al blijft die laatste wel iets wat we in de gaten moeten houden omdat dit ook nog kan veranderen met de tijd (ik had het op haar leeftijd ook nog niet en koemelk werd bij mij pas later herkend). Ze valt overigens echt onder de koemelkeiwitten en niet de lactose, blijkbaar is het zo vroeg juist vaak door de lactose zo werd het ons verteld. Maar lactose vrij maakt hier dus geen verschil.
@Maev klinkt als best een grote zorg.. ik hoop dat jullie er een weg in vinden en dat ze goed mag groeien.
Bedankt dames! Vk heeft net 2x geprobeerd om de ballon te plaatsen. Lukte niet en echt geen pretje. Nu wachten op een collega die het ook gaat proberen. Hopelijk lukt dat....
Ah, miste net dit berichtje... poeh, ze houden de spanning erin! Wat vervelend dat t nog niet gelukt is en geen pretje was . Hopelijk lukt het straks wel!
Spannend @Spectre , kan dus ieder moment gebeuren! Met hoeveel weken is je eerste geboren? @Lin18 jeetje zeg, jou beeb wil echt niet hè! Hopelijk lukt het zo alsnog!!