Pas met 41+2 na strippen haha. Dus ga er eigenlijk een beetje vanuit dat het weer zo lang gaat duren, kan het alleen nog maar meevallen mocht ze toch eerder komen
Oh nee, wat balen @Lin18 !! Hopelijk lukt het zometeen wel. Wat heftig @Maev , ook van je eerdere bevalling, kan me helemaal voorstellen dat je helemaal gesloopt was . @Sado , mag ik vragen naar de reden van inleiden rond die termijn? Aangezien ik ook bijna 38 weken ben en het van mij ook wel mag Hier een druk dagje, op zoek naar een andere auto, maar helaas nog niets gevonden, deze avond beetje lopen struinen nog op internet, maar nog niets definitief. Morgen afspraak bij de VK, ben benieuwd of ze nog een plannetje heeft bedacht (riep ze vorige week toen ik belde met voorweeën).
Ik heb een chronisch hoge bloeddruk (waarvoor. medicatiegebruik, zowel buiten als binnen de zwangerschappen) en daarmee een verhoogd risico op diverse narigheden als zwangerschapsvergiftiging, verminderde placenta werking, etc. Risico daarop stijgt in de allerlaatste weken nog verder, door de normale bloeddrukstijging van het laatste trimester. Daarom is het protocol om in te leiden in mijn situatie om dat voor te zijn.
Wakker liggen in de nacht: check! Ik ben echt blij als ik straks weer kan slapen al is het maar voor een uur of twee/drie (of dat man even de baby bezig houdt zodat ik kan slapen haha) Maar manmanman ik word echt een monster van het slaap gebrek
Jaaa wakker liggen Blegh Gelukkig vannacht weer goed geslapen, gister wat minder. 1 keer wakker gelegen vannacht, was pas 12 uur gelukkig. M'n man had per ongeluk de deur van de gang open laten staan.... Ik schrok wakker omdat onze kat ineens miauwend bij m'n hoofd stond dus kat weer naar beneden gebracht. Toen hoorde ik m'n zoontje, die was met z'n luier doorgelekt dus heb nog een bed staan verschonen ook haha. Achja ff uurtje wakker gelegen en daarna weer verder kunnen slapen
@Lin18 succes vandaag! Ik heb afgelopen nacht flinke kramp in mn kuit gehad.. zo heftig! Kreeg het er zelf niet uit.. heb in bed help help liggen roepen. 3de x deze week jeej
Oh dat is ook zo fijn, ik heb het deze zwangerschap ook 1x gehad, het trok er niet uit, dus had gewoon 2 minuten extreme pijn, heb lopen gillen KRAMP KRAMP , mijn man schrok zich dood Wordt er nu elke keer mee geplaagd
Ai herkenbaar de kramp, hier vaak savonds in combinatie met enorm rusteloze benen. En ik sluit me aan bij de slecht slapen club. Hier zijn de nachten ook een ramp. 3/4 x eruit om te plassen en dan niet meer in slaap komen door de bekkenpijn of rusteloze benen. Vannacht zelfs hopeloos rondjes gaan lopen en strekoefeningen gaan doen