@Lin18 ah meid wat moet je sterk zijn.. om gek van te worden! Ik hoop dat ze een beetje lief voor je zijn want dat heb je wel verdiend. Baby wordt straks vast extra lief!
Dank je wel Zijn super lief hier allemaal gelukkig. Hopelijk goed slapen en morgen er weer met frisse moed tegenaan
Wat een tegenvaller weer @Lin18! Hopelijk morgen duidelijkheid. En nog liever morgen baby lekker in je armen! Goede nacht!!
Daar is het ook eigenlijk voor bedoeld, maar dat hebben ze hier bij de oudste dus niet gedaan. In principe is een groot kind vaak niet gelijk een reden om op een keizersnede over te gaan tenzij het boven de 9 pond gaat begreep ik. Maar bij de eerste hebben ze hier vergeten om mijn bekken te controleren terwijl zowel paardrijden als ballet op hoog niveau (spitzen etc) wel reden zijn om dat te controleren. Oudste was voor mijn bouw en proporties met zijn bijna 8 pond gewoon te groot. Maar goed ook de jongste met haar 5,5 pond was al een uitdaging vorige keer. Maar die had de perfecte ligging maar kwam toch nog klem te liggen achter mijn schaambot. Iets waar de vk nu juist al op ingesprongen is betreffende de bevalling door te kijken welke houdingen ik ondanks mijn heup kan die de kans op ontwrichting verkleinen, zoals een badbevalling en de baarkruk. De vk in het zkh heeft dat nooit gedaan en kwam alleen met even onder de douche stappen of op mijn zij liggen terwijl mijn heup al op slot schoot door de kramp bij de tweede en ik geen kant meer op kon. Ondanks dat het mijn 3e is nu is mijn bekken nog steeds nauw en als ze dus boven gemiddeld zou zijn, zou het nu sowieso een keizersnee worden. Maar vanavond werd ze op krap 2500 gram geschat, dus hebben komende week gewoon weer groeiecho.
Ik heb daar in principe geen problemen mee, maar aan de andere kant heb er al 2 op de wereld gezet dus dan lijkt mij een derde ook wel te moeten lukken
Ik zou voor mezelf het liefst ook geen keizersnede hebben als het even kan. Maar dan heb ik niet zoveel alarmbellen wat allemaal mis zou kunnen gaan. Wat me nog minder fijn lijkt, is de geboorte van mijn kind niet eens bewust meemaken. Als in een spoedkeizersnede onder narcose want complicaties. Dan zou ik toch liever een geplande hebben zodat ik tenminste direct mijn kind bij me kan krijgen.
Daar ben ik het helemaal mee eens, vorige zwangerschap is er tot de liggingsecho vanuit gegaan dat het een keizersnede zou worden (zat toen op de p85 lijn), toen ik minder leven had bleek ze heel veel kleiner te zijn als bij de andere echo's waardoor zij en wij het alsnog een kans wilde geven, ze zat op de p7 lijn bij de geboorte. Deze mini zat bij de laatste meting net onder het gemiddelde werd gezegd, maar ergens hebben wij beide het gevoel dat het alsnog een keizersnede wordt. Maar zou met beide vrede hebben, zolang we een gewone bevalling bij de eigen vk mogen doen
@Lin18 Wauw jij gaat ook gewoon door tot 42 wkn. Babys laten goed op zich wachten zeg. Wat pittig, hopelijk snel je kleintje in je armen