Wederom heel veel succes vandaag! Hier echt een heerlijke nacht gehad! Aantal keren wel wakker geweest hoor maar door de medicatie ook weer vrij snel in slaap gevallen. Zo even ontbijten, dan een hartfilmpje en lekker naar huis.
Vandaag kwam mn vriendin de kinderwagen brengen (We mogen die van hun gebruiken) En was toevallig zelf bezig met baby spulletjes uitzoeken die ik nog had van de andere kindjes Lekker baby rommel dagje ! komt wel dichtbij zo en wordt wel écht zo (jullie snappen wel wat ik bedoel he ) en moet eigenlijk nog best wel tijdje! (al had ik bij de andere nu alles al wel klaar )
Al wat meer nieuws @Lin18 ? Ik ben toch maar naar ziekenhuis doorverwezen, voelde me niet helemaal lekker. Nu nog steeds hoofdpijn en m’n bloeddruk is voor mijn doen vrij hoog. Ben benieuwd wat m’n bloed zelf straks zegt , urine was schoon. Nu nog even aan CTG.
Ben ook heel benieuwd hoe het gaat @Lin18 !! Hopelijk heb je snel je kleintje bij je. Spannend @Edge hopelijk voel je je snel beter! Hier ineens wat voorweëen ofzo, ik schrok er een beetje van, alhoewel t met deze termijn echt wel kan geloof ik. Had vanmorgen met de hond gewandeld en moet hier bij mijn vriend thuis altijd 7 trappen omhoog, werd echt niet goed toen ik boven kwam in een warm appartement. Misselijk, duizelig, benauwdheid, zwaar gevoel in mn bovenbuik. Het zakte wel af gelukkig maar kreeg echt even paniek. Zwanger zijn is soms gewoon echt zwaar.
Waardes waren oké dus weer naar huis gestuurd. Voel me helaas nog steeds niet je van het, dus vroeg naar bed en kijken hoe het morgen weer gaat.
Wel balen zeg dat je je niet goed voelt. Vooral bij dit termijn.. dan denk je wel van goh nu mag hij ook wel komen. Hopelijk snel beter of een baby. Leuk!