Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter @Dinpin Zo zo @Amoxiclav nou, lekker rustig en ongemerkt de bevalling in. Nogmaals toi toi toi.
Spannend @Amoxiclav Ik heb net weer een groeiecho gehad, de kleine wordt op 2500gr geschat en loopt iets voor. Buikje zelfs op p97, was vorige keer ook al zo. Iemand hier ervaring met grote babies? maak me er verder niet druk om, hij groeit mooi op z'n eigen curve.
@Amoxiclav dat is idd flink was dat eerder ook al zichtbaar op echo's? En hebben ze het niet gehad over eerder inleiden?
@Rosea ja hoor ik ben van België dus elke 4 a 5 weken een echo en de laatste maanden sterke groei. Maar omdat mijn dochter óók zo was is maken we ons geen zorgen dinsdag word ik ingeleid als hij niet spontaan komt, dan ben ik 40+3
Jippie! Ik kan alweer overstappen naar de 'laatste 50 dagen van de zwangerschap' - groep. En terugkijkend, die vorige 50 dagen gingen best snel zeg...
Hoop voor je dat de bevalling spontaan op gang kom, maar fijn dat je anders sowieso ingeleid wordt volgende week
Vandaag controle gehad bij de vlos. Alles gaat goed! Mijn bloeddruk is met de warmte 60/90 dus nog ietsje lager dan normaal. Ik heb nog even nagevraagd over het inleiden van 40+ ers die 39 of 40 weken zijn. Ze gaven aan dat dit geen beleid is binnen NL. En dat je je moet afvragen of de risico's van het inleiden (kans op medische complicaties is namelijk vele malen groter) opweegt tegen een de licht gestegen verhoging van de kans op still birth. Ook gaf ze aan dat de meeste 1e kindjes komen met 40+3 (tussen week 40 en 41), maar dat ivf/icsi kindjes vaak iets eerder geboren worden. Maar ze zou het toch overleggen in het team en het met de gynecoloog bespreken voor de zekerheid. Ik heb aangegeven dat ik hoe dan ook niet langer dan 41 weken wil rondlopen. Maar over 2 weken gaan we het bevallingsplan bespreken.
Jij ook al zo'n lage bloeddruk hier ook hele zwangerschap 90-100/60..volgens mij ben ik daar ook misselijk van.. Dank je voor de info!
Potjandeuri weer geen meldingen. Schijttopic soms dit. Hahaa Ahhh @Dinpin gefeliciteeeerd! Geniet ervan samen! Hopelijk gaat alles goed met jullie @Cikaa welkom!!! Volgens mij heb ik bij jou in het bos groepje gezeten hopelijk heb je snel duidelijkheid over de groei van het buikje! Ik heb het met de eerste ook een x gehad, bleek toen een foute meting dus ik hoop voor jou dat ook! @Amoxiclav zet m op!!!!! Ik hoop dat het nog natuurlijk begint maar verder fijn dat je een datum hebt!! @Rosea jup. Hier zit binnen ook een joekel! Hoofje op p80 buikje p90 en beentjes p97 op laatste echo Werd met 35.3 op 2880 gram geschat.. dus rond de 4kg met geboorte? Valt nog mee dacht ik zo @Thirza78 goed dat je het hebt aangegeven en fijn dat ze het gaan bespreken!!
Hier baby ook weer door de apk. Is volledig ingedaald, wat ik al verwachtte aan mijn pinguinwaggel en gekneusde poenie, dus dat zit goed 2 juli afspraak gemaakt, bewust dag ná de voetreflex. Omdat ik dus beetje paranoia ben voor weer een inleiding gaan we ff kijken of die voetreflex wat doet en ze miss ook eerder kunnen strippen ik hoop van wel
@Thirza78 en @vlinderCN wat een lage bloeddruk hebben jullie! De mijne was gister bij de controle 120/80. kleine is nog niet volledig ingedaald. Ligt wel al laag, dat wel. Ben benieuwd of meneer met de volgende controle over 2 wk wel ingedaald is.
Oh ik bij mijn dochter ook slijmprop eruit met 39+5..2 dgn later was ze er! Zit nu ook telkens te hopen dat ik m binnenkort vind
Haha, gekneusde poenie..nou echt he..pff dat heb ik ook al paar weken en idd sinds indaling nu je het zegt...voelt eigenlijk als ik vorige weem al bevallen ben! Hoe moet dat ooit nog goedkomen . Waarom willen ze jou inleiden?
Dat is ook mooi! @Liana84 Ja, de vlos is altijd erg enthousiast over zo een lage bloeddruk en dan denk ik altijd: heb je er zelf ooit wel eens mee rondgelopen? van mij mag ie wel iets hoger hoor... #dweiltje