En niet te veel eten. Vet eten kan ik ook niet tegen momenteel, word ik heel misselijk van. Achja nog een paar weekjes volhouden en dan kan ik hopelijk alles weer eten
Heb mijn menu al samen gesteld voor na de bevalling. Mijn man heeft me keihard in mn gezicht uitgelachen Ben nu smorgens steeds weer erg misselijk
Mijn menu voor direct na de bevalling is niet heel spectaculair. Alleen afhankelijk van welke dag ik beval en weer thuis kom, stuur ik iemand (waarschijnlijk mijn vriend) op pad voor broodjes haring. De viskraam staat hier op woensdag, vrijdag en zaterdag. Dus de andere dagen heb ik pech
Grappig dat jullie een menu hebben voor na de bevalling . Ik heb tijdens zwangerschap niks dat ik mis. Hou niet van alcohol, eet geen filet americain, eet maar heel af en toe sushi etc. Toen ik op dieet was voor de voedselallergiën van de middelste was er wel veel wat ik miste. Broodje pindakaas bijvoorbeeld of satésaus bij de friet. Ook gewoon een glas koude melk, of echte chocolademelk, donuts, milka oreo en gebakken of gekookt ei. Of simpel sperziebonen bij het avondeten. Dat waren dan ook allemaal dingen die ik snel na het stoppen weer gehaald heb.
Menu heb ik ook al! hier vanmorgen de box neergezet. Mijn dochter vond het allemaal maar vreemd. Het was even passen en meten omdat ze een grote speelhoek heeft en er een enorme honden mand staat maar het is gelukt. morgenochtend weer naar het ziekenhuis, kijken of mijn bloeddruk is gedaald.
Mijn menu : we beginnen met carpaccio, als hoofd. Lekker biefstukje en als na.. rum rozijnenijs. Dat is voor als ik na t middag uur beval.. daarvoor? Dan smiddag graag een wit pistoletje met filet american met ei. Haha
Ik ben wonder boven wonder niet 1 x wakker geworden.. heerlijk. Ja om 6.20 vanvde wekker van mijn ma. Ik zeg prima nacht. Nu wel een blaas die op knappen staat.
Hier staat filet American op brood op het menu, tussendoor plakjes gerookte zalm en in de avond carpaccio! De dag daarna lekker rosbief en runder rookvlees. Omdat ik natuurlijk al weet wanneer ze gehaald wordt hebben we gezegd als we na twee dagen thuis zijn gaan we sushi bestellen Biefstuk ben ik zelf niet zo dol op dus dat eet ik nauwelijks. En ik hoop snel weer m'n zwarte bakkie koffie te kunnen drinken (tijdens de zwangerschap walgde ik er van ) Eind vd ochtend heb ik weer een afspraak bij de gynaecoloog. Heb sinds gisteren echt enorme jeuk overal! En in bed is dat dus nog erger! Hoop niet dat ik daar nog even mee door moet lopen want dan word ik echt gek
Hier ook zo Heb bij mijn huidige jongste een tijdje koemelkvrij gegeten en dat vond ik ook nogal sober. Verder kijk ik net als @Vaasje uit naar koffie Gewoon het idee van daar weer te kunnen genieten. Zo'n bijzondere koffieleut was ik ook weer niet, maar het gaat om het ritueel. @Dogpaw, succes vandaag! Hopelijk is je bloeddruk wat lager. @Vaasje, jij ook succes bij je controle. Hoop dat de gyn wat voor je kan betekenen mbt de jeuk.
Hoop voor je dat die jeuk geen cholestase is. Ik vond dat echt de hell. Je kan dan beter pijn hebben dan jeuk
@Dogpaw en @Vaasje succes vandaag bij de controles! Hier ff ontbijten, door al dat wakker liggen mega honger, maar te lui om wat eten te pakken