@Dogpaw en @Vaasje succes bij de controles. Hier was het vannacht ook weer team no sleep, alleen dan vanaf 2 uur en tegen 7uur viel ik uiteindelijk weer een beetje in slaap wekker gaat alleen om 7.30 ben vannacht maar buiten gaan zitten om naar de uil te luisteren
Bedankt allemaal, ben een beetje zenuwachtig, maar komt vast allemaal goed. hier vannacht ook vaak wakker geweest. Ik droomde telkens dat ik werd achterna gezeten door een dinosaurus en uiteindelijk kon ik me verstoppen in het tuinhuisje van de juf van de peuterspeelzaal??? Alleen bleek dat huisje van glas
Geweldig he die vage dromen... hier waren we vorige week in mijn droom een ijsbaan aan het maken van asfalt met de hand
Haha ik heb ze bij dochter ook opgeschreven en nu weer, die van mijn man ook die heeft sinds we zwanger zijn ook weer de meest vage dromen
Dag dames! Wat vervelend zeg al die (terugkerende) klachten. Maagzuur heb ik gelukkig bij alle drie geen last van gehad (klopt af). Het enige wat me dwars zit is het nachtelijke plassen (ieder uur) en mn bekken nog steeds. Al gaat dat laatste wel oke. Zo de laatste echo als het vruchtwater er goed uitziet. Bizar idee toch wel hoor dat het einde in zicht is.. vind het altijd zo onwerkelijk dat er straks een minimensje bij hoort ofzo.
Hier ook zo'n onwerkelijk gevoel dat het hoogstens nog 3 weken duurt voor er weer een baby in huis is! Maar zijn heel benieuwd.
Ellende!!! Hier ook 24/7 t zuur Heb graviscon in huis maar werkt niet afdoende. Heb bij de apotheek drankje vd gyn staan! Moet t alleen ff ophalen nog ik heb nog niet nagedacht over mn na de bevalling menu Vorige keer wou ik vooraf perse iets en toen had man t als verrassing gehaald maar had er helemaal geen trek in Wel merk ik dat ik onwijs verlang naar een wijntje en gerookte zalm ofzo Terwijl ik normaal amper alcohol nuttig dromen,... heel bizar!! was vd wk wezen borrelen met collega’s! Vannacht was de baby geboren maar al een kind van half jaar oud Slaap sowieso bar slecht momenteel!
Fijn dat ze toch wat eerder gehaald wordt. Hier zijn ze aan het overleggen met het zkh wat het verstandigste is. Kan nu in huis ook niet meer voor of achteruit heb mijn trippelstoel al nodig om bij de wc te komen. En het lijkt eerder met het uur erger te worden dan wat weg te trekken. Gisteren het plan gemaakt om nogmaals te strippen maar de vk twijfelt of het niet verstandiger is voor mijn lijf om nu toch in te gaan leiden. Zou ook niet weten hoe ik momenteel boven bij het bed moet komen mijn man is ondertussen in de modus dat hij denkt dat ze zichzelf aan het aandienen is, maar heb geen weeën dus dat geloof ik niet helemaal.
@Vaasje, wat fijn zeg! Heb je voor jezelf al een datum? @Maev, heb je zoveel last van bekkenklachten? Ik hoop dat je ingeleid mag worden, als je dat tenminste zelf ook zou willen. Hier ook veel gekke dromen, maar ik vergeet ze ook snel weer. En ik vond mijn nacht al te kort, want jongste went maar niet aan wintertijd, maar zo te zien zijn er velen die het nog slechter hebben. Hopelijk kunnen jullie vandaag wat bijtanken!
Hier ook!! Wat een drama! Elke ochtend rond 6uur half7 staat ze naast me En sinds paar dagen ook rond uur of 1 snachts
@JupitR een combi van mijn bekken met mijn heup. Heb door de pijn bijna geen controle over mijn benen en zak er gewoon doorheen of krijg mijn been niet verplaatst. Bij H had ik dat alleen tijdens de bevalling toen ik tegen de 10 cm ontsluiting zat dus wordt hier alles behalve vrolijk van. Is toen de enige reden geweest voor pijnbestrijding.
Leuk he, @spannendetijden Oudste staat ook regelmatig 's nachts naast m'n bed ivm een vervelende droom of een beestje in zijn kamer, maar die leg ik dan op een matras naast mijn bed en die slaapt wel weer. De jongste viert gewoon feest vanaf dat hij wakker is. Vandaag 5 uur, maar meestal is het gelukkig 'pas' 6 uur. Ik vind 7 uur gewoon veel beter Moet eigenlijk een slaaptrainer voor hem kopen, maar ook nog geen moeite voor genomen, omdat ik er ook weer niet echt van overtuigd ben dat hij dan wel stil blijft. @Maev, dat klinkt heel naar. Bij H. was het dus na de bevalling wel weg? Lijkt me toch een eng vooruitzicht dat je nu eigenlijk niet weet hoe het na de bevalling gaat zijn. Of valt dat mee?
@JupitR bij H was het na de bevalling net als voor de zwangerschap. Mijn heup is blijvend letsel van een auto-ongeluk bijna 8 jaar geleden. Maar ik stond ongeveer een uur na de bevalling toen wel volledig zelfstandig te douchen, dat zie ik op 1 of andere manier nu niet gebeuren. Maar misschien doemdenk ik dan teveel.
Ohh vreselijk hè Hier ook zo'n vroege vogel, maar dat is hij altijd al geweest. Benieuwd of dat ooit nog gaat veranderen haha
Ohh dat zijn hier dus normale tijden echt om te janken Hij heeft zelfs een hele tijd gehad dat hij al om 5 uur wakker was en dan in de middag ook niet meer slapen
Haha wat "leuk" die herkenning. De oudste hield(/houd) zich netjes aan schaapklok (de slaaptrainer) maar de jongste is een geval apart. Sinds ze dus s nachts geen luier meer draagt is het helemaal feest. Als ze moet plassen wil ze niet meer terug naar dr bed. Met geluk is dat om 7.15, met pech 4. Ik heb nu een nachtlampje voor dr gekocht die ze zelf aan en uit kan zetten en koop dr om met chocolade in de hoop dat het werkt..