Nee daar ben ik ook bang voor gelukkig is het einde hier in zicht en mag ik vrijdag, mits er plek is weer komen slapen zodat ik toch nog even een nachtje kan pakken voordat de keizersnede gepland staat.. Kijk er nu al naar uit (lijk wel een junkie zo )
Hier vannacht ook slecht geslapen. Vreselijk gedroomd ook. Werd door een stuk of 6 gigantische vogelspinnen achterna gezeten.
Hier gewoon niet geslapen, zoveel pijn in mijn linkerheup ook ... En inderdaad toen ik lekker lag moest ik eruit met de jongens. Maar het is mijn laatste chilldagje vandaag , morgen ben ik om dit tijdstip al opgenomen
Kan me voorstellen dat je het echt niet erg vindt. Hier zo bellen om te horen wat er uit het overleg is gekomen. Heb me er ondertussen bij neergelegd dat het alsnog een 11/11 baby kan gaan worden.
Vervelend van de slechte nachten dames ! Ohh spannend jullie kunnen echt aftellen @mum2be2 en @Vaasje!! Fijn! Hier heb ik s nachts met draaien zoveel pijn aan m'n onderkant, net of het daar allemaal zwaar gekneusd is . Herkent iemand dat? Kan het me niet herinneren van de andere 2 zwangerschappen..
Gaan we samen voor morgen , nou ben benieuwd of ze vandaag nog wat in petto voor je hebben, dat zou ook mooi zijn.
Ik heb dat ook inderdaad. Word weer tijd dat ik naar de fysio kan die mijn bekken weer even recht zet. Eigenlijk zou zo'n papagaai boven het bed een uitkomst zijn!
Nou dames, dat worden hopelijk 3 baby's binnen een week Dat niet slapen voorafgaand de bevalling vind ik biologisch gezien zo'n raar iets, maar echt heel veel vrouwen hebben er last van. Is het al niet door pijntjes en kwaaltjes, dan wel door gewoon onvermogen om te slapen. Super irritant. Hier valt het nu nog mee, maar als het zo gaat als bij mijn jongste, moet ik er ook nog aan geloven. @Dogpaw, was jouw bloeddruk goed gisteren? @Friezin87, wat moet je met een papegaai boven een bed??
We hebben zelf heel de zwangerschap geroepen tegen elkaar ze komt op vrijdag de 13e buiten dat 13 ons geluksgetal lijkt te zijn was mijn testdag ook vrijdag de 13e Maar goed wat dat betreft hebben we er niet zoveel over te zeggen en zou ik het ook niet erg vinden als ze vandaag zoiets heeft van tadaa daar ben ik al.
Nou ik had vannacht precies hetzelfde. Kwam maar niet in een diepe slaap. Ik had het bij de oudste twee ook maar dat was echt net voor de bevalling, niet met deze termijn al.. As maandag, mooie dag/datum om jarig te zijn!
Haha aan de cijfers in je naam te zien weet jij daar alles van af Irritant is dat he? Wel zo moe zijn maar gewoon niet in slaap kunnen komen