Ben wel heel benieuwd hoe het met @SJD1988 is al een tijdje niks gehoord.. hopelijk al aan het baby knuffelen
Waarom niet? (oprechte vraag trouwens hoor ) Ik slaap al vanaf week 20 geregeld met sedatie en sinds een week of 10 bijna wekelijks. Anders geen doen Kleine merkt er gelukkig weinig van, dat scheelt.
Nou hou sowieso niet echt van het ziekenhuis en lijkt me dan niks om daar te moeten slapen haha slaat mss nergens op want het zal vast fijn zijn, maar gelukkig heb ik ook nog een aantal goede nachten er tussendoor
Ahh ja dat snap ik wel. Moet zeggen dat ik om half 9 in de avond mag komen, ctg gemaakt wordt en dan vaak rond tien uur de prik krijg en zodra hij inwerkt ik niets meer merk haha. Wordt vaak wel een paar keer wakker in de nacht maar door de medicatie val ik ook weer heel erg snel in slaap.
Hier was de bloeddruk nu goed. 130/80. Maar er is wel op mijn hart gedrukt dat ik zodra ik klachten krijg, aan de bel trek want voordat ik klachten krijg, zit ik bijna altijd al over de grens heen. Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik ga vanmiddag lekker knutselen met mijn dochter en de kerstversiering verder ophangen. Daarna naar mijn paard toe en dan lekker voetjes in de lucht op de bank!
Wachten op m'n boodschappen, ondertussen hunted terug kijken en wachten tot m'n schoonvader de kinderen weer komt brengen.
Fijn dat het voor nu goed is! Maar goed in de gaten houden dan... Hier niet veel, m'n zoontje is naar de opvang en ik nog wat in huis gerommeld en schoon gemaakt. Verder kom ik ook niet meer haha ook helemaal geen zin om nog iets te ondernemen buiten de deur
Vandaag 26 weken en ik zie net in mijn banner dat het nog 98 dagen te gaan is. Dus dan kan ik hier mee komen kletsen.
Ik ben aan het werk Maar... ben al aan t afsluiten en ga dan lekker naar manlief , kids en hond En heb vrij weinig op de planning verder! Lekker relaxen en werken aan mn examen
Yes en yes! Hopelijk vannacht beter! Welkom! Zet je jezelf op de lijst? Vandaag wat dingetjes voor werk gedaan met de oudste, die heeft studiedag. Daarna langs de prenatal met dr, ze wilde graag kleertjes uitzoeken voor dr broertje (smelt). Gelukkig zijn we maar iets boven budget uitgekomen de jongste moeten we straks nog even ophalen van de go.
De grote daimimondpainting die mijn man van andre hazes heeft besteld is eindelijk binnen. Hij heft hier eem mancave waar hij met ijn maten nu de voetbal wedstrijden bekijkt. Ook dit zijn allemaal hazes fans. Of ik die wou maken. Nou.. ik verveel me behoorlijk momdat ik jiet veel kan dus dit is een ware uitkomst! Hj is 60x75 cm dus een joekel!
Hey stelletje kletskousen Sommigen kunnen de uren aftellen, anderen de weken. Uiteindelijk komen we er allemaal Voor mij hoeft t niet per se 40 weken te duren tenzij ze zelf graag langer blijft zitten. K vind mijn hormonen niet leuk meer. Voel me helemaal niet meer mezelf en genieten is er weinig meer bij. Maaar ja, nog een paar weken! Ik heb vandaag stoofperen gemaakt. Kan niet wachten om ze op te peuzelen na de spaghetti.
Ohh stoofperen!! Heeerrrrrrlijk! Nu wil ik ook Hahahaha. Hier stond bami op het menu met Ajam pedis en atjar. Kindjes straks sinterklaas journaal kijken dan gaat de jongste naar bed en plof ik weer op de bank
Hier ook het sinterklaasjournaal straks kijken. Ik houd het vndaag lekker simpel btoodje ei en dochter een sauzijs. Had ze zin in. Dat laatnik me geen 2 x zeggen. Hoef ik niet te koken.... lekker makkelijk