@Mama to B hier wel Sinterklaas, maar de kerstversiering lachte me toe haha. @mum2be2 ohh jij zal nu lekker aan het baby knuffelen en snuffelen zijn!!
Gisteren gestript....behalve bloedverlies en onregelmatige weeën niks opgeleverd. Vandaag precies 40 weken. Voor morgen weer een afspraak staan, voor het strippen. En anders met 41 weken inleiden.
Jammer dat het nog niks opgeleverd heeft! Toch wachten tot 41 weken en niet eind deze week al inleiden? Jouw 3e blijft ook al zo eigenwijs langer zitten dan haar grote zussen
@mum2be2 jeeej als t goed is heb je nu een lekker baby'tje bij je, hopelijk is alles goed gegaan! @Burb1988 hopelijk komt de boel toch snel op gang! Soms doet het net te weinig maar you never know! Sterkte. Ik heb ook al een kerstboom staan. Verder weet ik nog niet wat ik aan kerstversiering ga doen. Dit word wel een bijzondere kerst, hoe dan ook. Of ik heb al een baby, of er kan er elk moment eentje komen.
Alles was goed met ons kleine kereltje. Meneer heeft haartjes. Met mij ging het iets mindergoed op de echotafel. Hij lag met zijn billen op een ader. En daardoor kreeg ik minder bloed richting hersenen. Ik ben tijdens de echo van mn stokje gegaan. Dat was wel even schrikken
Oh, wat naar @Friezin87! Ben je bekend met flauwvallen? Gelukkig lag je al Wel fijn dat alles goed was met de kleine jongen
Hey meiden, Vanmorgen om 11.10 is onze prachtige dochter F.L geboren. Ze weegt 2830 gram. De keizersnede ging prima, alleen werd ik wel ziek op de OK, duizeligheid ivm bloeddrukdaling en spugen ook, gelukkig medicatie waardoor het snel weer goed was. Ik heb haar zelf geboren zien worden, heel bijzonder Ze is heel tevreden en drinkt goed. Ze heeft net haar 1e kleertjes aan, zo schattig. Mijn man is de nu de jongens aan het ophalen Hier weinig pijn, bijna niks. Ga nog even lekker bijkomen en vrijdag naar huis.
Ik heb een tijdje terug in dit topic m’n plan gedeeld.. Laat ik zeggen dat er weinig gegaan is zoals gehoopt! ik wilde graag in bad bevallen en heb een heel groot deel van de bevalling in bad gedobberd om de weeën op te vangen, maar omdat ik al 1,5uur aan het persen was ben ik op bed gezet op handen en knieën, op de baarkruk.. maar de kleine man was na 2,5 uur persen nog op dezelfde plek. Uiteindelijk overgedragen aan de gynaecoloog en na 3,5 uur persen is de kleine geboren met behulp van vacuümpomp en een knip. De navelstreng is uitgeklopt en met cordring afgebonden, dat is dan weer wel volgens plan Ik besef me nu pas dat het allemaal best heftig is geweest maar op het moment zelf was ik gelukkig heel nuchter en positief Nu hopen op een voorspoedig herstel! Met kleine man aan mijn zij