Haha hoe oud zijn de andere 2? Ik kan vaak nog wel even blijven liggen, de andere twee gaan lekker samen vast naar beneden Wow, echt?! Ik heb echt een beetje een trauma van de oudste overgehouden ik reageer ook heel anders op haar gehuil (nog steeds) als op het gehuil van de jongste.. Verder ben ik een zeikerd met slapen en is mn nachtrust me heilig. Als ik t zo typ zie ik ook niet in hoe een derde een goed idee was
Gefeliciteerd met jullie dochter!! @mum2be2 Geniet met elkaar Gefeliciteerd met jullie zoon!! @Ongeduldig90 @Burb1988 heel veel succes!!
Ja zeg dat! Komt nu wel goed dichtbij hoor haha. Morgen nog een nachtje slapen en dan is het echt bijna zo ver. @Lies1611 ook een hele mijlpaal!
Ik schreef eerder dat we niet een groot netwerk in de buurt hebben, maar heb 1 zus in het onderwijs dichtbij en 1 zusje verder weg met veel vrije dagen in december. Dus nu kunnen we vanaf 38 weken zwangerschap eigenlijk de opvang best goed regelen. 14 dec. ben ik precies 38 weken zwanger, en van 15 t/m 18 december komt jongste zusje logeren en daarna is het kerstvakantie, dus kan mijn zus die in het onderwijs werkt en dichtbij woont de opvang doen. Ik ga dus - heel naïef - nog steeds uit van bevallen met/rond 38 weken, al weet ik dat de 3e ook opeens later (of eerder) kan komen. Maar opvang na de kerstvakantie zie ik wel weer als dat zomaar nodig blijkt te zijn
Oooh succes @Burb1988 hopelijk heb je je kleine als lekker bij je! @JupitR ik kan me dat ook goed voorstellen, bij de eerste vond ik het 3e trimeater vooral tergend langzaam gaan. Nu gaat het wel snel, wel met en met langzamer dan een oaar weken geleden merk ik. Maar dat komt ook omdat ik mentaal niet meer goed in mn vel zit en dat doet me geen goed. Dus dan gaat de tijd automatisch langzamer denk ik... @Ongeduldig90 Jeetje, 3,5 uur persen lijkt me echt hels. Ik raakte bij 45 minuten al in paniek omdat ze steeds weer terug gleed. Door een dreigend zuurstoftekort hebben ze haar met een dubbele knip en fundusexpressie eruit gewerkt. Konden ze bij jou nie eerder ingrijpen? Ik hoop dat je er goed van herstelt, zoiets klinkt erg heftig!
Hij zat vast achter mijn schaambeen! Het is een flinke vent van 8pond, daardoor is er ook nog een knip gezet omdat het anders alsnog niet paste. Dat genieten gaat helemaal goed komen!
jij hebt zwaar werk geleverd! Gelukkig het mooiste resultaat ! Nu lekker genieten! Gefeliciteerd met jullie kleine man!