Jooo wat heerlijk veel gekletst! Mijn man heeft 3 wk vakantie als de kleine er is en dan ook nog eens die 5 dgn geboorteverlof erbij. Weet niet in hoeverre wij gebruik gaan maken van die 5 weken extra verlof, maar t is iig fijn om het achter de hand te hebben
Hahaha ohh dat kan ik heeeel goed snappen! Mijn man heeft een aantal jaar in de kost gezeten en was dan zondagavond tot donderdagmiddag weg.. vond dat al een hele omschakeling toen hij paar jaar terug dichterbij ging werken en hij ineens elke middag thuis kwam.
Jaaa het is fijn om het te hebben! Je kan evt ook een middag of dagje in de week doen etc.. of extra weekje vakantie ik denk dat manlief een gedeelte bewaard voor de verhuizing
Ik heb hier wel meegelezen, maar nog niet echt de tijd gehad om te reageren.. Maar merk ook dat ik meer aan het "broeden ben op het nest" Heb niet meer zoveel energie en behoefte om visite te ontvangen of op visite te gaan, laat staan van huis te gaan. Meer die hier last van hebben?
Ja dat kan idd ook. Moeten het nog maar eens even goed uitvogelen. Ja ook hier heel herkenbaar. Is wel wat wisselend, maar vooral nu heb ik heel sterk dat ik lekker thuis wil blijven en cocoonen en alles tiptop in orde wil maken voor de komst van de kleine. Vandaag super veel gedaan, heb geen rug meer over. Hoe gaat t met de groei van je Koningskoppel?
Yup, ik ben nu zelfs te ver om nog schoon te kunnen maken.. ik kan nog wel een stuk lopen buiten maar dan flink doorstappen. Maar verder lig ik liefst op bed ivm bekken en onderrugpijn. Had wel graag eens alles nog grondig gepoetst maar gaat helaas niet meer. Ook merk ik dat ik het lastig vind om echt veel met dochter bezig te zijn, trek mezelf echt beetje terug.
Postte ik gisteren nog dat ik onzeker werd door minder bewegingen... nou ik word vandaag alweer hele dag en nu ook lam geschopt.. dag slaap...
Begrijpelijk! Jij moet ook voor twee kindjes ‘zorgen’. Dus ik neem aan dat je buik je af en toe ook goed in de weg zit? Neem je rust en verwen je af en toe maar goed thuis!!!!
Ja zeker herkenbaar ik vind het zelf heerlijk om nu lekker thuis te zijn samen met m'n man (hij werkt nog thuis) en ga niet meer bij mensen op visite. Heb nu wel dat mensen me nog willen zien voor de bevalling dus af en toe komt iemand op visite, daar kom ik niet onderuit
Hier ook een cocoon-er. Ik heb vandaag mijn laatste werkdagen en dan nog wat privé afspraken staan. Ik kijk echt uit naar maandag (beval plan bespreken) en dinsdag (cursus BV) om dan daarna lekker de deur dicht te trekken. En dan de laatste baby dingen te gaan kopen. En natuurlijk de vluchtkoffer in te pakken. Lezen, sluimeren, nog dikker worden etc. Even een vraag: hebben de dames die BV willen gaan geven ook een box nutrilon in huis voor het geval het niet lukt? Dat is wel zo verstandig lijkt mij?
Of fijn nog maar paar dgn werk! Ja heb een pak staan voor zekerheid. Bij dochter niet nodig gehad maar vond het zonde om weg te doen (heb van die dure biodynamische ) dus rond de 6mnd opgemaakt toen ik wat nachtjes vrij wilde.
Ik heb net controle en gesprek in zknhs gehad, baby doet het nog mega goed, veel vruchtwater en ik slaap weer dus ik zie nog geen reden om in te leiden. Ik had nu wel 1cm ontsluiting (vorige week 0) en ze heeft me meteen gestript dus ben benieuwd of het wat doet. Gelukkig denkrn ze met me mee en gaan we het gewoon goed in de gaten houden dus mag zaterdag weer komen voor ctg, echo en lekkere wroetpartij. Dat vind ik fijner dan een datum moeten prikken voor inleiding puur omdat ik 40jr ben. Hij ligt goed diep ingedaald, veel proberen te lopen schijnt beste tr helpen..jammer dat het zo pijnlijk is.
Nee en nooit gedaan ook. Dat is zi gehaald. Er zijn ook pakjes met kleine zakjes, hoef je niet gelijk een hele bus te kopen Edit zoiets https://www.plein.nl/nutrilon-standaard-1-mini-3-stuks-994633?channable=a14841.OTk0NjMz&gclid=EAIaIQobChMI35evurup6gIVhasYCh1eawBEEAQYAyABEgI_dPD_BwE