Ik begrijp dat je weet waar je op moet letten het was ook goed bedoelt. Ik gaf toen aan dat ik last had van het gedeelte onder m'n borst. Ik kreeg direct te horen dat ik dit had moeten melden... wil niet zeggen dat jij deze klachten ervaart maar ik las je verhaal van de sterren en hoofdpijn. Het is natuurlijk wel prettig dat de controle goed is gegaan bij je. Heel veel succes morgen in het ziekenhuis!
Ik vatte het ook als goed bedoeld op hoor! Lief dat je meedenkt Als ik zo'n verhaal bij andere vrouwen hoor wil ik ook altijd benadrukken dat dit soort klachten serieus genomen moeten worden.
@Thirza78 PE staat voor pre- eclampsie. Je hebt zwangerschapshypertensie, waarbij alleen de bloeddruk verhoogd is. Bij PE gaat ook de nierfunctie achteruit en ontstaan er klachten als hoofdpijn, sterretjes zien en oedeem. Bij eclampsie ontstaan er door de hoge bloeddruk in de hersenstam insulten. Bij het HELLP syndroom worden de lever en bloedstolling aangedaan. Dit wordt (in de volksmond) allemaal zwangerschapsvergiftiging genoemd.
Bedankt voor de tip! Ben beetje in dubio of ik al moet kopen of dat ik er nog even mee wacht @Denise K gelukkig word je goed in de gaten gehouden, wel erg spannend allemaal lijkt me!
Wij hebben dr brown flesjes gekocht. In het ziekenhuis hier, hebben ze hero en nutrilon voeding, dus tenzij je iets anders wilt geven ,hoef je dat niet mee te nemen. Ze hebben ook wel standaard flesjes,dus als je difrax of dr brown flessen wilt geven, moet je die natuurlijk ook al meenemen voor de zekerheid. Uitkoken is zo gebeurt denk k.
Mee eens hoor. Maar ze zitten met de regelgeving, ze moeten vermelden dat bv het beste is tot ik dacht 6 maanden. Maar ontspannen + fles is beter dan gestresst + borst
Owww op mijn formuliertje staat om de 5 minuten, minimaal 1 uur lang. Daar zat ik nog net niet op voor het ophield
Jaaa ik heb ze uitgekookt ga aan de flesvoeding en neem alleen speentje mee. Bij ons in zkh hebben ze gewoon kleine flesjes kant en klare nutrilon
Vanochtend controle gehad. Meneer ligt nu goed ingedaald. Mijn bloeddruk is/was wat te hoog. Gelijk bloed en urine check gehad ivm pre eclampsie de vorige zwangerschap. Was gelukkig in orde. Vrijdag extra bloeddruk check en eerder bellen bij toenemende klachten. Voel me al een paar dagen niet zo lekker en vanaf vandaag ook hoofdpijn en gister zag ik een keer een paar seconden sterretjes. Verder geen aandacht aan besteed, maar nu maar even goed in de gaten houden.
Ik doe ook flesvoeding, gewoon schijt aan hebben. Doe het voor m’n eigen gemoedsrust en m’n dochtertje is kerngezond
Fijn dat hij is ingedaald en goed dat ze meteen gecheckt hebben! Hopelijk zakt je bloeddruk weer iets
Net slijmprop verloren, bij dochter beviel ik toen de volgende dag. Voelt eindelijk een beetje alsof er misschien iets kan gaan gebeuren...