vandaag na een uur mijn steunkousen aangekregen... samen met vriend gevochten om die dingen aan te krijgen, jezus.. wat een gedoe!! hoop dat ze goed zitten nu want ben voorlopig niet van plan ze uit te doen hahah omg.. moest er een uur van bijkomen ahahaha
Oh tjonge... heb je geen glijkous erbij? En dat ze je uitgelegd hebben hoe je ze het beste aan krijgt?
Zat alleen een sokje bij om ze over mijn voet te krijgen maar dan moeten ze nog omhoog tot over de knie helemaal (weet niet precies hoe hoog..). Nee ik dacht eigenlijk bij het ophalen dat we ze nog zouden aanpassen maar was niet .. heb nu gemaild of ik een aantrekhulp op recept kan krijgen want ik ga niet elke ochtend een uur vechten om ze aan te krijgen xD ben er nog niet aan uit of ze überhaupt goed zitten. Doet niet echt pijn ofzo maar aangenaam is het ook niet.
@1Hanneke oh dat zou fijn zijn! @duitshollandsmeisje hahaha ik zag het voor mij. Jullie met zijn tweeën trekken en trekken en trekken
Oh ja plus een hoop gekreun en gesteun dus mijn buren zullen wel gedacht hebben xD ik zei al ik moet morgen eigenlijk even een filmpje maken haha jeetje. Jut en jul..
Vocht in mijn benen en enkels. Als ik maar langer loop dan half uur zwel ik al helemaal op en dat doet vreselijk pijn..
Heb nu wel mooie slanke enkels Maar echt aangenaam is het nog niet.. moet er echt aan wennen dat mijn benen zo strak ingepakt zitten..
Ja lekker zit het niet. Tijdens opleiding verzorgende moesten we bij elkaar oefenen. Als het maar helpt
ik hoop het!! geen idee nog... zitten heel onaangenaam... maar dat zal wel zo horen denk. voel mijn hart kloppen in mijn benen, maar zolang het geen pijn doet of knelt zal het wel goed zijin.. ja bij de enkels knelt het een beetje en in mijn knieholte maar ja, daar buig je je benen ook constan dus geen idee hoe ik dat tegen hou (waarschijnlijk niet denk)
@duitshollandsmeisje ik denk dat je ze te hoog hebt zitten, steunkousen moeten tot onder de knie als je korte hebt of tot in de lies. Maar ga er vanuit dat je korte kousen hebt. Een aantrekhulp kan niet op recept maar moet je zelf kopen, zijn online wel te vinden (verpleegkundige hier dus heb er veel mee te maken)
Na vannacht weeeer weeën gehad te hebben (de Max was nu drie kwartier 4 minuten er tussen, weeën van anderhalve minuut) en dat het weer stopte, vanmorgen toch de Vk gebeld want werd er helemaal gek van. ze denkt nog steeds de eerste fase en dat het puur voorwerk is. Moet nu telkens als het begint 2 paracetamol nemen en onder de douche gaan zitten minimaal een halfuur óf dat zorgt ervoor dat het stopt zodat ik iig lekker weer kan slapen en aan m’n rust kom, of het geeft dan net de boost dat het doorzet. Morgen weer controle en dan ga ze ontsluiting checken
Ik krijg hem wel op recept. Woon in Duitsland dus zal hier wel anders zijn dan denk hoef nergens iets voor te betalen gelukkig als het 'medisch noodzakelijk' is
Gisteren had ik ineens iets wat denk ik het beste valt te omschrijven als fikse rugweeën... Zo, wat deed dat pijn zeg. Niet leuk. En daarna had ik mega diarree. De verloskundige denkt dat het een kwam doordat ik iets verkeerd gegeten had, dus darmkrampen die op mijn baarmoeder sloegen zeg maar. Pijnlijk. En tijdens die krampaanvallen was de baby ook echt ontzettend onrustig. Maar gelukkig is alles nu weer rustig en stabiel. Ik heb vandaag ook echt wel heel rustig aan gedaan, lekker gependeld tussen bed, bank en bad. Maar wat ben ik blij dat het niet doorgezet heeft want 35 weken is net even te vroeg voor dit soort 'voorpret'.