Ha dames, ik klets ook graag mee! Ik ben zwanger van ons 2e kindje en het blijft tot de geboorte een verrassing wat het wordt, net als bij onze dochter. Vandaag even wezen kijken voor een geboortepakje, maar ik ben zo verschrikkelijk besluiteloos, dus dat schiet niet op. Jullie daarin al een keuze gemaakt? Misschien kan ik nog wat inspiratie op doen..
Welkom leuk! Spannend dus wat het zal worden Wil je voor elk geslacht een ‘eigen’ pakje of gewoon 1 unisex?
In eerste instantie wilde ik unisex, maar ik zit inmiddels soms ook te denken om voor beide een eigen pakje te kopen. Had er nooit bij nagedacht dat dit ook een optie was, totdat ik dat hier op t forum ergens las. Heel logisch ook ergens, haha
Ik ben er nog niet helemaaaaaal uit.. Maar voor 80% wel! Ik ga voor een ribstoffen tuinbroekje van Feetje met een grijs lange mouwen shirtje en 2 knoopjes op de borst eronder. En een bijpassend ribstof mutsje! Zoiets zou jij ook kunnen doen, maar twee verschillende shirtjes oid? een schattig printje voor een meisje bv?
Ja precies het is ook maar 1 pakje wat je dan overhoud zeg maar. Heb je al een beetje een idee wat je zou willen of echt nog totaaal geen idee? Ik bedoel dan een bepaald merk of kleur zeg maar?
Ik vind de setjes die ze bij Sweet and Small hebben ook súper schattig, grote kans dat daar een setje van hier het geboortepakje wordt, mits madame groot genoeg is voor maatje 50 straks
Oh, ook wel een leuk idee om een broekje te kunnen combineren met verschillende shirtjes. Ik denk soms echt niet na, haha! Ik ga eens kijken bij Feetje
Uhhhh, nog niet echt een idee nee... het dwarrelt echt alle kanten op! Van geel/oranje/groen bij unisex, naar misschien toch roze of blauw als we twee setjes gaan doen.... Qua merk ook heel blanco. Iets met dieren erop lijkt me wel leuk, maar wat ik tot nu toe zie vind ik dan vooral vrij stoer en daarmee meer voor een jongen.
Of een neutraal boxpakje met geslachtsgerichte mutsje/sokjes. Of juist alles neutraal houden behalve het pakje Zoveel mogelijkheden Ik heb rompertje neutraal (aan man gegeven om te vertellen dat ik zwanger was) en dan in maat 50 2 setjes, 1 roze en 1 blauw. En voor de zekerheid een neutraal setje maat 56 in de tas
Sweet and small ken ik niet, ik ga eens kijken! Jij verwacht een klein meisje begrijp ik? Houden ze dat in de gaten met groeiecho’s? Hier wordt de baby juist groot geschat. Krijg daarom ook extra groeiecho’s en heb al twee keer de suikertest moeten doen. Gelukkig geen diabetes! Ik ben benieuwd of deze uk echt een stuk groter wordt dan onze dochter. Die was met 3300 gram mooi gemiddeld, en dat met 41 weken.
Te veel mogelijkheden... dat is mijn probleem kan geen knopen doorhakken, haha. Volgende keer toch man weer mee, die is wat daadkrachtiger wat dat betreft. In 56 hebben we trouwens al wel 2 leuke neutrale setjes, maar nu nog iets in 50 dus.
Mocht er niks spontaan gebeuren,word ik a.s. vrijdagavond de uitgerekende datum ingeleid. Nog steeds niet volledig ingedaald,was nog wat ruimte bij zn hoofd,ook nog genoeg vruchtwater. Voor de rest zat alles nog potdicht hahaha. Dus strippen was voor nu ook geen optie, wellicht dat het tot donderdag nog iets gaat doen,want dan heb ik de controle afspraak bij de vk staan.
Klopt, ze zat met de 20/21 en met 24 weken op p3, gelukkig volgens haar eigen curve dus wel verder gegroeid Met 28 en met 31 weken staan nu weer groeiecho’s gepland! Met de 27 weken staat hier de suikertest gepland, maar dat was al vanaf dag één bekend omdat mijn moeder al jaren Diabetes heeft Gelukkig dat bij jou Diabetes niet het “probleem” lijkt te zijn! Als het erg groot wordt, gaan ze dan eerder inleiden bij je?
Hoi @SJD1988 , @Ongeduldig90 en @Dreamer29 wat leuk dat jullie meeschrijven. Ahhhh de laatste 100 dagen klinkt alweer zo lang terug, maar blij dat ik wasnmet die mijlpaal! Leuk dat jullie al nadenken over de babypakjes. Hier heb ik een setje in 50 zelf gemaakt, en 1 setje in 50/56 van jollein. We zien wel in welke bui we zijn dan.
NEE XD nou ja, we hebben alles wel enzo maar mennnnn wat vind ik het spannend... straks moeten we ineens een afhankelijk wezentje in leven zien te houden, zo spannend...
Hahahaha ja het is een verantwoordelijkheid he. Vooral het niets weten en ineens thuis zijn/komen met een mensje extra. Man! Zo super leuk en spannend tegelijk!
Uitgerekend: 12-07 - NienkeB - 2e kindje 31-07 - Loesje1988 - 1e kindje 02-08 - Chanbee - 1e kindje 02-08 - Anar91 - 2e kindje 04-08 - Beausecret - 1e kindje 06-08 - Rosea - 1e kindje 13-08 - Thirza78 - 1e kindje 19-08 - Roosie91 - 3e kindje 27-08 - Duitshollandsmeisje - 1e kindje 10-09 - Jaetje85 - 1e kind 22-09 - Zonnentje2015 - 2e kindje 03-11 - Ongeduldig90 - 1e kindje 04-11 - SJD1988 - 1e kindje (7) meisje (6) Jongen (0) weet/zeg ik niet Bevallen: Datum - naam moeder - naam kind - termijn ❤ 09-06-2020 - Maan14 - L.ex - 37.5 ❤ 22-06-2020 - Dinpin - Rainn - 40.1 ❤ 30-06-2020 - Amoxiclav - M - 40+3 ❤ 05-07-2020 - VlinderCN- M - 38+6 ❤️ 10-07-2020 - Liana84 - D.ex - 39+0 ❤️ 10-07-2020 - 1Hanneke - Simone - 41+2 ❤️ 23-07-2020 - Rosea - O. - 38+0