De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NienkeB, 29 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Mijn vriend heeft zich helaas al paar keer versproken haha met de naam. Sinds we het geslacht weten is de naam al duidelijk.. en thuis noemen we haar ook zo, niet altijd handig. Schoon familie weet het geloof ik nog niet.. hopelijk.. volgens mij alleen een vriendin van mij nu omdat mijn vriend zich versprak toen ze bij ons op bezoek was haha

Jaetje85 en toch3 vinden dit leuk.
  2. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Hallo meiden,

Afgelopen nacht 1,5 uur weeën gehad tussen de 3/5 min, waren pijnlijk maar hoefde ze niet weg te puffen. En na 1,5 weg waren ze..
    Iemand dit wel is mee gemaakt?
    Nu met harde buik beetje zeurende onderbuik.

Thirza78 vindt dit leuk.
  3. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw

4. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Is het verschil heel groot als de baby is ingedaald?? Merk je dan echt verschil?? Hier geloof ik nog steeds niet ingedaald, donderdag weer controle dus ben benieuwd. Had zaterdag wel heftige krampen en een enorm trekkend en drukkend gevoel maar buik ziet er nog steeds zelfde uit, niet lager ofzo..

5. Ongeduldig90

Ongeduldig90 Bekend lid

25 okt 2019
    727
    752
    93
    Vrouw
    Jaa dank! :D

SJD1988 vindt dit leuk.
  6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.491
    17.430
    113
    Wij hadden het bij J wel met appen dat we de naam gebruikte. Wilde man wat laten lezen aan de stuurman maar niet opgelet wat er nog meer stond. Die wist het dus al :D Maar niks doorverteld gelukkig.

De shortlist van meisje weet vriendin wel, heb gevraagd of ze die wilde rangschikken in wat ze bij ons vond passen. Onze nr1 had zij ook op 1, 2/3 omgedraaid en 4/5 weer hetzelfde :roflmao:

7. Ongeduldig90

Ongeduldig90 Bekend lid

25 okt 2019
    727
    752
    93
    Vrouw
    Ooooh prachtig! Dat doen wij ook ja haha! Kom ik tenminste niet alleen in het gekkenhuis :roflmao::roflmao:

Thirza78 en Jaetje85 vinden dit leuk.
  8. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.491
    17.430
    113
    Te vaak vorige keer. Echt veel voorwerk maar kreeg zo wel al 4cm :)
    Nu ook veel harde buiken die regelmatig pijnlijk zijn/in weeën lijken over te gaan. Waarschijnlijk heeft dat afgelopen dagen voor indalen gezorgd.

Thirza78 en Anar91 vinden dit leuk.
  9. Ongeduldig90

Ongeduldig90 Bekend lid

25 okt 2019
    727
    752
    93
    Vrouw
    Ja dat is ons dus overkomen, dus snap heel goed dat jullie dat niet doen! We zaten bij vrienden en ineens zei mijn man: ja en dan lekker fietsen met D'tje. Dus ik keek hem aan: :mad: Nu proberen we het dus weer te houden bij zijn werknaampje: Kleintje :roflmao:

Thirza78 vindt dit leuk.
  10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.491
    17.430
    113
    Nu niet bij mij, heb nog steeds veel maagzuur. Wel merk ik dat benen bij elkaar moeilijk is als ik zit en lijkt baby tegen een zenuw te duwen.
    Buik is volgens mij ook niet gezakt.

Oh en inwendig is er minder ruimte, hoofdje zit in de weg :roflmao: maar heb toch weinig zin in seks etc. En nu met het idee dat man dan tegen het hoofdje komt met zn piemel helemaal

Golden1213 en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.491
    17.430
    113
    Hier was het Sjakie bij de jongste :roflmao: zaza hebben we ook al gehad (nav haar 2e naam: Elizabeth)
    Nu niet echt iets, meestal gewoon baby

SJD1988 vindt dit leuk.
  12. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Hier was het in het begin Hagelslagje :p (zat een verhaal achter :roflmao:) en daarna werd het Kleintje, blijkt nog toepasselijk ook!

Ongeduldig90 vindt dit leuk.
  13. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.614
    996
    113
    Dat zou mijn man ook zo maar kunnen overkomen! Gelukkig dat we het geslacht niet weten, dat maakt t dan een stuk makkelijker.

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  14. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.614
    996
    113
    Leuk al die bijnamen voor de baby’s! Hier is t dan toch wel saai met gewoon ‘baby’, haha. Maar wel duidelijk voor onze dochter ook. Die heeft t regelmatig over de baby, zo schattig... dan krijgt mijn buik weer kusjes en knuffels. Heel benieuwd hoe zij straks op haar broertje of zusje gaat reageren.

Rosy90 en Ongeduldig90 vinden dit leuk.
  15. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.484
    6.100
    113
    Vrouw
    Nee, ik zie ook geen verandering aan mijn buik sinds ze is ingedaald. Wel heb ik dus enorme steken die ik daarvoor niet had, waardoor ik duidelijk merk dat ze laag zit. Als ik bv een verkeerde beweging maak, of gewoon loop, of zit.. kan ze ineens enorm down under op een zenuw drukken wat echt heel pijnlijk is.. Dat is 't enige verschil bij mij.

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  16. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.484
    6.100
    113
    Vrouw
    Frustrerend, heb dit ook gehad een dag lang. Vreselijk. Daarna was ze wel ingedaald.. Nu inderdaad continue het gevoel dat ik enorm ongesteld ga worden. Allemaal lekker voorwerk.. Hoop dat het wat doet. Volgende week met 40 weken als het lukt strippen.

17. Jaetje85

Jaetje85 Actief lid

22 nov 2015
    489
    452
    63
    Oh wat spannend al dat voorwerk bij de 39 weken buiken hier. Krijg je dan het idee dat het al echt begint, of kun je goed merken dat het voorwerk is?
    Heb alleen gelezen dat het bij echte weeën steeds sterker en sneller achter elkaar komt. En bij voorweeën op hetzelfde pitje blijft. Lijkt me desondanks lastig onderscheid maken.

Bij mij ligt de baby al lageren met zijn hoofdje al tussen mijn bekken, maar hij moet nog zeker een stukje dalen.

Kun je het hoofdje eigenlijk voelen, van binnen? Ik voelde laatst wel iets maar wist het niet zeker.

Seks hier ook geen zin meer in. De zin gaat er wel af omdat het wat minder makkelijk is allemaal. :D Dan schiet ik toch in de lach. Heel erotisch haha. En inderdaad... heel gek idee nu we weten dat het hoofdje daar ook zit. M'n vriend zei, geeft niet, komt volgend jaar wel weer. :eek: ;)

18. Jaetje85

Jaetje85 Actief lid

22 nov 2015
    489
    452
    63
    Oja de nieuwste koosnaam is Bobbeltje. Omdat hij zijn billen zo mooi omhoog kan steken de laatste tijd. Scheve buik haha.

19. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.484
    6.100
    113
    Vrouw
    Ja zolang ik tijdens pijn nog kan praten of iets kan doen dan is het voor mij duidelijk voorwerk, althans daar ga ik dan maar vanuit.. Nu al paar dagen menstruatiegevoel, ben wel dan steeds alert en aan het denken: zou het kunnen doorzetten? Haha.

Net terug van controle, gaan volgende week met 40 weken precies strippoging doen. Dat kan alleen met 1 cm ontsluiting dus ben benieuwd. En afgesproken niet langer dan 41 weken te lopen.. dus spannend.

Seks gaat wel goed moet ik zeggen, heb echt meer zin dan afgelopen maanden gek genoeg.. en die buik zit me niks in de weg haha. :oops:

20. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wij zijn nog steeds niet helemaal over de naam uit ooh wat erg:o::oops: hebben er weliswaar maar 2 maar toch!! We hebben besloten dus te wachten tot we haar zien als ze geboren word. Maar vind dit zoo gek bij de andere twee wisten we het echt al zoveel eerder:o:
    Nu is ze gewoon baby, en de ene dag die naam en de andere dag de andere naam:roflmao:
    wat wel handig is, we bespreken ons dus niet. Want die andere twee kunnen dat vast niet voor zich houden als ze de naam zouden weten:roflmao:

Thirza78, Jaetje85 en Beausecret vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina