Ik heb vandaag de vk gemaild omdat ik een GTT had vorige week. Geen diabetes! Rhesus hoor ik met de volgende controle.. Als baby positief is krijg ik die afspraak meteen een spuit in m'n bil
Ik voel me eigenlijk prima nu! Zit heerlijk met voeten in het water, ventilator op mn snoet en laptop op schoot. Dekbed plus kussen achter me op gevouwen zodat ik beetje kan hangen haha. Eigenlijk goed te doen zo. Niet zo zweten!!! Blijf lekker binnen vandaag hihi. Net zijn mijn hoeslakentjes binnengekomen voor het bijstelbedje. Zoooo klein, lief en roze!! Heb ze meteen in de was gegooid zodat ik ze straks buiten kan hangen en daarna op het bedje! <3 Oh nog even joh... 15 dagen zegt mijn banner. Zo bizar!!
van mij mag ze over 9 dagen komen! zou perfect uitkomen met onze hebamme haha. 2 dagen ziekenhuis, en als we dan thuis komen is zij terug van vakantie haha!
Vanaochtend groeiecho gehad en baby was wel boven gemiddeld, maar niet meer helemaal bovenin de lijntjes. Dus dat was wel een geruststelling! Bloeddruk ook mooi laag. Dus weer goed gekeurd.
Hi meiden! Onze lieve dochter Nola Rosalie is geboren! En wat is ze mooi en lief en knap en schattig ❤️❤️❤️ Ze weegt 3900 gram, meten hebben we nog niet gedaan. Ik heb zelf helaas veel pijn, maar ik ben super verliefd!!! En ga gauw op mijn roze wolk❤️ Foto volgt gauw eens
Gefeliciteerd @Roosie91 ! Vervelend dat je zoveel pijn hebt, hopelijk gaat dat gauw wat beter. Lekker genieten van jullie kleine meid!
Gefeliciteerd @Roosie91 geniet van jullie mooie meisje en doe rustig aan! Hopelijk herstel je snel, maar de roze wolk doet je hopelijk ook de pijn een beetje vergeten